Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Liverpool spiller ordentlig fotball. Der har ikke Tevez noe å gjøre. Ja, han er god, men temperamentet hans vil gå imot hele laget

For vi har ikke en Argentinsk hissigpropp allerede?

En ting jeg tenkte på er at Insua+Tevez+Masche= Mye jetlag.

For min del er han velkommen om prisen er fornuftig, vi trenger virkelig en alternativ spiss.

Jeg er litt usikker på hvor god han egentlig er, men i form bøtter han jo plenty med mål.

Lenke til kommentar
Liverpool spiller ordentlig fotball. Der har ikke Tevez noe å gjøre. Ja, han er god, men temperamentet hans vil gå imot hele laget

temperament? hva faen er det du snakker om? Han har da aldri vært furt eller sur han :lol:

Err.... Jo... Har sett han furt på opptil flere kamper.

Lenke til kommentar

temperament? hva faen er det du snakker om? Han har da aldri vært furt eller sur han :lol:

Err.... Jo... Har sett han furt på opptil flere kamper.

Da har du vært uheldig med kampene ass :p Tevez er knall!

Lenke til kommentar

Det var ikke det jeg sa. :p

Tevez er så absolutt en god spiller.

Du sa at han var sur, og det er han faen meg ikke :p Han jobber som et svin, og er alltid glad!

Det er nå litt hardt å ta i?

tevez-angry.jpg

Lenke til kommentar

Det var ikke det jeg sa. :p

Tevez er så absolutt en god spiller.

Du sa at han var sur, og det er han faen meg ikke :p Han jobber som et svin, og er alltid glad!

Det er nå litt hardt å ta i?

tevez-angry.jpg

Altså, at han ikke er så kjekk på det bildet der beviser ikke at han er sur...ser mer ut som et gledesbrøl :p

Lenke til kommentar

Så du testimonialen til Solskjær? det var en vennskapskamp, og allikevel holdt Tevez på å dra til en på det andre laget...

Lenke til kommentar

Så du testimonialen til Solskjær? det var en vennskapskamp, og allikevel holdt Tevez på å dra til en på det andre laget...

Det er en kamp av over 50 kamper han har i United trøya, kan love deg at opptil flere på Liverpool er aggresive til tider også :p

Lenke til kommentar

Tevez passer absolutt ikke inn i 4-2-3-1-formasjonen til Benitez. Kjøper Liverpool Tevez, så er jeg "redd" (hadde ikke gjort meg noe om han hadde floppa totalt om han dro til Anfield) at det blir en flopp ala Keane. Tviler på at Liverpool trenger kanskje en spiss til, men det må være en som tåler å sitte litt på benken, det gjør ikke Tevez.

Når det er sagt tror jeg ikke Tevez velger å dra til Liverpool. Han er United-supporter og han vet at det gjør man bare ikke. Eneste grunnen jeg ser til at det skulle skje er Javier Mascherano.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...