Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Mannen vinner av sentimentale grunner, med det med god grunn. Han har aldri vunnet den før, å har fortjent den mange mange ganger. At han i år får den etter storspill er ikke ufortjent med tanke på at han har spilt alle sesonger premier league har eksistert. At han ikke har vært nr 1 i år er vel alle enig i, men jeg tror ingen kan si at Giggs ikke fortjener denne hederen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Mannen vinner av sentimentale grunner, med det med god grunn. Han har aldri vunnet den før, å har fortjent den mange mange ganger. At han i år får den etter storspill er ikke ufortjent med tanke på at han har spilt alle sesonger premier league har eksistert. At han ikke har vært nr 1 i år er vel alle enig i, men jeg tror ingen kan si at Giggs ikke fortjener denne hederen.

Må si meg enig i denne. At han vant pga sentimentale grunner.

Prisen hadde nok gått til en United-mann anywho, så helt greit at Giggs får den.(ronaldo er pompøs nok,VDS fortjener den ikke (mener jeg) og Vidic BURDE ha vunnet,men tror ikke han bryr seg egentlig)

Hadde ikke klaget om Gerrard hadde fått prisen.

(hadde united-supporterne mon tro?)

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

PFA er spillernes pris? Da har eg ingen problemer med å forstå hvorfor Giggs vant den. Ja, Vidic hadde fortjent denne mer pga spillet i år, men dette blir som en "takk for alt" fra spillerne til gentlemanspilleren Giggs.

Gooooood Giggs!

Lenke til kommentar
At du ler av det skjønner jeg lite av. Har du sett han spille i år? Han har faktisk vært en av de beste ja, kanskje ikke den ABSOLUTT beste men uansett. Du kan utdype du og?

Du sier det jo meget godt selv. Han har absolutt ikke vært den absolutt beste spør du meg.

Jeg sier ikke at han ikke fortjener heder og ære, han har gjort en syk jobb i United og vil for alltid stå i historiebøkene som en av de største legendene der, men synes det er feil at han vinner den bare fordi han ikke har vunnet den før når det faktisk er andre som har vært bedre.

Når det er sagt, heller han enn Ronaldo! Men som dere sier, Vidic er vel den som fortjener den mest. Gerrard er også høyt oppe som vanlig.

Lenke til kommentar

1. Vidic

2. Giggs (over Gerrard pga. at han er nok med å styre Utd til 1. plassen her, og har syk assistrate)

3. Gerrard

4. Ronaldo

5. VDS

Innrømmer glatt at Vidic fortjente den ja, men er nesten vanskelig å si at Giggs IKKE fortjener en eneste i hele karrieren sin. Dermed er det heeelt greit. :)

Lenke til kommentar

Giggs var ikke akkurat noen favoritt blant unitedfansen tidlig i sesongen. Da var han "over the top", han hadde mistet farten, var ikke kreativ lenger - rett og slett for gammel. Bare bla tilbake en del sider å se hva dere selv skrev den gang. Giggs fortjener heder og ære ja, men ikke en slik tittel for inneværende sesong. Latterlig.

Lenke til kommentar
Han har jo tross alt 15 assists på 12 kamper fra start + ett mål, så han har for all del bidratt til at vi er der vi er. Vil ikke si det er ufortjent, men at det er andre som fortjener den mer, er jeg enig i.

Giggs har vore på bana i 24 PL-kampar i år, og står med 8 assists. Det er sikkert kun 12 frå start, men det er ikkje fullt så bra stats som du vil ha det til (likevel imponerande bidrag).

Lenke til kommentar

Bare for å sammenligne så har Gerrard 7 assists og 13 mål på 27 kamper. :)

Edit: Og Ronaldo enda bedre, så er det også sagt. Bare for sammenligningen siden dere fram det. :) Synes årets spiller er så mye mer enn mål og assists, men ikke Giggs av den grunn.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Det er jeg selvfølgelig helt enig i. Dro bare frem litt tall for å få håndfast bevis for at han har vært god denne sesongen. Vurdering av spillet hans er subjektivt, det er ikke statistikk.

Han har jo tross alt 15 assists på 12 kamper fra start + ett mål, så han har for all del bidratt til at vi er der vi er. Vil ikke si det er ufortjent, men at det er andre som fortjener den mer, er jeg enig i.

Giggs har vore på bana i 24 PL-kampar i år, og står med 8 assists. Det er sikkert kun 12 frå start, men det er ikkje fullt så bra stats som du vil ha det til (likevel imponerande bidrag).

Skal innrømme at jeg trikset litt med tallene ja, men 8 assists er feil ifølge RedCafe. Et United-forum høres kanskje ikke så pålitelig ut, men der blir det oppsummert etter hver kamp hvem som scorer og har assists. Ser at du har fått tallene dine fra premierleague.com, og godt mulig 8 er riktig, men den siden har hatt feil før. For eksempel skal Rafael være 190 cm høy.

Lenke til kommentar
Latterlig? Dere er klar over når stemmene blir gitt, right? Giggs har storspilt i hele år, og selv om han antagelig vinner denne av sentimentale grunner så er han definitivt nummer to etter Vidic. Latterlig? Ta deg en bolle.

Du sier selv Vidic har vært bedre. Alle sier det! Likevel synes du ikke det er latterlig at Giggs vant? Hva hadde du sagt om det var Benayoun? Tipper det hadde vært skandale.

Som sagt Giggs fortjener heder og ære, jeg har virkelig sans for han både som spiller og person. Men han har virkelig ikke vært PL's beste spiller denne sesongen sett under ett. Selv du er jo enig i det, så forstår ikke argumenteringen.

Vet ikke når stemmene ble gitt nei, men siden Giggs har vært best i andre halvdel av sesongen, vil jeg tippe stemmene ble gitt ganske nylig? Sånn burde det i alle fall være, men da forstår jeg enda mindre av at Anelka ble kåret til PL's beste spiss (sammen med Torres).

Lenke til kommentar

Giggs var jo stor tidlig i sesongen (stor hele sesongen så langt), og det er jo vanligere at angrepspillere vinner priser, mens forsvarere går i glemmeboka, uansett er dette spillerenes stemmer, og hvis de stemte Giggs så mener jeg at det er rett og rimelig at han vant. Benayoun har jo ikke vært i nærheten av Giggs så det hadde vært en skandale, ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...