Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tevez? Nei takk.

Som mange andre har påpekt. Vi trenger en spiss som kan tåle å sitte på benken, eller en spiss som er god nok til å forandre formasjonen til 4-4-2. Samt Tevez passer nok ikke inn i dagens Liverpool-lag. Han blir nok bare nok en Kuyt.

Nei vent heller til vi kan hente noe stort (VILLA!!!!), eller en offensiv midtbane/spiss som både kan ta Torres og Gerrard sin plass, kanskje samt spille ving.

Lenke til kommentar

Angrer litt på at jeg ikke satte inn Kuyt i ellevern min her i stad. Nå gjør jeg i hvertfall det :p

Reina

Arby - Carra - Agger - Insua

Masch - Alonso

Kuyt - Benayoun - Riera

Torres

Om Riera er sliten eller noe, så gjør det meg ingenting om El Zhar starter på venstre. Håper Kuyt spiller på høyre og ikke inn i midten, som han gjorde tildels mot Arsenal. Vi husker jo at vi scorte to på innlegg fra ham.

Endret av Jefecito
Lenke til kommentar
Kan dere fortelle meg hvem som skal slite benk av Villa og Torres?

Siden det Hellige 4-2-3-1 systemet ikke kan brytes......

Det er derfor jeg sier at om vi først skal bryte det hellige 4-2-3-1 systemet må det være en verdensklassespiss som gjør det iallfall. Enten det, eller må vi hente en spiller som er god samtidig som han tåler å sitte på benken, noe alà Solskjær. For min del syntes jeg vi har fått en sånn type spiller, og en helt ok spiss i N'Gog. Kanskje litt for dårlig, men han kommer seg! Han er enda ung. :)

Lenke til kommentar
Det er derfor jeg sier at om vi først skal bryte det hellige 4-2-3-1 systemet må det være en verdensklassespiss som gjør det iallfall. Enten det, eller må vi hente en spiller som er god samtidig som han tåler å sitte på benken, noe alà Solskjær. For min del syntes jeg vi har fått en sånn type spiller, og en helt ok spiss i N'Gog. Kanskje litt for dårlig, men han kommer seg! Han er enda ung. :)

Altså her snakker vi om en alternativ spiss til Torres for 4-4-2 eller 4-2-3-1 (skadet Torres)

Da kan vi ikke bruke Goggen, sier nesten seg selv. Han er en lovende spiller, håper vi bruker ham masse i pre season. Men han er ikke en spiss vi kan stole på putter om Torres går ut med skade, det er vi helt avhengig av skal vi henge med i toppen gjennom en hel sesong. Heldigvis har Gerrard scoret en del i år, sånn at vi ikke havnet for langt bak gjennom Torres fravær.

Jeg ser ikke for meg at vi kan hente inn Villa når vi sitter med Torres, men for all del, det er lov å drømme. Samtidig er det som du sier, vi må ha en spiss som er villig til å være benket noen kamper.

Mascherano skal spiller de vanskligeste kampene, dermed er det lite rom for 2 spisser.

Selv er jeg veldig usikker på hvem som bør hentes inn.

Det som er litt dumt, er at vi har flere lovende unge spillere. Men Benitez slipper dem ikke til, pga kravet om suksess er så stort. Dermed blir det vansklig å flette inn de nye unge, for om disse feiler, så blir han hudflettet. Heldivis ser det ut som insua kommer gjennom nåløyet. Kelly er en spennende spiller som kan er brukt på begge back plasser selv om han egentlig er stopper. Kan vi ha en ny høyre back der?

Så er det midtbanen. Syns spearing er spennende, men det blir litt av det samme som Goggen. Ser gjerne Barry inn i sommer, blir mer benk på Masche, håper disse 2 kan veksle greit på "lette" og vansklige kamper.

Lenke til kommentar

Lucas..... mja, hva skal man mene. Slik jeg ser det har Rafa trykket ham til sitt bryst. Dermed er han inne på første laget. På en måte har vi plass til ham, feks Alonso karantene, Gerrard skade(grøss).

Personlig ville jeg helst hatt ham utlånt en stund, han trenger mer fysikk og mer spilletid. Det blir det vansklig å gi ham om vi henter inn Barry. Jeg har tro på Lucas, men han trenger mer erfaring og tid.

Hull:

Arbeloa-Skrtel-Carra-Insua

Bønna-Alonso-Masche-Riera

Kuyt-Torres

Aurelio inn for Riera, Goggen og EL-Zhar inn for Kuyt/Torres om kampen går i vår retning.

Samme for meg om Skrtel eller Agger spiller, men foretrekker å "vinne" dette i førsteomgang og holde tett bakover.

Lenke til kommentar

Jeg har stort sto på at Lucas kommer til å bli en fantastisk spiller, men det overrasker ikke meg at en ung spiller som Lucas som kom fra den brasilianske ligaen ikke klarer å tilpasse seg spillet i England på en sesong. Tempoet er et helt annet, og nivået blir plutselig mye høyere, men med tiden er jeg sikker på at han blir en spiller vi United - fans kommer til å frykte, men inntil da kommer vi til å erte dere for han ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...