Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke ofte folk har 100% effektivitet nei.

 

Selv er jeg utrolig skuffa over kampen. Å gi bort poeng mot et Arsenal som har 5-6 førstelagsspillere ute er dårlig. Og med tanke på hvordan vi ga bort 3 mål. Men men, lite vi kan gjøre med det nå. Vi fortjente 3 poeng, men fikk det ikke.

Curse Arshavin :cry:

 

Men men, er vanskelig å si at det er ufortjent også, men, syns 4-4 er et flatterende resultat mtp spillet.

Lenke til kommentar

Jeg vil si det gir et feil bilde på kampen. Liverpool kjørte hele tiden, og hadde hele presset på Arsenals banehalvdel. De fikk 4 sjangser, og 4 mål. Resten var Liverpool.

Men vil ikke si det var ufortjent, dere gjorde jo det viktigste i fotball, å score mål.

Lenke til kommentar
Alt i alt var 4-4 et greit resultat med tanke på kampen.

 

Nei, det gir et helt feil bilde. Vi har som flere har sagt her 14 sjanser mot deres 4... Dere skal ha for å være dødelig effektive, men greit resultat syns jeg ikke det er.

 

Når det er sagt, det er målene som teller...

Lenke til kommentar

14 skudd er ikke 14 sjanser.

 

Hva betyr "territorial advantage" i match stats?

 

53.4 Possession 46.6 tyder heller ikke helt på denne knullinga dere snakker om. Hjelper ikke å knulle motstanderen i ene enden når Arsjavin voldtar deres eget forsvar til de grader.

 

Men at Liverpool var best er helt kurant.

Lenke til kommentar

Helt enig: Denne er nok mer korrekt:

 

http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/t...ext/5260928.stm

 

 

Setanta sin er vel identisk med skysport:

 

http://www.setanta.com/uk/Articles/Footbal...ngs/gnid-49660/

 

Vil nok tro brillene var litt på da Pirja... Ikke få ganger eg har sett en United og tenkt at her har de ballen mye, så viser posession et litt annet bilde.

 

"Territorial advantage" ??

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Det kan du si Guttorm:

 

0-1 målet er jo en grusom tabbe av Masche, men ellers kanonspill av Nasri, Fabregas og Arsjavin.

 

1-1 målet er jo akkurat samme leksa. En grusom klarering, kuyt får på en eller annen billig måte tilbake ballen etter et dårlig førsteforsøk, gjør et mye bedre innlegg andre gang, og headingen til Torres viser at han vet hvor målet står.

 

2-1 målet er nok en vits i forsvar. Tragiske tilbakespill og klareringer. Utrolig bra av Benayun.

 

2-2 er jo også en kjempetabbe. Men prestasjonen til Arsjavin blir ikke dårligere av den grunn.

 

2-3 er ikke den største tabben, da ballen kommer brått på carragher, men man forventer jo alltid mer. Arsjavin erpå rett plass.

 

3-3 målet er vel ikke forsvars tabbe, passivt av arsenalforsvaret, men også en god prestasjon av Torres.

 

3-4 er jo helt fantastisk. HELT KONGE!

 

4-4 målet er en vits etter min mening. Da spiller ikke Arsenal forsvar nok en gang.

 

Kun et mål til hvert lag er etter min mening mål som ikke kommer av forsvarsfeil, men nesten alle målene er også gode prestasjoner av målscorere og de andre involverte.

Lenke til kommentar

Er nok mange som er skuffet med tanke på serien, men faktum er at man kan ikke dra alt under en kam(p). Her er en nødt til å være rimelig stabile over en laaaang periode, og egentlig er uavgjort mot Arsenal hverken snubling eller noen tragedie rent resultatmessig. I lys av selve kampen kan man jo alltids se anderledes på det.

Lenke til kommentar

Vi har prestert 2 kamper med latterlige forsvarsfeil, og 4-4 i resultat. Ser vi på det positive, så har vi scoret 8 mål mot henholdsvis Arsenal og Chelsea, og hadde vi luket bort feilene hadde plutselig sesongavsluttningen sett helt annenledes ut med tanke på CL og PL. Men jeg har forsatt troen.

 

United kan FORT tape 3 poeng mot Arsenal, de kan også gå på en smell mot Spurs eller City.

PL er blitt uforutsigbart. Vi må bare få Gerrard tilbake på banen, fokusere på å ta resten av poengene, og håpe på at United driter seg ut. Uansett har vi løftet oss til en 2. plass iår, og vi slipper en stressende kvalikk for CL spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...