Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Ja, samme om vi vinner eller ikke vinner ligaen denne sesongen er jeg jævlig positiv! Vi kommer nærmere toppen enn noensinne og som Hewitt sier har vi gjort det meget bra mot de andre topp 4 lagene. Og i tillegg har vi spilt mye bedre fotball generellt sett, de siste månedene har det vært ganske sykt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Hewitt er positiv i dag. :)

Lager dama di vaffler idag altså? :D Eller hva nå dere siddiser spiser mens dere drikke Tau. :tease:

Kankje du skal henge på den utrolig teite potetbar'n.

Men ja, Rafa har bygd et storlag,Liverpool mangler fremdeles en ting til,men Liverpool har kastet seg inn i gullkampen for real. Liverpool må luke vekk poengtap mot smålagene,så blir vi et meget farlig lag.

Lyst å minne på at i år som ifjor har Liverpool mindre tap enn United.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Lyst å minne på at i år som ifjor har Liverpool mindre tap enn United.

Det er pga. ting som når vi ligger under/spiller uavgjort, går vi helt ut for seieren (som sett i Villa kampen for tre uker siden). Mens dere, mot Arsenal på Emirates, når det er 1-1 og Arsenal spiller med 10 mann etter et feilaktig rødt kort, så tenker mann "her er gullsjansen for Liverpool å ta 3 poeng i en så "vanskelig" kamp", MEN siste 20 min eller hva det var; sitter dere bak og prøver å holde inn uavgjort og ta med dere ett poeng og lar Arsenal ta overtaket i kampen. Congrats.

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Jeg vil nå heller si at det er arbeidsinnsatsen Liverpool har iforhold til United, og viljen til å aldri gi opp som også teller inn.

tc: Du så Reina var oppe på corneren? ;)

Vel, denne sesongen er jeg enig med deg. Men husk nå folkens, vi ligger potensielt 6 poeng foran dere. Uansett hvordan dere vrir og vender på det er vi / har vært denne sesongen et bedre lag :) .

Lenke til kommentar
36 svakere lag? Jøss.

Nå mente han vel bunn klubber (Hull,Stoke,West Brom,Sunderland osv.) ;)

Igjen, hvor er de 36 antatt svakere lagene?

Det første du kan spørre deg selv før du svarer, er vel om det er 36 lag i PL :)

åja, dumme meg :lol: Er vel halvparten av det :p

Lenke til kommentar
36 svakere lag? Jøss.

Nå mente han vel bunn klubber (Hull,Stoke,West Brom,Sunderland osv.) ;)

Igjen, hvor er de 36 antatt svakere lagene?

Det første du kan spørre deg selv før du svarer, er vel om det er 36 lag i PL :)

Han mener 36 kamper mot antatt svakere lag. Kan man ikke argumentere skikkelig henger man seg gjerne opp i skrivefeil.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Vel, denne sesongen er jeg enig med deg. Men husk nå folkens, vi ligger potensielt 6 poeng foran dere. Uansett hvordan dere vrir og vender på det er vi / har vært denne sesongen et bedre lag :) .

Jeg er faktisk uenig. All statistikk til side, jeg synes vi har spilt bedre fotball og prestert bedre mot gode lag denne sesongen. Normalt sett hadde jeg vært enig, jeg har ingen problemer med å innrømme at United har vært et bedre lag i brorparten av min levealder, men i år har vi vært bedre.

Lenke til kommentar

Jeg er faktisk uenig. All statistikk til side, jeg synes vi har spilt bedre fotball og prestert bedre mot gode lag denne sesongen. Normalt sett hadde jeg vært enig, jeg har ingen problemer med å innrømme at United har vært et bedre lag i brorparten av min levealder, men i år har vi vært bedre.

Er enig i det du sier. Vi har spilt bedre fotball denne sesongen, men vi har ikke tatt flest poeng. Og det er som kjent det som teller.

Har også tålt united- dominans store deler av min levealder, og har ingen problemer med å innrømme at det er et utrolig bra lag.

Lenke til kommentar

Bare fordi i det siste Liverpool har spilt bra nå og vi spiller litt dårlig, ignorerer vi når vi var helt forbanna syke bak og ikke slapp inn mål og scorte gjerne 1-3 mål hver kamp mens dere spilte 0-0 mot Stoke / Fulham på Anfield (og borte mot Stoke) osv. og ikke klarte å putte en gang? Jaja, dere har vært bedre i hele sesongen pga. det.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...