Jotun Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Kanskje det er nøkkelen for Newcastle hvis de skal slå Liverpool. Skjenke de drite ja Men nå er vel kanskje ikke Gerrard med til Newcastle kampen, så da blir det vel ikke fullt så mye action. Hva mener du? Tenker du på mål som scores eller sjangser? Hvis det er det du mener tror jeg ikke du har sett de tre siste kampene våres. Nei, eg tenkte ikke på mål eller sjangser. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Med Given gone blir det kalas, målfest. 3x Torres. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Med Given gone blir det kalas, målfest. 3x Torres. Spiller vi uavgjort skylder jeg på deg. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Har folket fortsatt troa på gull? Selv tror jeg egentlig det er kjørt, men blir jo spennende. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Har folket fortsatt troa på gull? Selv tror jeg egentlig det er kjørt, men blir jo spennende. United trenger bare ti poeng på fem kamper for å sikre gullet. Burde ikke være noe problem det. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Har folket fortsatt troa på gull? Selv tror jeg egentlig det er kjørt, men blir jo spennende. Håpet er her fremdeles. Vi får bare håpe og be at Manchester taper to kamper og vi vinner resten av kampene. Da skulle vi vel kunne vinne på målforskjell? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Vi får bare håpe og be at Manchester taper to kamper og vi vinner resten av kampene. Da skulle vi vel kunne vinne på målforskjell? Det er ikke sikkert. Dere har bare to mål bedre, og det kan forsvinne i løpet av en kamp. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Sansynligvis forsvinner det i løpet av hengekampen. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) Vi får bare håpe og be at Manchester taper to kamper og vi vinner resten av kampene. Da skulle vi vel kunne vinne på målforskjell? Det er ikke sikkert. Dere har bare to mål bedre, og det kan forsvinne i løpet av en kamp. Sant nok det. Og det kan nok (som Points også sier) forsvinne i hengekampen. Endret 26. april 2009 av n4w Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Dere har Newcastle på Anfield, målforskjell er deres. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Enig. Knuser Newcastle, det blir rett og slett lekestue. Snakker vi tosifret her? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Og hvis United skulle tape to av de resterende kampene så blir jo målforskjellen enda dårligere til United. Nja, 6-6 kanskje. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Tipper både United og Liverpool tar full pott de siste kampene. Eneste kampen jeg ser United muligens kan tape poeng er mot Arsenal, men tipper de vinner den også. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) Jeg tror vi lurer alle og taper hengekampen på JJB siden det nettopp ble spilt rugbykamp på den styggeste banen i hele PL men vinner mot Arsenal. Endret 26. april 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Årets spiller, ble det Gerrard eller en United spiller? Det ble Giggs Jaja, dette var kun for å informere dere Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Hæ? Ble giggs årets spiller? Det er faen meg latterlig. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Ja, burde vært Vidic men vil gjerne høre hvorfor DU syns det er "latterlig". Utdyp. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 HAHA! Giggs? Greit at han er legende og greier, men årets spiller i år? Neppe. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 At du ler av det skjønner jeg lite av. Har du sett han spille i år? Han har faktisk vært en av de beste ja, kanskje ikke den ABSOLUTT beste men uansett. Du kan utdype du og? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå