Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syntes Lucas gjorde det bedre i de innhoppene han fikk forrige sesong, enn noe av det han har gjort så langt denne sesongen. Forrige sesong forsøkte han seg flere ganger med litt kreativitet framover, og lyktes ofte. I år har han hatt en helt forferdelig innledning på sesongen, hvor pasningskvaliteten var skremmende dårlig, duellstyrken det samme, i tillegg til å lage altfor mange klønete, unødvendige og farlige frispark. Heldigvis har han unngått de verste episodene i de siste kampene, men jeg sitter med hjerte i halsen hver gang han blir utfordret eller han skal forsøke seg på en takling. Kreativiteten, tryggheten og selvtilliten vi så forrige sesong, eksisterer ikke lenger. Nesten så man kan lure på om han er "over the top" allerede. Forslaget om å låne ham ut for å se han an, støttes 100 % fra meg.

På laget mot Hull i morgen starter nok imidlertid begge mine favorittspillere, Lucas og Dossena...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Kampen mot Hull blir faktisk den første Liverpool-kampen denne sesongen som jeg ikke ser.

(skal tro dette stemmer bra)

Tevez hadde vært gøy ja, men ikke til blodpris.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Uff nei, alt det tullet United har hatt med Tevez om hvem som eier ham, hvor mye han skal koste og ditt og datt, håper jeg virkelig vi slipper å streve med. Har sansen for Tevez som person og fotballspiller, men ikke for enhver pris.

Dalglish: Du gjør utvilsomt en god jobb, men det er vanskelig å ta en moderator seriøst med den kombinasjonen av brukernavn, avatør og signatur. Virker som du har hatt dette en evighet nå, hvor mye lenger må du bruke dette?

Lenke til kommentar

Spiller vi like offansivt som vi har gjort de siste kampene tror jeg Hull får et problem i dag :)

Sover dere? Ute på byen i går? Labert her i dag altså :D

Hva mener United supporterene om Torres nå? Englands beste spiss uten tvil sier jeg, han er allerede oppe på en delt 3 plass av toppscorenene til tross for skadene og restutisjontiden.

Ser vi topper formtabellen sammen med Arsenal, United er nede på 11. Vi tar med oss det vi kan :)

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Hehe, Denne?

Reina

Arbeloa Carra skrtel insua

el Zaher spaering Lucas Riera

Benayoun

N'gog

Not really. Så enkelt som at jeg tror Benitez er keen på Skrtel igjen, råheten hans har ikke Agger i same måte, selv om jeg personlig vil ha Agger da.

Lenke til kommentar

Laget blir som følger: Reina, Arbeloa, Insua, Skrtel, Carragher, Alonso, Mascherano, Lucas, Benayoun, Kuyt, Torres.

Innbyttere ikke opplyst enda.

Dette fra Liverpool sine egne sider

Og der var innbytterene kommet på lista og: Cavalieri, Agger, Ngog, Dossena, Riera, Aurelio, El Zhar.

Ikke plass til Babel idag, skal tro om han er på vei ut porten til sommeren...?

Endret av soltor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...