ErlendRU Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Ja, samme om vi vinner eller ikke vinner ligaen denne sesongen er jeg jævlig positiv! Vi kommer nærmere toppen enn noensinne og som Hewitt sier har vi gjort det meget bra mot de andre topp 4 lagene. Og i tillegg har vi spilt mye bedre fotball generellt sett, de siste månedene har det vært ganske sykt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 (endret) Hewitt er positiv i dag. Lager dama di vaffler idag altså? Eller hva nå dere siddiser spiser mens dere drikke Tau. Kankje du skal henge på den utrolig teite potetbar'n. Men ja, Rafa har bygd et storlag,Liverpool mangler fremdeles en ting til,men Liverpool har kastet seg inn i gullkampen for real. Liverpool må luke vekk poengtap mot smålagene,så blir vi et meget farlig lag. Lyst å minne på at i år som ifjor har Liverpool mindre tap enn United. Endret 22. april 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 (endret) Lyst å minne på at i år som ifjor har Liverpool mindre tap enn United. Det er pga. ting som når vi ligger under/spiller uavgjort, går vi helt ut for seieren (som sett i Villa kampen for tre uker siden). Mens dere, mot Arsenal på Emirates, når det er 1-1 og Arsenal spiller med 10 mann etter et feilaktig rødt kort, så tenker mann "her er gullsjansen for Liverpool å ta 3 poeng i en så "vanskelig" kamp", MEN siste 20 min eller hva det var; sitter dere bak og prøver å holde inn uavgjort og ta med dere ett poeng og lar Arsenal ta overtaket i kampen. Congrats. Endret 22. april 2009 av tc47 Lenke til kommentar
CCola Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Jeg vil nå heller si at det er arbeidsinnsatsen Liverpool har iforhold til United, og viljen til å aldri gi opp som også teller inn. tc: Du så Reina var oppe på corneren? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Fordi Utd er ikke kjent for late goals? CCola: Refererer til tidligere i sesongen. Hjelper ikke å være så offensive nå, eller jo det gjør det, men husk at ligaen spilles over 38 kamper; ikke de siste 10. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Jeg vil nå heller si at det er arbeidsinnsatsen Liverpool har iforhold til United, og viljen til å aldri gi opp som også teller inn. tc: Du så Reina var oppe på corneren? Vel, denne sesongen er jeg enig med deg. Men husk nå folkens, vi ligger potensielt 6 poeng foran dere. Uansett hvordan dere vrir og vender på det er vi / har vært denne sesongen et bedre lag . Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Dere har iallefall vært klart bedre mot anntatt svakere lag. Det er hovedsaklig der vi har feilet. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Vinner vi hengekampene våre har vi vært bedre, uansett hvordan du vrir og vender på det. Antatt svakere lag er også en interessant setning. Før sesongen startet var det 36 antatt svakere lag enn oss i PL, det inkluderer dere. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 36 svakere lag? Jøss. Nå mente han vel bunn klubber (Hull,Stoke,West Brom,Sunderland osv.) Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 36 svakere lag? Jøss. Nå mente han vel bunn klubber (Hull,Stoke,West Brom,Sunderland osv.) Igjen, hvor er de 36 antatt svakere lagene? Det første du kan spørre deg selv før du svarer, er vel om det er 36 lag i PL Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 36 svakere lag? Jøss. Nå mente han vel bunn klubber (Hull,Stoke,West Brom,Sunderland osv.) Igjen, hvor er de 36 antatt svakere lagene? Det første du kan spørre deg selv før du svarer, er vel om det er 36 lag i PL åja, dumme meg Er vel halvparten av det Lenke til kommentar
CCola Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Han mente vel helt sikkert kamper. Og jeg er enig med han. Etter fjorårssesongen til United blir jo alle lag i verden regnet som "antatt dårligere". Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 36 svakere lag? Jøss. Nå mente han vel bunn klubber (Hull,Stoke,West Brom,Sunderland osv.) Igjen, hvor er de 36 antatt svakere lagene? Det første du kan spørre deg selv før du svarer, er vel om det er 36 lag i PL Han mener 36 kamper mot antatt svakere lag. Kan man ikke argumentere skikkelig henger man seg gjerne opp i skrivefeil. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Liverpool er et antatt sterkere lag en resten av ligaen, ja. Men må huske at bunnlagene som Man Utd har formtopper de også. Kanskje vi er uheldige nesteår, og møter drittlagene når de er på formtopp, og vi på bunn. Nå klikker folk \o/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Vel, denne sesongen er jeg enig med deg. Men husk nå folkens, vi ligger potensielt 6 poeng foran dere. Uansett hvordan dere vrir og vender på det er vi / har vært denne sesongen et bedre lag . Jeg er faktisk uenig. All statistikk til side, jeg synes vi har spilt bedre fotball og prestert bedre mot gode lag denne sesongen. Normalt sett hadde jeg vært enig, jeg har ingen problemer med å innrømme at United har vært et bedre lag i brorparten av min levealder, men i år har vi vært bedre. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Vel, denne sesongen er jeg enig med deg. Men husk nå folkens, vi ligger potensielt 6 poeng foran dere. Uansett hvordan dere vrir og vender på det er vi / har vært denne sesongen et bedre lag . Jeg er faktisk uenig. All statistikk til side, jeg synes vi har spilt bedre fotball og prestert bedre mot gode lag denne sesongen. Normalt sett hadde jeg vært enig, jeg har ingen problemer med å innrømme at United har vært et bedre lag i brorparten av min levealder, men i år har vi vært bedre. Er enig i det du sier. Vi har spilt bedre fotball denne sesongen, men vi har ikke tatt flest poeng. Og det er som kjent det som teller. Har også tålt united- dominans store deler av min levealder, og har ingen problemer med å innrømme at det er et utrolig bra lag. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Vi har tatt stort sett alle defensive rekorder, hatt den lengste winning streak. Å i tillegg spilt 15(!) kamper mer enn dere i år. Dere har spilt bedre? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 (endret) Bare fordi i det siste Liverpool har spilt bra nå og vi spiller litt dårlig, ignorerer vi når vi var helt forbanna syke bak og ikke slapp inn mål og scorte gjerne 1-3 mål hver kamp mens dere spilte 0-0 mot Stoke / Fulham på Anfield (og borte mot Stoke) osv. og ikke klarte å putte en gang? Jaja, dere har vært bedre i hele sesongen pga. det. Endret 22. april 2009 av tc47 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Liverpool er bedre en i fjor, United er ikke så gode som i fjor. Nuff said Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå