Propellskrue Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 1. Dimitar Berbatov – It’s not been going particularly well of late for Manchester United’s £30m Bulgarian, whom many United fans see as breaking up last season’s dynamic attacking unit, and tamely farting a penalty at Tim Howard in last Sunday’s FA Cup semi-final against Everton hardly helped matters. 2. Deco – The £8m Portuguese midfielder looked unstoppable in his first few games for Chelsea but has since disappeared in a ‘mercurial’ puff of smoke. You might say that Scolari dropped a Ballack. 3. Jimmy Bullard – Phil Brown’s Hull City (PBHC) paid Fulham £5m for the decent but injury-prone midfielder in the hope that it would arrest their slide down the table but, sure enough, Bullard inured his knee just 37 minutes into his first game and will now miss the rest of the season. Poor PBHC. 4. Paul Robinson – It’s entirely appropriate that the former England goalkeeper was Paul Ince’s first signing for Blackburn as this piece of business is a perfect representative microcosm of Ince’s reign – rubbish. It appears that £3.5m Robinson has at some point during the last few years been struck by lightning, while the irksome Ince’s subsequent sacking keeps him happily out of both sight and mind. Allardyce next, please. 5. Dave Kitson – Stoke paid a club record fee of £5.5m to take the striker from Reading, in the hope that his goals would fire them to safety. 16 games and no goals later – and having accrued the nickname ‘Dave S***son’ – he was loaned back to Reading. 6. Jo – The Brazilian striker represented £19m down the drain for Manchester City but, somewhat uniquely, could also be in line for shrewdest signing of the season given the goals he’s scored since moving on loan to Everton in January. Given that the Toffees are unlikely to be able to afford to make his move permanent, it will be interesting to see what happens next for this erratic young talent. 7. Fabricio Coloccini – How much, Newcastle? £10.3m?? Ouch, Newcastle. Ouch. 8. Xisco - £5.7m? Oh, Newcastle. Tut, tut, tut. Shall we mention Gutierrez and Nolan as well? Or just leave it? Let’s just leave it. They’ve suffered enough. 9. Scott Carson – Made a loan move permanent from Liverpool to West Brom for a fee of £3.75m but it’s fair to say he hasn’t much impressed. In fact, he’s made some howlers so howling that every dog within a 50-mile radius joined in in chorus. Still a young goalkeeper though, so time is on his side. 10. Robbie Keane – Despite the fact that Liverpool managed to recoup much of the £20m they paid Spurs for the Irish forward, and despite Benitez implying that the signing was not his idea, this was a bad ‘un. Could have been useful during the title run-in, given that David N’gog’s injury leaves Liverpool relatively light up front. Honourable Mentions... 11. David Bentley – Continuing the merry-go-round of crap signings, Spurs paid Blackburn £15 million for the England midfielder, with up to an additional £2 million payable upon “future performances”. Spectacular goal against Arsenal aside, Bentley has been pretty dreadful. In a pleasing kind of way. 12. Borja Valero – West Brom paid a club record fee of £4.7m for Valero, who is apparently a Spanish midfielder who has made 29 appearances this season. Who knew? Anyway, Tony ‘Cup of Beans’ Mowbray insists that Valero is in his plans so, who knows, maybe you’ll see him about one day. 13. Anton Ferdinand – We could tell you how much Sunderland paid West Ham for Rio’s brother but it’s probably best you’re not sipping any coffee at the time. So…ready? Ok, here goes. Eight milli…**broadcast interrupted by sound of projectile spewing of coffee from mouths** 14. Johan Elmander – Sometimes, you just know a signing isn’t going to work out, even if you know little about the player being signed. You see his name, you see the fee, and you just get a feeling. Alfonso Alves, Corrado Grabbi, Georgios Samaras – meet Bolton’s £8.2m Swedish striker Johan Elmander. He is your brother now. 15. Tal Ben Hyam – Mark Hughes’ £5m signing from Chelsea seemed like a good idea at the time, but it didn’t quite work out for the Israeli at Manchester City and he is now on loan at Sunderland where he could form an all-star centre-back partnership with Anton Fer…**pffffffffffffffffftttttttttt splutter** Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Hvilket uintelligent dyr er forfatter av det mølet der? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Hvilket uintelligent dyr er forfatter av det mølet der? http://www.tottenhamhotspurs.tv/forum/play...ngs-summer.html :!: Lenke til kommentar
CCola Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Litt tidlig, jeg vet, men lagoppstilling dersom Gerrard er tilbake? Kan ikke sette ut Bønna nå. Nå som han er jo kjempegod Lenke til kommentar
