Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
we keep togheter(jeg må nå GÅ 6km iført man u skjorte)

8685588[/snapback]

Buhu. Gikk 15km natt til 18.mai. Null stress ;)

Forøvrig var dere best i kampen, men som i 2005 viser det seg at fotball ikke alltid er rettferdig i forhold til spill og sjanser. Den eneste måten fotball alltid er rettferdig på, er at den som scorer flest mål vinner. Gjorde godt å sitte med kompis som de eneste 2 med Milan-drakt (ja, jeg er United-supporter, men med Milan-sympatier) sammen med ca. 100 LFCere.

Nå får dere skaffe dere 3 klassespillere, så kan vi kanskje få litt kamp i ligaen neste år. Hadde vært kjekt med noen andre enn Chelsea der oppe.

Lenke til kommentar
Begge lagene spilte faktisk dårlig, men det var kun i første omgang liverpool spilte bedre.

Milan vant en fortjent seier, og liverpool står igjen med INTET etter denne sesongen.

8686434[/snapback]

Siste gang jeg sier det...

Community Shield-pokalen har vi...

8686449[/snapback]

Heh, ok. Den driter jeg faktisk en lang faen i. Liverpool tapte med stil, og det føles fortsatt utrolig godt.

Lenke til kommentar
we keep togheter(jeg må nå GÅ 6km iført man u skjorte)

8685588[/snapback]

Buhu. Gikk 15km natt til 18.mai. Null stress ;)

Forøvrig var dere best i kampen, men som i 2005 viser det seg at fotball ikke alltid er rettferdig i forhold til spill og sjanser. Den eneste måten fotball alltid er rettferdig på, er at den som scorer flest mål vinner. Gjorde godt å sitte med kompis som de eneste 2 med Milan-drakt (ja, jeg er United-supporter, men med Milan-sympatier) sammen med ca. 100 LFCere.

Nå får dere skaffe dere 3 klassespillere, så kan vi kanskje få litt kamp i ligaen neste år. Hadde vært kjekt med noen andre enn Chelsea der oppe.

8686429[/snapback]

Får vi den starten neste sesonge som vi håper på. Så har jeg tro på at vi kan være med der oppe.

Når det gjelder innkjøp av spillere. Så tror jeg 2 klassespillere holder.

Lenke til kommentar
Heh, ok. Den driter jeg faktisk en lang faen i. Liverpool tapte med stil, og det føles fortsatt utrolig godt.

8686456[/snapback]

Med stil? Og med det mener du?

8686468[/snapback]

Om han mener at Liverpool gjorde en god figur, men tapte, så har han rett..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Begge lagene spilte faktisk dårlig, men det var kun i første omgang liverpool spilte bedre.

Milan vant en fortjent seier, og liverpool står igjen med INTET etter denne sesongen.

8686434[/snapback]

Siste gang jeg sier det...

Community Shield-pokalen har vi...

8686449[/snapback]

8686456[/snapback]

drit i hva du vil(jeg velger dass) men fakta er fakta ;)

Lenke til kommentar

8686456[/snapback]

8686468[/snapback]

8686488[/snapback]

Jeg mener at DE TAPTE SÅ DET SANG!

8686481[/snapback]

Etter det innlegget der tror jeg ikke at d var d han mente..

Lenke til kommentar

8686456[/snapback]

8686468[/snapback]

8686488[/snapback]

Jeg mener at DE TAPTE SÅ DET SANG!

8686481[/snapback]

Etter det innlegget der tror jeg ikke at d var d han mente..

8686510[/snapback]

Det trodde ikke jeg heller.. Men gidder ikke å lage noe styr utav det..

Lenke til kommentar

Vel, Karlsen om det. Jeg for min del greier ikke å se hvordan man kan "tape som det sang" om man taper med ett mål samtidig som man har dominert kampen og ført det lille spillet som var. Men hver sin fotballoppfatning, selvsagt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...