Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Høyst usikker ja. Ivertfall var Hull kampen meget usikker i det han slo opp skaden på broa. Så vi får se, er ikke engang sikker på om jeg ønsker han tilbake enda, da hviler liksom laget på at "steven is back". Han er jo bare et menneske han også, syns vi har klart oss meget bra uten han, og vi hever oss i hver eneste kamp med en fantastisk lagmoral.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Høyst usikker ja. Ivertfall var Hull kampen meget usikker i det han slo opp skaden på broa. Så vi får se, er ikke engang sikker på om jeg ønsker han tilbake enda, da hviler liksom laget på at "steven is back". Han er jo bare et menneske han også, syns vi har klart oss meget bra uten han, og vi hever oss i hver eneste kamp med en fantastisk lagmoral.

Lagmoralen er da vittig nok til stede med Stevie G på banen. Han har da vert med å snudd X antall kamper til Liverpools favør iår.

Og uansett innstilling på laget så er Liverpool en klasse over vanlig med Captain Fantastic på banen. Vi ser at spillere som Kuyt, Torres og til vanlig Mascherano og Alonso ta ekstra grep når kapteinen er ute, men med Gerrard på banen så trenger de ikke det, for da tar Gerrard de grepene.

Få Gerrard tilbake så fort det er fysisk forsvarelig. Vi TRENGER faktisk ikke å risikere han så lenge vi har Benayoun i storform.

Liker egentlig ikke at vi alle vet at vi er nødt til å prestere de siste fem kampene. :hmm: Vi supportere vet det, spillerne vet det og Rafa vet det. Er jævlig redd for at det plutselig slår tilbake. :hmm:

Liverpool er best under press. Det har vi bevist i CL flere ganger. Tror denne situasjonen passer oss ypperlig, men tviler dog sterkt på at United kommer til å drite seg ut. Men er villig til å sette en fet 100 lapp på at vi tar 3poengere helt inn. Vertfall til United løfter gullet, og 2. plassen er sikret, da kan det hende Rafainho setter litt yngre krefter i spill på fotballbanen.

Lenke til kommentar
Samtidig er det som regel når vi først har sjangsen at vi driter oss ut. ;) Så jo det sist mot Arsenal, ja jeg vil kalle det å drite seg ut, vi burde vunnet.

Jeg vil kalle det totale tilfeldigheter.

Hadde verden vert normal ville vi ledet 4-0 til pause.

Den kampen var så preget av tilfeldigheten som gav Arsenal 4 mål. 4 skudd, 4 mål, 3 enorme tabber av Liverpool spillere.

Liverpool spilte bortimot perfekt (ser vi bort fra de 3 enorme tabbene).

Lenke til kommentar
men med Gerrard på banen så trenger de ikke det, for da tar Gerrard de grepene.

Er akkurat dette jeg er redd for....

Nei vil heller ikke risikere helsa hans, det er derfor jeg vil at han skal være 100% når han kommer tilbake.

Liker egentlig ikke at vi alle vet at vi er nødt til å prestere de siste fem kampene. :hmm: Vi supportere vet det, spillerne vet det og Rafa vet det. Er jævlig redd for at det plutselig slår tilbake. :hmm:

Presset er strengt tatt på United, vi skal bare crusie inn og kose oss :)

Lenke til kommentar

Goal.com's lister over de største floppene i PL

10) David N'Gog (Paris Saint-Germain to Liverpool - £1.5m)

9) Younes Kaboul (Tottenham Hotspur to Portsmouth - £6m)

8) Dave Kitson (Reading to Stoke City - £5.5m)

7) Andrew Johnson (Everton to Fulham - £10.5m)

6) Xisco (Deportivo La Coruna to Newcastle United - £5.7m)

5) Jo (CSKA Moscow to Manchester City - £19m)

4) Deco (Barcelona to Chelsea - £8m)

3) Marlon: A King-Size Flop

2) David Bentley (Blackburn Rovers to Tottenham Hotspur - £15m)

1) Robbie Keane (Tottenham Hotspur to Liverpool - £19m)

Latterlig at N'Gog er på listen. Han var veldig billig, ung og lovende og ingen hadde noen forventinger om at han skulle scoore, eller spille, mye. Synes det også er merkelig at vi ikke ser noen Berbatov på listen.

Endret av MagnusW
Lenke til kommentar

http://liverpool.no/cda/storypg.aspx?id=19...mp;parentzone=0

- Han venter gladelig til etter sesongen er over, for å se hvordan ting utvikler seg. Det har vi blitt enige om. Men det blir ikke slik som i fjor. Dette er en situasjon jeg har vært inneforstått med vil komme, og slik er det bare. Det er ingen stor sak, legger han til.

Herregud så jeg håper Barry kommer. Sentralmidtbane med Gerrard, Masche, Alonso og Barry ville jo vært fantastisk!

Enig med deg Magnus. Totalt latterlig at N'Gog listes som flopp. Synes også det er merkverdig at Deco er på fjerdeplass på den lista. Han kostet jo "bare" 80 mill.

Endret av Jefecito
Lenke til kommentar

Goal.com har ikke peiling. Keane fortjener plassen, Berbatov kunne vært der, på 8-10 plass. Han har ikke imponert iallfall, eller spilt mot de forventningene han hadde. Og til den prislappen burde man forvente litt mer iallfall. Flopp? Kanskje. Personlig ville jeg nå ikke kalt han flopp. Spillere fortjener litt tid på seg, syntes nå jeg.

At feks N'Gog er på den lista, viser hvor jævla dårlig oppdatert Goal er. De er helt på trynet. Jeg slutta å lese på den drittsia for lenge siden. De hadde Degen på "standard formation/team" i et halvt år, og når de endelig skifta (nå nettopp), satte de Keane inn på topp. Fantastisk.

Edit: Omformulerte meg litt

Endret av CCola
Lenke til kommentar
Jeg synes det er rart at dere forventer at Berbatov skal være på en flopp liste da kan dere ikke legge mye vekt på målgivende pasninger, og viktige mål.

N'Gog til £1,5 Mill vs Berbatov til £30 Mill ?

Berbatov er større flopp en Ngog i mine øyne.

Men sånn all over, burde vell ingen av de 2 være på topp10 listen.

Endret av Winydancer
Lenke til kommentar
Jeg synes det er rart at dere forventer at Berbatov skal være på en flopp liste da kan dere ikke legge mye vekt på målgivende pasninger, og viktige mål.

N'Gog til £1,5 Mill vs Berbatov til £30 Mill ?

Berbatov er større flopp en Ngog i mine øyne.

Men sånn all over, burde vell ingen av de 2 være på topp10 listen.

Nettopp ingen av de burde være på en flopp liste. Jeg vet ikke hva folk legger i å floppe, men å ha en helt grei sesong der Berbatov har vist hva som bor i han et par ganger vil jeg ikke regne som å floppe. Prisen tilsier ikke at han flopper bare fordi han ikke scorer over 20 mål i sin første sesong.

Lenke til kommentar

Berbatov har ikke floppet, men har ikke prestert i forhold til prislappen sin. N'Gog har heller ikke prestert, men det var heller ikke forventet. Han har nok fått spille mer enn det som var planlagt, med tanke på at vi solgte Keane i januar.

Goal.com har heller ikke kåret året flopp, men de dårligste kjøpene. Liverpool må uansett ta til seg at de var veldig uheldige/dårlige på transfermarkedet sommeren 2008, og så må de gjøre det bedre nå til sommeren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...