Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Slutt å whine på dommeren? Dommeren ødelegger hele grunnlaget som Tottenham kjempet seg til i 1.omg ved en helt håpløs avgjørelse. Hvordan Tottenham hadde gjort det uten denne mot seg, kan vi jo ikke vite, men at de ville raknet like mye som de har gjort nå tviler jeg sterkt på. Uansett, vi ser det nok en gang, United får dommeren på sin side. Mon tro hvor mye han kostet idag da.

Det oser bitterhet av dette innlegget. Jeg er enig i at det ikke var straffe, men United scorte faktisk 5 mål i andre omgang. Vi trengte ikke det straffemålet, og å drive å spekulere i hvordan dette påvirker kampforløpet blir bare for dumt. Det er ingen grunn til at Tottenham plutselig bare skal slippe inn 4 mål fordi de slipper inn 1 mål som de ikke skulle sluppet inn.

Men det er klart jeg skjønner at det er surt for enkelte å innse at united går mot nok et fullt fortjent seriegull.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva er viljehands?

Dommeren på vår side? Bullshit, hva så om Gomes er borti ballen? Han tar Carrick. 50/50. Å Carrick var btw først på ballen.

Uansett vi knuser Tottenham, at du prøver å gi dommeren æren for det? Vel sier vel hvor smålig og lite objektiv man kan bli :)

Aktiv arm på unormalt sted vil jeg si er viljehands. Hvis Lucas holder armene rett ned (eller på ryggen) og får ballen skutt opp i en arm eller hånd, da er det ikke viljehands.

Soleklar straffe, at du prøver å motsi dette er smålig og lite objektivt.

Ja, dere knuser Tottenham etter en hjelpende hånd fra dommeren(nok en gang)... Måtte få dere igang, som så mange ganger før. Uten straffen, så kunne utfallet vært helt annerledes.

Viljehands er gult kort, Hands er frispark. Om handsen er vilje eller ikke har null å si så lenge den påvirker spillet. Spar oss om at vi har dommeren på vår side. At du lenger denne prestasjonen i armene til Webb er for meg så banalt at jeg ikke har ord. Vi spiller årets omgang i Premier League.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

Blir vanskelig nå, men City og Arsenal er begge kapable til å slå United, noe vi har sett før. Tviler sterkt på at United presterer å tape begge, men man vet aldri.

Sett

forresten? Liverpool-fansen som synger når de ligger under 3-0 mot Milan i Istanbul. Fikk en tåre i øyekroken. :)
Lenke til kommentar

Irreterer noe enormt å sitte og lese om alle "flaksemålene" våre tidligere i dag, og at de aldri skulle vært pga hands osv. Når United får en dommeravgjørelse med seg og som får betydninger for kamputfallet (og spesielt når noen sier at det var straffe). Ikke misforstå, dere var totalt overlegne og vant fortjent, men vi må få lov å være skuffa og forbanna, for faktum er at hadde dette skjedd med oss, ville vi fått høre om denne straffeepisoden i lang tid.

Lenke til kommentar
Det oser bitterhet av dette innlegget. Jeg er enig i at det ikke var straffe, men United scorte faktisk 5 mål i andre omgang. Vi trengte ikke det straffemålet, og å drive å spekulere i hvordan dette påvirker kampforløpet blir bare for dumt. Det er ingen grunn til at Tottenham plutselig bare skal slippe inn 4 mål fordi de slipper inn 1 mål som de ikke skulle sluppet inn.

Men det er klart jeg skjønner at det er surt for enkelte å innse at united går mot nok et fullt fortjent seriegull.

Jeg vil påstå dere trengte den straffen for å komme igang, for deres del og fordi Tottenham da blir nervøse.

Dere får gratis straffe, gratis selvtillit, gratis nervøsitet hos Tottenham. Det er ikke dumt å spekulere i hvordan det ville blitt dersom dommeren hadde gjort jobben sin.

Lenke til kommentar
Tottenham er ubrukelig...

Greit nok, straffen skulle aldri vært og jeg lurer på om Berbatov var i offside på 2-2 målet men Spurs rakner totalt...

Ingen var offside på noen av målene, sjekk de så mye du vil.

den der var faen ikke inne

Haha, sjekk den igjen du.

Slutt å whine på dommeren? Dommeren ødelegger hele grunnlaget som Tottenham kjempet seg til i 1.omg ved en helt håpløs avgjørelse. Hvordan Tottenham hadde gjort det uten denne mot seg, kan vi jo ikke vite, men at de ville raknet like mye som de har gjort nå tviler jeg sterkt på. Uansett, vi ser det nok en gang, United får dommeren på sin side. Mon tro hvor mye han kostet idag da.