PSV Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Hvilket uintelligent dyr er forfatter av det mølet der? http://www.tottenhamhotspurs.tv/forum/play...ngs-summer.html :!: Kanskje beste plassen å lete om man vil ha objektivitet. :!: Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Reina Arby - Carra - Agger - Insua Masch - Alonso Benayoun - Gerrard - Riera Torres Med bla Spearing på benken. (selv om han spiller i dag) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Si meg, er Lucas skadet? Eller har Rafa funnet noen som smaker bedre? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Are you talkin too me dannyboy? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Bare generellt sett. To kamper på rappen uten Lucas fra start, nesten for godt til å være sant. Hoppet ikke inn for Torres mot Arsenal heller. Rafa har skiftet smak! Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Kan ikke benke Kuyt, its not fair. 4-4-2, Masche på benken. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 De siste kampene har forsvaret vært dårlig, noe jeg tror vi alle er enige om. Jeg snakker spesielt om beckene. Arbeloa er fast i start XI'eren da vi ikke har noe annet alternaltiv, mens Aurelio har vært foretrukket denne sessongen, med gode innhopp fra Insua. Insua er virkelig en mann for fremtiden, og jeg tror han vil kunne ta steget helt opp i løpet av neste sessong. Både i kampene mot Chelsea og mot Arsenal ble det gjort grove feil i forsvaret, og jeg synes spesielt Aurelio og Arbeloa var for dårlige defensivt (offensivt er de begge gode og birdrar med mye). Det ble gitt for mye rom på begge sider som både vinger og spisser kunne boltre seg i. Jeg mener at hverken Arbeloa eller Aurelio er gode nok defensivt og håper derfor at det i løpet av sommeren blir hentet inn nye becker, men aller viktigst er det på høyre side da vi pr. dags dato ikke har reell backup der. Helst skulle vi hatt en som kunne tatt over permanent for Arbeloa. Hvis vi kjøper en høyrebeck av klasse (jeg har desverre ingen forslag) vil jeg egentlig være fornøyd med overgangsvinduet som kommer. Regner med at det vil bli flere kjøp i tillegg, og da ser jeg på ving og spiss som de viktigste plassene å forsterke, etter beckplassen. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Syns det er merkelig når Liverpool supportere vil benke Kuyt ja; spesielt etter han faktisk viser at han stortrives på vingen akkurat nå. Trodde aldri jeg ville si det, men han er faktisk blitt en ganske god ving offensivt nå (var jo god defensivt fra før av) og har begynt å gjøre Liverpool til et av de beste "innleggslagene" i PL. Sykt hvor mange sjanser/mål det ble av innlegg mot f.eks Arsenal. Tror backene må stoppe innleggene før de kommer inn mot dere altså. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Både i kampene mot Chelsea og mot Arsenal ble det gjort grove feil i forsvaret, og jeg synes spesielt Aurelio og Arbeloa var for dårlige defensivt (offensivt er de begge gode og birdrar med mye). Det ble gitt for mye rom på begge sider som både vinger og spisser kunne boltre seg i. Jeg mener at hverken Arbeloa eller Aurelio er gode nok defensivt Jeg er helt uenig. Både Aurelio og Arbeloa har vært stabile gjennom hele sesongen defensivt, men offensivt bidrar de svært lite, begge 2. Dette sier jeg selvsagt uten å tenke på de siste kampene mot Arsenal og Chelsea som har vært helt hykleriske på alle mulige måter. Sier jo sitt når Lucas scorte mot Chelsea. Uansett. Begge 2 har store svakheter offensivt, mens defensivt har de spilt stabilt bra. Det som er med Insua er at han har enormt potensiale til å bli meget god både offensivt og defensivt. Offensivt vil jeg si han allerede ved flere kamper har vist klasse (ja, klasse!), med både innlegg, offensive løp, skudd og dribeferdigheter. Som jeg også har sagt mange ganger tidligere har jeg sagt at en av Uniteds beste spiller er Evra. Se på de løpene han gjør gjennom en kamp, og se hvor mye han bidrar med offensivt, i tillegg til å gjøre jobben sin defensivt. En slik har jeg forhåpninger å se i Insua en dag - forsåpentligvis om 2-3 år. Som sagt Arbe gjør "jobben sin" - dvs defensivt. Men om Liverpool virkelig skal henge med like mye som iår, burde vi iallfall få tak i en som kan erstatte Arbeloa når han er skadd, samt at Arby har godt av litt konkurranse nede på høyrebacken. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 En hundrings på at kjeksa knekker idag. You owe me 100kr! Endelig vant reservelaget igjen, jesus, det er lenge siden. Og i tillegg fikk Degen rundt 20minutter, UTEN Å BLI SKADA! Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 En hundrings på at kjeksa knekker idag. You owe me 100kr! Endelig vant reservelaget igjen, jesus, det er lenge siden. Og i tillegg fikk Degen rundt 20minutter, UTEN Å BLI SKADA! 20 usynlige minutter vell så merke Mot hull sine reserver :/ Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Såg du kampen? Well, whatever, han er fortsatt skadefri. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 http://www.timesonline.co.uk/tol/sport/foo...icle6157813.ece Vet ikke hvor seriøst det er og sånt da, bare en headline jeg trodde dere kanskje ville like. Det skader meg da, jeg vil beholde Carlitos. Herlig fyr. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 (endret) Sier absolutt ikke nei takk til Tevez. Tror han hadde passet bedre inn i Liverpool enn han kanskje gjør i United. Og ser ikke på det som umulig at han kommer heller. Edit: Barry, Tevez og en habil høyreback inn i sommer og jeg sier meg meget fornøyd! Endret 24. april 2009 av ErlendRU Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Liverpool spiller ordentlig fotball. Der har ikke Tevez noe å gjøre. Ja, han er god, men temperamentet hans vil gå imot hele laget Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Hadde blitt svææært overrasket om Tevez skulle velge Liverpool etter å ha vært i United. Om han så dreiv og tok Mache bakfra tror eg ikke han ville gjort det. Han elsker United supporterne såpass mye at det ville blitt helt feil tror eg. Tror også han har større ambisjoner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå