Jefe Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Blir en 4-3-3 da. Greit at Lucas spiller egentlig. Lenke til kommentar
soltor Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Ja lucas har jo fungert rimelig bra i rolla til Gerrard mens han har vært borte. Det eneste som mangler er at Lucas har en kamp der det løsner for han, og at han scorer mål og får til enda mer enn det han har klart de siste kampene. Da kan han slå ut i full blomst! Dette er jo den rette tiden for slikt og, nå på våren Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Babel? Skjønner ikke hvorfor Benitez vraker han hele tiden:S. Blir på en måte litt sur på Benitez jeg. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Babel trenger å få spille hele kamper, ikke bare 5 minutter her og 5 minutter der. Han prver bare på masse "fiks faks" som innbytter for å imponere. Får håpe Rafa vi bruke han fra start neste år i enketkamper så han får vise hva han virkeig kan. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 ååååååååååååååååå Herreguuuuuuuuuuuuud. Faen meg hjerteskjærende at Lucas spiller. yeah I SAID IT Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 At Lucas starter er digg! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 At benitez benker Riera for å få plass til Lucas, det er helt utrolig. Denne kampen vinner vi ikke, tipper vi taper 1-0. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Hehe, Denne? Den ja, hehe Hvorfor skriver ikke liverpool sidene noe om skaden Jay Spearing pådro jeg i forrige reservelagskamp..?Hvor lenge han er ute osv.. JAY SPEARING - pådro seg en ankelskade i sluttminuttene av reservelagets bortekamp mot Hull den 23.april.Tilbake: Scouseren tråkket over og vred ankelen. Det har ikke kommet noen meldinger om hvor lenge han må regne med å være ute av spill, men reservelagets to siste kamper for sesongen går trolig av stabelen uten midtbaneterrieren. Trener Gary Ablett tror imidlertid ikke at skaden er spesielt alvorlig. At Babel ikke er i troppen kommer vell ikke akkurat som noen overaskelse? Vi er da flere som har vert inne på at han er salgsmateriale. Merkelig angreps rekke/midbane, Riera på benk? wtf trenger da ving for svarte! At Lucas spiller er greit nok. Lenke til kommentar
jules8 Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Hehe, Denne? Den ja, hehe Hvorfor skriver ikke liverpool sidene noe om skaden Jay Spearing pådro jeg i forrige reservelagskamp..?Hvor lenge han er ute osv.. JAY SPEARING - pådro seg en ankelskade i sluttminuttene av reservelagets bortekamp mot Hull den 23.april.Tilbake: Scouseren tråkket over og vred ankelen. Det har ikke kommet noen meldinger om hvor lenge han må regne med å være ute av spill, men reservelagets to siste kamper for sesongen går trolig av stabelen uten midtbaneterrieren. Trener Gary Ablett tror imidlertid ikke at skaden er spesielt alvorlig. At Babel ikke er i troppen kommer vell ikke akkurat som noen overaskelse? Vi er da flere som har vert inne på at han er salgsmateriale. Merkelig angreps rekke/midbane, Riera på benk? wtf trenger da ving for svarte! At Lucas spiller er greit nok. ja, det vet jeg de skriver. Men alt stemmer jo ikke helt, i hvertfall ikke i følge hva Jay sa til meg i går han blir ute i hvertfall 4 uker. Spør på vegne av noen andre personer btw. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 (endret) Damn jeg sov lenge. Jaja, blir sopcast da. ^^ Liverpool har startet skummelt. Jæ bli helt nærvøs jæ,Karl. Nice run av The Jew Endret 25. april 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Masche må roe seg ned allerede. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 (endret) New jew of the match Danielzu? Så leser han starter friskt. Forstår egentlig ikke hvorfor Masche plent skal spille denne typen kamp. Endret 25. april 2009 av guttorm Lenke til kommentar
Niram Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Utifra det jeg leser starter Bønna bra ja, ikke overraskende Noen som har link til en OK stream? Har ikke tilgang på C+ i dag.. :/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 New jew of the match Danielzu? Så leser han starter friskt.Forstår egentlig ikke hvorfor Masche plent skal spille denne typen kamp. Har startet bra Yossi ja. Dratt av flere enn Pamela Anderson allerede. To gode raid, mangler bare 45mål i denne kampen,så motar han nok titelen Jew of the Match ja,. (ja, jeg sa 45.) Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Slipp nå for all del til Geovanni....... Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 (endret) Virker veldig ufokuserte i dag. Mister ballen mye, Hull kjemper bra. Edit: Egentlig helt sykt at Torres ikke er skada mer enn han er med tanke på hvor stygt han blir tatt til tider. Endret 25. april 2009 av ErlendRU Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 (endret) Ligaens dårligeste hjemme lag kjemper bra, det lover godt. Vet Erlendru. minner om samme måte som de jakter på C.R . Endret 25. april 2009 av guttorm Lenke til kommentar
CCola Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Skrtel gjør så mye rart så langt. Hadde heller sett Agger mot Hull, tbh. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå