Winydancer Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 http://www.skysports.com/video/clips/0,237...5220265,00.html Lol. Er han for feit til å komme inni drakta? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Haha, ja, kjøpte altfor liten størrelse mon tro. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Det var det første jeg tenkte. Haha! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Virkelig trist med resultatet i går. Er veldig mye bedre enn Arsenal, og har plenty med sjanser. Personlige feil avgjør, men jeg er likevel fornøyd at vi greier 4-4, selv om det er en minimal trøst når vi måtte ha 3 poeng. Krysser alt som krysses kan for at Man Utd går på noen smeller, mens vi vinner. Kan ikke gjøre annet. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 (endret) Vi burde ha vunnet i går, ingen tvil om det, men vi blir felt av egene feil i forsvar og en dødelig effektiv Arshavin. Den offensive fotballen og moralen vi leverer om dagen er i særklasse, og jeg gir ikke opp enda. Det jeg ser på som det viktigste er at vi er med å kjemper om ligagullet til siste slutt, noe jeg og mange andre tidligere har etterlyst. Og uansett utfall er vi på rett vei og vi har gjort store framskritt denne sesongen, særlig i ligasammenheng selv om vi har for mange uavgjortresultater. Og igjen, det er fortsatt ikke over! YNWA Endret 22. april 2009 av Termo Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Satser på at United taper to kamper til og vi vinner resten, så tar vi de på målforskjell! Det hadde vært sykt! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Quoter en på KF Folkens, vi spiller flott angrepsfotball. Vi scorer flest mål i PL. Vi er i tetkampen i slutten av april. Vi ligger foran Chelsea og Arsenal. Hadde noen sagt dette til oss sist juli ville vi smilt av forventning om en stor sesong. Og den er ikke over. Ikke sant.. La meg bare minne om at vi har scoret 4 mål mot United, Real Madrid, Chelsea og Arsenal den siste tiden. Tar en også med 4-0 mot Blackburn og 5-0 mot Aston Villa, så ser vi noe vi ikke har sett tidligere sesonger. Gir ikke opp gullet helt enda peeps, taper united i dag ser det plutselig mye bedre ut igjen. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Verdige poeng smågal. Vi har gått over all forventing dette året. Jeg sier som jeg har sagt før; Hadde vi hatt en habil spiss istedefor Robbie Keane i periodene Torres var ute ville antallet uavgjorte vert halvvert, og vi ville ledet PL. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Greit at vi har scort mye mot mange lag, men det hjelper ikke oss så lenge Man Utd vinner. Begge lag er i stor form, og Man Utd vil ikke gi ifra seg poeng i innspurten. Er det vi er redde for. Er ikke beskymret over at vi ikke kommer til å vinne alle kampene helt til slutt, med formen vårs, men Man Utd er i minst like god form. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Skal nok et mirakel til for at Pompey slår united på OT Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Skal nok et mirakel til for at Pompey slår united på OT Kan ikke akkurat si at jeg ser for meg at Manu ryker der nei. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Vi får nok se 3x Robot dance i kveld. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 (endret) ManU har alle de "vanskelig" (Arsenal, Man City og Tottenham) hjemme på OT, mens de "enkle" er borte... Men, de avslutter borte mens vi har Tottenham hjemme. Det kan være tungen det... Endret 22. april 2009 av indahla Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 (endret) United må ikke tape kamper, vet ikke hvorfor folk tror det. 3 uavgjort siffre(mot,arsenal,city,pompy(som er fult mulig) osv) så kan Liverpool kapre 1.plassen. Tr0r ikke Pompey vinner idag,men de kan(med hjelp av James,Peter og Pennant(om han spiller) klare uavgjort. Men selvfølgelig,jeg vil jo se at united taper. Endret 22. april 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Slik satt jeg og arsenal-kompisen igår. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Du får lese litt i innleggene Men artig å få den om igjen da. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 "Yeaaaaah...From Russia with LOOOOOOOOOVEEEEE!!" Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 En annen ting jeg synes er stort med denne sesongen er oppgjørene mellom de fire store for vår del. Vi har gått fra å vinne maks 1-2 av disse kampene til å gå ubeseiret gjennom alle seks kampene. Vunnet fire og to uavgjorte, begge mot Arsenal. Dette er et av punktene vi alltid har vært svake på de siste årene (sammen med disse drittkampene vi alltid opplever i løpet av sesongen), og som er hovedgrunnen til at vi i år henger med helt inn. Veldig gledelig å se, sammen med det offensive spillet vårt den siste tiden. Fortsette sånn til neste sesong så går det bra. Hewitt er positiv i dag. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Growling på høyt nivå det der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå