Luis_Garcia Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Jeg tror at det er på tide å sette sammen en mail til FIFA... 8685985[/snapback] Har du mail adressen? Lenke til kommentar
Fiskeoppdretter Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Jeg tror at det er på tide å sette sammen en mail til FIFA... 8685985[/snapback] Jupp. ca 40 sek før spilleslutt ble kampen avblåst Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Så rafa var veldig opptatt med tiden iallefall. Så og pekte på klokken hele tiden. Tilogmed når han fikk medaljen 8685972[/snapback] Rafatime. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Jeg mistenkte kamp-fiksing helt fra første spark omtrent. Hater mafiaen! ^^ Lenke til kommentar
Swome Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Jeg tror at det er på tide å sette sammen en mail til FIFA... 8685985[/snapback] Har du mail adressen? 8686004[/snapback] [email protected] Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Så rafa var veldig opptatt med tiden iallefall. Så og pekte på klokken hele tiden. Tilogmed når han fikk medaljen 8685972[/snapback] Rafatime. 8686010[/snapback] rafa er som kaninen i alice in wonderland Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Ufortjent var det ikke, men helt fortjent var det heller ikke, at Milan vant. Bare flott at 'Pool ikke vant, da jeg heller vil at laget som slår oss ut går helt til topps, enn at halve forumet her skal mobbe oss United-supportere i flere år. Lenke til kommentar
Multekrem Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Jeg mistenkte kamp-fiksing helt fra første spark omtrent. Hater mafiaen! ^^ 8686015[/snapback] Nå skal det jo sies at selv om dommeren la lista (u)lovlig lavt, så var det vel aldri snakk om favorisering av et lag. Like forseelser ga stort sett frispark uavhengig av lag. På den annen side så spiller jo Liverpool mer fysisk fotball og derfor var det vel egentlig klart fra første minutt at Liverpool ville få flere frispark mot seg. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 [email protected] 8686048[/snapback] Slutt å kødd... Link Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Fédération Internationale de Football AssociationFIFA-Strasse 20, P.O. Box 8044 Zurich, Switzerland Tel : +41-(0)43 222 7777, Fax : +41-(0)43 222 7878. [email protected] [email protected] All Media inquiries are to be sent to this address. Media only please. [email protected] Mail us your input regarding past competitions and upcoming matches. [email protected] Mail us your comments and input regarding FIFA.com. Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Ufortjent var det ikke, men helt fortjent var det heller ikke, at Milan vant. Bare flott at 'Pool ikke vant, da jeg heller vil at laget som slår oss ut går helt til topps, enn at halve forumet her skal mobbe oss United-supportere i flere år. 8686062[/snapback] Hva er poenget med å provosere? Lenke til kommentar
Swome Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Jeg mistenkte kamp-fiksing helt fra første spark omtrent. Hater mafiaen! ^^ 8686015[/snapback] Nå skal det jo sies at selv om dommeren la lista (u)lovlig lavt, så var det vel aldri snakk om favorisering av et lag. Like forseelser ga stort sett frispark uavhengig av lag. På den annen side så spiller jo Liverpool mer fysisk fotball og derfor var det vel egentlig klart fra første minutt at Liverpool ville få flere frispark mot seg. 8686069[/snapback] Kan ikke huske en situsajon der det ble blåst til fordel for liverpool utenom hvis d faktisk skulle være frispark.. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Hva er poenget med å provosere? 8686076[/snapback] Provosere? Hvordan i alle dager klarer du å tyde det der som provosering? Jeg sier at Milan ikke vant helt fortjent, er det provosering? Eller var det det at jeg ikke ville at dere skulle leve på denne finalen på samme måte som dere levde på finalen i -05? Provosering? Vær så snill. Lenke til kommentar
Carra Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Vi tapte ufortjent i dag og var det beste laget, ingen tvil. Men hvis vi legger skuffelsen til side så synes jeg kampen i dag beviser noe vi har visst lenge. Vi trenger en goalgetter til å sette ved siden av Kuyt! *Hint*Tevez*Hint* Lenke til kommentar
fakey Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Ufortjent var det ikke, men helt fortjent var det heller ikke, at Milan vant. Bare flott at 'Pool ikke vant, da jeg heller vil at laget som slår oss ut går helt til topps, enn at halve forumet her skal mobbe oss United-supportere i flere år. 8686062[/snapback] Hva er poenget med å provosere? 8686076[/snapback] Hvordan kan du kalle det å provosere? Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Ufortjent var det ikke, men helt fortjent var det heller ikke, at Milan vant. Bare flott at 'Pool ikke vant, da jeg heller vil at laget som slår oss ut går helt til topps, enn at halve forumet her skal mobbe oss United-supportere i flere år. 8686062[/snapback] Hva er poenget med å provosere? 8686076[/snapback] Hvordan kan du kalle det å provosere? 8686121[/snapback] Vet du hva ordet betyr? Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 (endret) Slutt å troll om dommeren. Vår egen feil at det gikk som det gikk. Vi var best, men vi rotet det til som vi har gjort det så mange ganger før iår, ved å ikke putte sjansene vi får.. Og slutt å bry dere om banansplitt. Han får kjæft av sine egne, det sier litt.. Endret 23. mai 2007 av Prebo Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Slutt å troll om dommeren. Vår egen feil at det gikk som det gikk. Vi var best, men vi roter det til som vi har gjort det så mange ganger før iår, ved å ikke putte sjansene vi har.. Og slutt å bry dere om banansplitt. Han får kjæft av sine egne, det sier litt.. 8686136[/snapback] Du har rett. Ikke verdt å bry seg om banansplitt. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Ta det med ro, folkens, ingen grunn til å hisse seg voldsomt opp. Teggy har ikke sagt noe som helst vi kan si noe om. Det er det vel egentlig bare to personer i denne tråden som har gjort det, og de bør vi helst bare ignorere slik at de forsvinner ... Vi tapte. Ikke noe å gjøre med det. Det som kjennetegner oss LFC-supportere er jo nettopp det at vi alltid ser frem over selv om vi taper noe stort. Så la oss heller gjøre det enn å hisse oss unødvendig opp. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Ta det med ro, folkens, ingen grunn til å hisse seg voldsomt opp. Teggy har ikke sagt noe som helst vi kan si noe om. Det er det vel egentlig bare to personer i denne tråden som har gjort det, og de bør vi helst bare ignorere slik at de forsvinner ... Vi tapte. Ikke noe å gjøre med det. Det som kjennetegner oss LFC-supportere er jo nettopp det at vi alltid ser frem over selv om vi taper noe stort. Så la oss heller gjøre det enn å hisse oss unødvendig opp. 8686160[/snapback] Sant nok.. Vi er sinna nå, men i morgen er det glemt og vi ser fram mot transfersommeren og PL-trofeet neste sesong. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Ta det med ro, folkens, ingen grunn til å hisse seg voldsomt opp. Teggy har ikke sagt noe som helst vi kan si noe om. 8686160[/snapback] Det jeg prøvde å komme fram til her. Er visst Luis_Garcia som må slå opp i ordboka en gang til. Og slutt å bry dere om banansplitt. Han får kjæft av sine egne, det sier litt.. 8686136[/snapback] Jøss, hvor da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå