guttorm Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 (endret) Synd at det beste laget ikke vant Veldig ufortjent seier til Milan... Og at de usportslige italienske spillerene får lov til å beite gress så lenge uten å få noe kort er bare helt sykt! 8685857[/snapback] Det beste laget vant, og det var heller ingen overdreven drøying i kampen. Liverpool var det klart beste de første 20, etter det var kampen jevnspilt. 8685896[/snapback] Det er helt feil. Liverpool dominerte førsteomgang så og si totalt. Milan var mer med i andre, men liverpool var forsatt det dominernde laget. Liverpool spilte veldig bra, jeg sa før kampen at jeg var nesten fornøyd uansett resultat, men det blir litt bittert når lfc spiller så godt. En ting gjenstår, de må score mer mål, ellers en kjempe kamp av liverpool. Det beste laget vant ikke i kveld. Men jeg kan muligens gå med på at Milan har vert best gjennom turneringen. Grattis Milan, vi kommer tilbake. Endret 23. mai 2007 av guttorm Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Ta det med ro, folkens, ingen grunn til å hisse seg voldsomt opp. Teggy har ikke sagt noe som helst vi kan si noe om. Det er det vel egentlig bare to personer i denne tråden som har gjort det, og de bør vi helst bare ignorere slik at de forsvinner ... Vi tapte. Ikke noe å gjøre med det. Det som kjennetegner oss LFC-supportere er jo nettopp det at vi alltid ser frem over selv om vi taper noe stort. Så la oss heller gjøre det enn å hisse oss unødvendig opp. 8686160[/snapback] Sant nok.. Vi er sinna nå, men i morgen er det glemt og vi ser fram mot transfersommeren og PL-trofeet neste sesong. 8686190[/snapback] Enig, der. Jeg håper bare vi prøver å glemme finalen. Nå vil jeg ha fokus på overgangsmarkedet. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Er vel ikke noe annet å forvente at dere får litt kommentarer fra oss andre supportere når dere taper, slik dere som oftest gjør med oss også. Det er slik det er, og det er slik det bør være. Så lenge det holdes saklig, og ikke bare tåpelige utsagn, så ser jeg ikke hvorfor alle skal ta seg så nær av at man spøker litt om resultatene. Det er glemt om noen dager, uansett. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Ikke hos italienerene... Vi ble sparket framfor Sicilia av den italienske fotballskoen... Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Er vel ikke noe annet å forvente at dere får litt kommentarer fra oss andre supportere når dere taper, slik dere som oftest gjør med oss også. Det er slik det er, og det er slik det bør være. Så lenge det holdes saklig, og ikke bare tåpelige utsagn, så ser jeg ikke hvorfor alle skal ta seg så nær av at man spøker litt om resultatene. Det er glemt om noen dager, uansett. 8686223[/snapback] Jaja, men nå er sesongen over. Veldig kjedelig å måtte vente helt til August med kamper igjen. Vi har heldigvis kose oss med overgangsmarkedet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Er vel ikke noe annet å forvente at dere får litt kommentarer fra oss andre supportere når dere taper, slik dere som oftest gjør med oss også. Det er slik det er, og det er slik det bør være. Så lenge det holdes saklig, og ikke bare tåpelige utsagn, så ser jeg ikke hvorfor alle skal ta seg så nær av at man spøker litt om resultatene. Det er glemt om noen dager, uansett. 8686223[/snapback] Tar tapet overaskende bra jeg da , men idioter (som abnnansplit osv) ødleger litt av fotbalforumet Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Sitter her rimelig apatisk nå. Spiller litt FM for å komme i orden igjen. :/ Lenke til kommentar
fakey Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Er vel ikke noe annet å forvente at dere får litt kommentarer fra oss andre supportere når dere taper, slik dere som oftest gjør med oss også. Det er slik det er, og det er slik det bør være. Så lenge det holdes saklig, og ikke bare tåpelige utsagn, så ser jeg ikke hvorfor alle skal ta seg så nær av at man spøker litt om resultatene. Det er glemt om noen dager, uansett. 8686223[/snapback] Tar tapet overaskende bra jeg da , men idioter (som abnnansplit osv) ødleger litt av fotbalforumet 8686249[/snapback] Du vet at grunnen til at jeg provoserer er nettopp fordi dere blir så lett provoserte? Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Jeg føler at moddene jobber på full spreng her... Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Er vel ikke noe annet å forvente at dere får litt kommentarer fra oss andre supportere når dere taper, slik dere som oftest gjør med oss også. Det er slik det er, og det er slik det bør være. Så lenge det holdes saklig, og ikke bare tåpelige utsagn, så ser jeg ikke hvorfor alle skal ta seg så nær av at man spøker litt om resultatene. Det er glemt om noen dager, uansett. 8686223[/snapback] Tar tapet overaskende bra jeg da , men idioter (som abnnansplit osv) ødleger litt av fotbalforumet 8686249[/snapback] Jeg vil si jeg også tok det overaskende bra. Helt til jeg leste hva enkelte United fans skrev. Men da skal ikke jeg krangle mer. Lenke til kommentar
Fiskeoppdretter Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Er vel ikke noe annet å forvente at dere får litt kommentarer fra oss andre supportere når dere taper, slik dere som oftest gjør med oss også. Det er slik det er, og det er slik det bør være. Så lenge det holdes saklig, og ikke bare tåpelige utsagn, så ser jeg ikke hvorfor alle skal ta seg så nær av at man spøker litt om resultatene. Det er glemt om noen dager, uansett. 8686223[/snapback] Tar tapet overaskende bra jeg da , men idioter (som abnnansplit osv) ødleger litt av fotbalforumet 8686249[/snapback] Du vet at grunnen til at jeg provoserer er nettopp fordi dere blir så lett provoserte? 8686292[/snapback] Hvis du er her bare for å provosere, banansplit, da har du ingenting å gjøre her i denne tråden - altså OT. Hvis du kommer med mer OT, rapporterer jeg. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 (endret) Er vel ikke noe annet å forvente at dere får litt kommentarer fra oss andre supportere når dere taper, slik dere som oftest gjør med oss også. Det er slik det er, og det er slik det bør være. Så lenge det holdes saklig, og ikke bare tåpelige utsagn, så ser jeg ikke hvorfor alle skal ta seg så nær av at man spøker litt om resultatene. Det er glemt om noen dager, uansett. 8686223[/snapback] Greit nok, men det er ikke akkurat så mye saklig som kommer ut av banansplitt.. Endret 23. mai 2007 av Prebo Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Tar tapet overaskende bra jeg da , men idioter (som abnnansplit osv) ødleger litt av fotbalforumet 8686249[/snapback] Overraskende nok, slenger jeg meg på den der. Hadde forventet tåre i øyekroken, men den har ikke kommet Men hva kan jeg si om denne finalen som ikke allerede er sagt? Dommeren gjorde sitt, men spillerne selv, og faktisk til dels Rafa har skyld i dette selv. Milan trenger ikke mange mulighetene, det vet vi alle. Men jeg er stolt. Stolt fordi vi var det beste laget mot et Milan-lag alle påstod ville eie oss. Vi er Liverpool. Vi kommer tilbake. YNWA. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 (endret) Hvis du kommer med mer OT, rapporterer jeg. 8686351[/snapback] Vi vet jo alle som skjer da, gjør vi ikke, banan? Prebo: Såvidt jeg ser skriver ikke banan så mye som er så ille å skrive. Virker heller bare som at dere tar det altfor seriøst og tar det til dere som at han skulle ment det virkelig alvorlig. Som han selv sier, han sier det bare fordi han vet at dere blir provosert, og jeg ser jo gleden han har i å erte på seg en pool supporter eller to. Nei, bare ikke ta alt så seriøst, så ser dere straks at banan ikke er så ille. Edit: Bare så det er sagt, så skjønner jeg frustrasjonen dere viser når banan kommer med utsagnene sine, for jeg oppfører meg på akkurat samme måte når United taper, bare at jeg ikke skriver alt her på forumet, altså mater jeg ikke trollene, som man så fint kaller det. Endret 23. mai 2007 av TeggY Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Kewell burde ha entret banen før, men det er lett å vere etterpåklok.. Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Vil også si at jeg synes veldig synd på Luis Garcia. Han scoret endel mål for oss tidligere i sesongen. Så trekker vi Barcelona i CL. Det som er klubben i hans hjerte. Hadde han fått spilt, vil det nok vært et spesielt øyeblikk for han. Så bare en måned før blir han skadet. Han fikk heller ikke spille i FA- cupfinalen i fjor. Synes så ufattelig synd på Luis. Lenke til kommentar
kalle_klovn_1990 Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Nå som jeg har roa meg ned litt kan jeg godt si at liverpool var veldig tafatte i 2.omgang og at milan faktisk skapte en del sjangser. Dommeren var ikke så latterlig partisk som noen skal ha det til heller, han var heller bare generelt latterlig. Men kan ikke si jeg sitter igjen med en god følelse etter kampen. Jeg heier jo ikke på liverpool, men Milan appelerer så lite til meg at det føltes som jeg kunne tattovert inn liverpool-emblemet i panna akkurat i den kampen. Videre så synes jeg at i en såpass stor og aktiv tråd kan man ignorere folk som vil lage kvalme og heller la en moderator slette møkka og gi noen advarsler. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Vil også si at jeg synes veldig synd på Luis Garcia. Han scoret endel mål for oss tidligere i sesongen. Så trekker vi Barcelona i CL. Det som er klubben i hans hjerte. Hadde han fått spilt, vil det nok vært et spesielt øyeblikk for han. Så bare en måned før blir han skadet. Han fikk heller ikke spille i FA- cupfinalen i fjor. Synes så ufattelig synd på Luis. 8686400[/snapback] Luis ville dessuten gitt laget en ekstra dimensjon. Mannen er utrolig kreativ. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 zenden må gå den lange veien i ødemarka nå, bort me`n Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå