Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Virkelig trist med resultatet i går. Er veldig mye bedre enn Arsenal, og har plenty med sjanser. Personlige feil avgjør, men jeg er likevel fornøyd at vi greier 4-4, selv om det er en minimal trøst når vi måtte ha 3 poeng.

Krysser alt som krysses kan for at Man Utd går på noen smeller, mens vi vinner. Kan ikke gjøre annet.

Lenke til kommentar

Vi burde ha vunnet i går, ingen tvil om det, men vi blir felt av egene feil i forsvar og en dødelig effektiv Arshavin. Den offensive fotballen og moralen vi leverer om dagen er i særklasse, og jeg gir ikke opp enda. Det jeg ser på som det viktigste er at vi er med å kjemper om ligagullet til siste slutt, noe jeg og mange andre tidligere har etterlyst. Og uansett utfall er vi på rett vei og vi har gjort store framskritt denne sesongen, særlig i ligasammenheng selv om vi har for mange uavgjortresultater.

Og igjen, det er fortsatt ikke over!

YNWA

Endret av Termo
Lenke til kommentar

Quoter en på KF

Folkens, vi spiller flott angrepsfotball. Vi scorer flest mål i PL. Vi er i tetkampen i slutten av april. Vi ligger foran Chelsea og Arsenal.

Hadde noen sagt dette til oss sist juli ville vi smilt av forventning om en stor sesong. Og den er ikke over.

Ikke sant.. :)

La meg bare minne om at vi har scoret 4 mål mot United, Real Madrid, Chelsea og Arsenal den siste tiden. Tar en også med 4-0 mot Blackburn og 5-0 mot Aston Villa, så ser vi noe vi ikke har sett tidligere sesonger.

Gir ikke opp gullet helt enda peeps, taper united i dag ser det plutselig mye bedre ut igjen.

Lenke til kommentar

Greit at vi har scort mye mot mange lag, men det hjelper ikke oss så lenge Man Utd vinner. Begge lag er i stor form, og Man Utd vil ikke gi ifra seg poeng i innspurten. Er det vi er redde for. Er ikke beskymret over at vi ikke kommer til å vinne alle kampene helt til slutt, med formen vårs, men Man Utd er i minst like god form.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

United må ikke tape kamper, vet ikke hvorfor folk tror det. 3 uavgjort siffre(mot,arsenal,city,pompy(som er fult mulig) osv) så kan Liverpool kapre 1.plassen.

Tr0r ikke Pompey vinner idag,men de kan(med hjelp av James,Peter og Pennant(om han spiller) klare uavgjort.

Men selvfølgelig,jeg vil jo se at united taper. :)

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

En annen ting jeg synes er stort med denne sesongen er oppgjørene mellom de fire store for vår del. Vi har gått fra å vinne maks 1-2 av disse kampene til å gå ubeseiret gjennom alle seks kampene. Vunnet fire og to uavgjorte, begge mot Arsenal. Dette er et av punktene vi alltid har vært svake på de siste årene (sammen med disse drittkampene vi alltid opplever i løpet av sesongen), og som er hovedgrunnen til at vi i år henger med helt inn. Veldig gledelig å se, sammen med det offensive spillet vårt den siste tiden. Fortsette sånn til neste sesong så går det bra.

Hewitt er positiv i dag. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...