Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Poenget er at Liverpool fortsatt ikke er like gode som United har vært i år, selv om vi har vært dårligere enn i fjor.

Tsss. Marginer.

I alle kampene LFC har gått av banen med uavgjortresultat har Man Utd rotet med seg en enmålsseier gjennom flaks. United har spilt den kjedligste fotballen av alle topplagene iår, men Fergyliziouz klarer på et magisk vis å få med seg 3 poeng konstant.

Liverpool er ikke bare fantastisk kjekke å se på iår, vi vinner også.

Lenke til kommentar
Jeg er faktisk uenig. All statistikk til side, jeg synes vi har spilt bedre fotball og prestert bedre mot gode lag denne sesongen. Normalt sett hadde jeg vært enig, jeg har ingen problemer med å innrømme at United har vært et bedre lag i brorparten av min levealder, men i år har vi vært bedre.

Det er klart at dersom man tar bort alle objektive kriterier så er det veldig lett for alle supportere å si at deres lag har vært best uansett hvordan tabellen ser ut til slutt.

Lenke til kommentar
Tsss. Marginer.

I alle kampene LFC har gått av banen med uavgjortresultat har Man Utd rotet med seg en enmålsseier gjennom flaks. United har spilt den kjedligste fotballen av alle topplagene iår, men Fergyliziouz klarer på et magisk vis å få med seg 3 poeng konstant.

Liverpool er ikke bare fantastisk kjekke å se på iår, vi vinner også.

Ring meg når du har kommet ut av skapet og innser fakta ;)

Vi husker alle de dagene før Jul, og da var ordet Flaks brukt daglig, med full forståelse.

Årets Utd-lag har spilt helt råttent, men det er iforhold til i fjor, noe som omtrent var umennskelig ;)

Lenke til kommentar

Jeg tror nesten ikke at du har sett en eneste United - kamp i år, når du nærmest sammenligner oss med Chelsea under Mourinho. Vi har ikke rotet med oss en 1 - 0 seier, vi har faktisk de fleste kampene i år, spilt angrepsfotball med lav effektivitet foran mål. Liverpool har forresten ikke spilt blendende fotball i hele år hvis du tror det. Det er jo først nå i de siste 10 kampene eller så at spillet har vært fornøyelig. Det blir for øvrig utrolig digg hvis vi vinner Premier League foran dere i år for dere vinner visst i år også, hva da om jeg tør spørre? Et par kamper? Dere har så godt som tapt Premier League, og er ute av Champions League. FA - Cupen. Stor sesong for dere.

Forresten: Hvis det og slippe inn masse mål samtidig som man scorer en haug med mål regnes som fantastisk spill av en klubb så var Tottenham den beste klubben i fjor. 4 - 4 resultater vil jeg ikke kalle bra av klubben min.

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar
Det blir for øvrig utrolig digg hvis vi vinner Premier League foran dere i år for dere vinner visst i år også, hva da om jeg tør spørre? Et par kamper? Dere har så godt som tapt Premier League, og er ute av Champions League. FA - Cupen. Stor sesong for dere.

For meg personlig er dette blitt en meget god sesong, fordi vi har tatt steget opp i tetstriden i ligaen. Det er viktig. Selv om det nå ser mørkt ut i forhold til gullet, så er vi helt der oppe.

Lenke til kommentar
Det blir for øvrig utrolig digg hvis vi vinner Premier League foran dere i år for dere vinner visst i år også, hva da om jeg tør spørre? Et par kamper? Dere har så godt som tapt Premier League, og er ute av Champions League. FA - Cupen. Stor sesong for dere.

For meg personlig er dette blitt en meget god sesong, fordi vi har tatt steget opp i tetstriden i ligaen. Det er viktig. Selv om det nå ser mørkt ut i forhold til gullet, så er vi helt der oppe.

What he said.

Syntes det er deilig at vi er helt oppe i toppen og spille så god fotballen som vi gjøre noe jeg savnet i starten av sesongen. Og det med et lag som tross alt ikke har de samme storspillerne som United. Vi spiller isteden som et lag og det er sånn jeg liker det. Heller det enn en gjeng bortskjemte drittspillere ;)

Edit: Smileybytte.

Endret av bruno99
Lenke til kommentar
Stor sesong for dere.

Dette er snevert syn pga du er United supporter. Hadde du innsett fakta vet du godt at vi har hatt en meget sterk sesong.

Det som gjør at United slakker av er at dere mangler sulten på suksess vi har i oss. Samt at vi har en sterkere lagmoral og vinnervilje. Du sier dere har vert inneffektive fremfor mål osv, men spilt bra angreps fotball. Dere satte noen få scoringer mer en oss, derfor, og kun derfor leder dere tabellen.

Vi stanget og stanget i uavgjort kampene, svært få om noen av disse fortjente vi å tape. Det er bare å henvise til sjansestatestikken, vi spilte uavgjort, dere klarte noen 1-0 kamper. Kamper dere i fjor vant med minst 2 eller 3 måls margin.

En Torres i form og skadefri, eller om Keane hadde funnet seg til rette så kunne alene gjort at vi var 6-8 poeng foran nå.

Dere har fått litt av det jeg så hos oss, frustrasjon og sinne. Jeg så det hos Gerrard når vi slet i uavgjort kampene. Liverpool spillerene begynte å "kjefte" på hverandre, istedet for å heve seg å jobbe sammen.

I tillegg kom alt utenom selve kampene, fokuset kom bort fra banen og over på andre ting, som eiere, mindgames, kontrakter mm.

Etter Rick Parry annonserte sin avgang er det helt klart at Benitez har en lettere hverdag, dette er en av tingene som har smittet over på laget.

Jeg vil gjerne ha en forklaring på at United er så mye bedre enn oss, Hvorfor har vi da 8 av 12 poeng mot de 3 beste lagene? Dere er "bedre" for dere vant et par kamper 1-0, vi spilte uavgjort. Det er marginer, vi spilte uavgjort i en tung periode for klubben på de fleste områder. Nå har vi fått lettet litt på byrdene, og vi stråler angrepsmessig.

Jeg er en som kan se lengre en nesetippen min, det kan fort bli en utrolig sesong neste år.

Dette er en stor sesong for oss.

Lenke til kommentar

Oversikt over hvor mange poeng United har droppa de siste 7 kampene de forrige sesongene:

2003-04: LWLLDW - 11 POINTS DROPPED

2004-05: LWWDLW - 8 POINTS DROPPED

2005-06: WDWLDW - 7 POINTS DROPPED

2006-07: WDWWDL - 4 POINTS DROPPED

2007-08: DWDLWW - 7 POINTS DROPPED

Gir ikke opp ennå. :)

Edit: Fixed til 6 siste nå.

Endret av BareMarius
Lenke til kommentar
Oversikt over hvor mange poeng United har droppa de siste 7 kampene de forrige sesongene:

2003-04: WLWLLDW - 11 POINTS DROPPED

2004-05: LLWWDLW - 11 POINTS DROPPED

2005-06: WWDWLDW - 7 POINTS DROPPED

2006-07: LWDWWDL - 9 POINTS DROPPED

2007-08: WDWDLWW - 7 POINTS DROPPED

Gir ikke opp ennå. :)

Greit nok, men vi har igjen 6 kamper, ikke 7.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...