Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper Tottenham holder dette. Det hadde vært bra for Liverpool, og for spenningen om United skulle tape idag.

Og om det holder seg, får United smake på litt av det Liverpool har smakt så mange ganger på før iår, nemlig det å styre en kamp, men fremdeles ikke ta poeng.

Men jeg sier det. United kommer tilbake. Det er jeg bombesikker på.

Lenke til kommentar

Skjønner godt at Webb dømmer feil der jeg. Gomes er såvidt borti ballen, og jeg det er ikke lett å se på avstand. Det er også en vanskelig vinkel for assistentdommer, og dermed blir det en feilaktig idømt straffe. Selvsagt viktig for oss, men feil uansett

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
United får nok en gang alt av dommerne...

Helt uenig. Jeg liker ikke å si det, men United ødelegger Tottenham. Og det er ikke dommerens fortjeneste.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar

Slutt å whine på dommeren? Dommeren ødelegger hele grunnlaget som Tottenham kjempet seg til i 1.omg ved en helt håpløs avgjørelse. Hvordan Tottenham hadde gjort det uten denne mot seg, kan vi jo ikke vite, men at de ville raknet like mye som de har gjort nå tviler jeg sterkt på. Uansett, vi ser det nok en gang, United får dommeren på sin side. Mon tro hvor mye han kostet idag da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...