Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Innrømmet det jeg også i går da :p Men det er greit, you can have your fame :p

Hadde vært utrolig kult om United gikk på poengtap i dag. Go Tottene^^

Så det :p

Satser på tottenhottene i dag ja, 3X Keane hadde vert stilig :D

Unner faktisk ikke Keane noen mål. Greit nok at vi behandlet ham som en drittunge, men tiden viste at det er akkurat det han er.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar

Burde være fornøyd med 3 poeng i dag, og det er jeg også. Men det vinnerinstinktet Liverpool har vist i det siste kampene var helt borte i dag. Så nesten ut som om de ikke brydde seg om hvordan det ville gå, eller de regnet med at det ville gå av seg selv. (Noe det for så vidt gjorde). De som mente at kampen mot Arsenal beviste at Skrtel er bedre enn Agger definsivt til tross for at Agger ikke gjorde en eneste feil i den kampen, tror jeg må revurdere disse uttalelsene nå.

Lenke til kommentar

Fant en artikkel på CNN: Adriano

Det er jo snakk om at LFC vil få tak i ny spiss. Kan dette være mannen? Mulig han ikke er helt i vater for tiden, men LFC har jo spansk manager og flere fra Brasil og andre land i SørAmerika. Kanskje Benitez kan få orden på hodet hans, Adriano er jo enorm når han har dagen. Og Benitez har jo tidligere gått for folk som ikke er helt friske i hodet (Pennant, Bellamy).

All den tid han er løst fra kontrakten sin med Inter, trenger de ikke å betale noe for han, men han vil jo evt få en grei lønn..,

Endret av soltor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...