Nok en gang? Syns du vi har fått mer dommerhjelp enn dere i år? (for den saks skyld I DAG?).

Lenke til kommentar
Irreterer noe enormt å sitte og lese om alle "flaksemålene" våre tidligere i dag, og at de aldri skulle vært pga hands osv. Når United får en dommeravgjørelse med seg og som får betydninger for kamputfallet (og spesielt når noen sier at det var straffe). Ikke misforstå, dere var totalt overlegne og vant fortjent, men vi må få lov å være skuffa og forbanna, for faktum er at hadde dette skjedd med oss, ville vi fått høre om denne straffeepisoden i lang tid.

Hehe, Ironisk innlegg. United fansen irriterer deg med å klage på dommeravgjørelser, så gjør du akkurat det samme?

Lenke til kommentar

Det var ikke en straffe. No doubt. Men vi fortjente denne seieren og hadde uansett vunnet fordi vi holdt på å kjøre over Spurs og gjorde akkurat det. Det som jeg syns er så synd at pasningen til Rooney som blir straffen hadde sikkert vært en av de sykeste assistene i år; en pasning som går en lang distanse og er en reverspasning. Helt forbanna vill. Men feil tråd I guess. :)

Lenke til kommentar
Jeg vil påstå dere trengte den straffen for å komme igang, for deres del og fordi Tottenham da blir nervøse.

Dere får gratis straffe, gratis selvtillit, gratis nervøsitet hos Tottenham. Det er ikke dumt å spekulere i hvordan det ville blitt dersom dommeren hadde gjort jobben sin.

Det blir bare synsing uansett. United vant fortjent om det var straffe eller ei. Skuffende av Tottenham, menmen...

Lenke til kommentar

Hehe, Ironisk innlegg. United fansen irriterer deg med å klage på dommeravgjørelser, så gjør du akkurat det samme?

Hvorfor ikke? Jeg vet at dere var bedre enn Tottenham siden jeg så kampen, og jeg vet at dere hater når vi har dommeravgjørelser vår vei. Så hvorfor ikke svare med samme mynt? Og ja, jeg er klar over at jeg gjør det samme og jeg gjør det bevist som du sikkert forsto. :)

Lenke til kommentar
Det blir bare synsing uansett. United vant fortjent om det var straffe eller ei. Skuffende av Tottenham, menmen...

Jeg er helt enig, derav, påstår jeg. United fortjente å vinne, men de fortjente ikke den hjelpende hånden fra dommeren. Det er dumt når dommeren skal settes i slik fokus, fordi det ødelegger mye av rytmen i kampen.

Lenke til kommentar

Ingen "fortjener" en dårlig avgjørelse av dommeren da. Men jeg vil si at vi faktisk hadde fortjent dette etter vi røk ut av FA-Cupen når unge Welbeck ikke får klareste straffen i hele år. Menmen. Fortjent seier, og med 3 mål faktisk. Chill.

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke? Jeg vet at dere var bedre enn Tottenham siden jeg så kampen, og jeg vet at dere hater når vi har dommeravgjørelser vår vei. Så hvorfor ikke svare med samme mynt? Og ja, jeg er klar over at jeg gjør det samme og jeg gjør det bevist som du sikkert forsto. :)

Siden det er ironisk at du svarer med samme mynt når du klager, derfor skal du ikke svare :)

Lenke til kommentar

Den var inne. Ufattelig at Tottenham rakner så fullstendig, så noen av målene. Ikke straffen til United though, synd om denne var ufortjent og det alikevell ble mål, kan ha vert boosten de trengte.

Rooney var i det vansklige hjørne i dag, så de hadde nok vunnet uansett.

Hyrlen, straffen går ikke opp i opp med Evertonkampen da de også ble snytt for straffe.

Keeperen tar ballen, men feller også mannen. Altså en takling, det er vell lov så lenge den er ren eller?

Uansett er jeg ikke bitter, neste år skal vi ordne det selv. Forsatt er det heller ikke over, men United ser sterkere ut nå, enn kun for kort tid siden.

Noen som har link til det røde kortet i dag? Skal se om knottene brakk når han sparket Skrtel.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Siden det er ironisk at du svarer med samme mynt når du klager, derfor skal du ikke svare :)

Jeje, var så godt i gang med skrivinga uansett :p Hadde jeg brukt like mye energi på Norskstilen som jeg gjør her, ville jeg vært ferdig a long time ago.

Lenke til kommentar
Så du ikke kampen? Jeg så høydepunktene på tv, var da akkurat like klar straffe til Everton, har ikke link da men.

Jo jeg så absolutt kampen, men jeg så ingen Everton spiller bli klippet ned uten at United spilleren var i nærheten av ballen, ei heller noen blir fratatt en soleklar scoringsmulighet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...