tc47 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 (endret) Nok et mål tildelt scumlaget. Kom ikke som et sjokk... Hva? 1-0 målet var ikke offside, det tror jeg de fleste som ikke er blinde kan se ganske lett. Venstrebacken Hreidarsson var foran Giggsy ganske klart. 2-0, ingenting kontroversielt om det. Ikke i nærheten av offside. Hva snakker du om? Endret 22. april 2009 av tc47 Lenke til kommentar
GBD Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Nok et mål tildelt scumlaget. Kom ikke som et sjokk... Hva? Kanskje han mener når Giggs var onside fordi Hreidarsson opphevet offsiden? Dommerne hadde etter mitt syn rett i alle offside-situasjonene i dag Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Nok et mål tildelt scumlaget. Kom ikke som et sjokk... Hva? Kanskje han mener når Giggs var onside fordi Hreidarsson opphevet offsiden? Dommerne hadde etter mitt syn rett i alle offside-situasjonene i dag Ja, tenkte det var noe med det han tenkte på så bare svarte på det uansett. Var klart onside, bare å se på linjen på banen som viser at Hreidarsson opphevet offsiden ja og Giggsy var bak han. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Ser Tevez kanskje drar fra United neste sesong. Håper han kommer til oss. Har sansen for han, + han og masche er vell gode kamerater? Tror han hadde fungert ypperlig sammen med Torres Lenke til kommentar
Raste Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Ser Tevez kanskje drar fra United neste sesong.Håper han kommer til oss. Har sansen for han, + han og masche er vell gode kamerater? Tror han hadde fungert ypperlig sammen med Torres Tviler sterkt på at han drar til en rival om han først skal bort til United. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Tror faktisk Tevez kunne gjort det. Han har et veldig godt forhold til Mascherano, og tror faktisk han hadde fått spilt fast sammen med Torres. Og, er ikke sikkert han er såå gla i united, ettersom han ikke får spille :b Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 (endret) Da er han isåfall god til å spille glad i United. Endret 22. april 2009 av Jotun Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Hadde vært noe det ja, sansen for han selv også. Tviler dog sterkt på at det vil skje.... Både reservelaget og Gerry and the pacemakers kommer til Norge Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Og, er ikke sikkert han er såå gla i united, ettersom han ikke får spille :b Han får spille. Det er en myte at Tevez ikke får spille. Akkurat nå har jeg ingen statistikk på det, men tidligere i sesongen hadde han tredje flest kamper i Unied denne sesongen, i alle turneringer. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Hmm, hvorfor klagern over spilletid da? =p Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Var nok onside første målet idag ja, men klart? Langt ifra. Men står uansett om millimeter. Så godtkjent fra linjedommer. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Hmm, hvorfor klagern over spilletid da? =p Fordi han forlanger å spille mot Chelsea når han spiller ræv. Ikke vet jeg, men mannen må kjenne sin besøkelsestid. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Hmm, hvorfor klagern over spilletid da? =p Fordi han forlanger å spille mot Chelsea når han spiller ræv. Ikke vet jeg, men mannen må kjenne sin besøkelsestid. Føles rart å ta dette i liverpool tråden,men siden det blir debattert her why not. At Tevez kommer med en slik uttalelse er vel ikke annet enn forståelig?MUFC har uansett virket utrolig rotete og vinglete i denne transfer-sagaen,noe som er utrolig ulikt oss.At han da i tillegg får lite spilletid (at han har tredje mest minutter eller kamper i år er reinspikka bullshit),er det vel ikke annet å gjøre enn å ha forståelse for hans frustrasjon. Tevez har proklamert sin kjærlighet for MUFC i 2 år nå.MUFC har vært lunkne.Sum summarum (har alltid lyst å bruke di ordene) Tevez forsvinner sannsynligvis til sommeren og jeg har 10000% forståelse for det. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Hundre prosent enig med deg Corey. Men det gjør meg vondt, fordi han fortjener MYE bedre av Utd mtp. transfer-sagaen. Stor let-down i mine øyne. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Som sagt, dette blir dumt å ta i TIA, men uansett. Det blir diskutert her. Ser mange (iallfall noen) mener at Berbatov også kommer til å forlate OT til sommern. Blir begge å dra da? Og hva skjer om Ronaldo plutselig bestemmer seg for å dra? Mitt tip uansett: Om Ronaldo ikke hadde vært i klubben, hadde Berbatov gjort det MYE bedre (mtp mål iallfall). Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Veldig dumt å ta her ja; men tror du ærlig talt vi selger Berba og lar Tevez gå? Det skjer nok ikke, tror aldri i verden Fergie vil la Berba gå. Det er vel mange supportere som er lei Berbatov allerede, men er ikke LITT linket i transfer gossip en gang at Berba skal ut så er litt rart at du tar han opp som en vi skal selge nå til sommeren egentlig. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Tror neppe Berbatov forsvinner til sommeren. Jeg er faktisk relativt sikker på at vi beholder han, fordi SAF rett og slett elsker han. Btw: Dette er sånn vi spilte i de fleste 1 - 0 seierene våre, altså ineffektivitet foran mål, og mye sjanser, og dermed er jeg møkk lei og høre Pool - supportere snakke om "marginer" når det meste som har skilt oss fra og vinne 1 - 0 kamper 3 - 0 eller 4 - 0 er marginer. United er ikke sultne på titler? Rart hvordan et lag som ikke er like sultne som Liverpool vinner titler år etter år. Jeg er ganske sikker på at hverken Rooney, Giggs, Scholes eller noen av de andre er halvmette engang. Vi har hatt et MYE hardere kampprogram enn dere i år siden vi har deltatt i klubb - VM, spilt alle LC kampene, og spilt nesten hele FA - Cupen, og dermed så misforstår du. De er slitne ikke mette Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Dette er sånn vi spilte i de fleste 1 - 0 seierene våre, altså ineffektivitet foran mål, og mye sjanser, og dermed er jeg møkk For det haglet ikke med sjanser i uavgjort kampene våre? Lenke til kommentar
n4w Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 2 dager til kampen mot Hull... Noen som vet om Gerrard kommer tilbake? Ikke det at det har veldig mye å si, men hadde sikkert vært greit å sett han på banen igjen. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Han er høyst usikker. Håper vi ikke rusher han tilbake. Benayoun fyller skoene bra for tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå