Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Jeg har sansen for både Skrtel og Agger, men jeg skjønner ikke at det går an å trekke en slik slutning etter denne kampen. Men nok om det.

 

Litt "morsom" setning på vgnett; "Men etter 90 minutter helte Arsjavin kaldt vann i Liverpool-årene. Han scoret sitt fjerde mål for dagen etter en corner." Her ser det jo ut som om Arsavin scoret etter en Arsenal-corner, men Arsenal hadde jo ikke én eneste corner i kampen!

 

Nettopp derfor er jeg alltid redd for cornere. Selv klarer vi nesten aldri å utnytte våre egne cornere (kanskje med unntak når Hyypia spiller), vi er dårlig til å forsvare oss på cornere mot oss - og så er det alltid en mulighet for at vi får en kontring mot oss - som i dag.

 

Men jeg gjentar; vi har IKKE tapt gullet enda!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Ja, jeg kommer ög sier det. Jew of the match: YOSSI!!!!

 

Fuck yea! That's why I love the kid!

 

Men elendig forsvarsfeil koster oss kampen.men for en kamp!

Er kampen for gullet over? Fuck no!

Satser brennhardt på pennant-Peter imorgen. Og selv om United vinner(som de sikkert gjØR) er gullkampen alt fra over.

 

YNWA.

 

PS:Dougie ble forbannet da The Jew nettet :D

Lenke til kommentar

Dette var dårlig, 3 forsvarstabber i en kamp... Irriterende.

Yossi Benayoun og Fernando Torres, de er så bra så bra, men hva hjelper det? 1 poeng mot et Arsenal-lag vi skal slå, men som vi ikke gjør. Scorer 4 mål, men det er ikke nok... Serverer dem sjangser gang på gang, helt latterlig! Jeg klarer ikke å forstå Masche og Arbeloas tabber, hva driver de med, tror de virkelig de kan ta seg så god tid?!? Dette er alt vi har igjen, og de jogger rundt der, sløve som Berbatov. Arg!!!!!!!!

 

Det verste med det hele er at alkoholikeren nok en gang kan godte seg, etter flere idiotiske uttalelser til media...

Lenke til kommentar
Litt "morsom" setning på vgnett; "Men etter 90 minutter helte Arsjavin kaldt vann i Liverpool-årene. Han scoret sitt fjerde mål for dagen etter en corner." Her ser det jo ut som om Arsavin scoret etter en Arsenal-corner, men Arsenal hadde jo ikke én eneste corner i kampen!

 

Hvordan er det "morsomt"? Scoring kom direkte etter corner. Corner for Scouse cunts.

 

Ok da, det er faktisk litt morsomt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
PS:Dougie ble forbannet da The Jew nettet :D

 

Han jubler nok imorgen...

Håper da ikke det.

Pennant+Two meter Peter= Sur Dougie.

Skal se kampen på TL, så skal nok følge med han.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Kommer ikke Pennant tilbake til dagens kamp da?

Uannsett,så lenge Pompey tar poeng fra United(som jeg småtviler,siden united er tross alt united) så er jeg fornøyd.

 

Er jeg skuffet etter dagens kamp? Fuck no. Resultatet kunne ha blitt bedre,men kampen iseg selv var klasse.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

For en kamp, takk for underholdningen. Og jeg må bare si en ting, for en kamp Benayoun hadde. FOR en kamp. Fantastisk, rett og slett. Creds til han.

 

Men seriøst, det er helt sykt at dere klarer å utligne der på slutten, folk stakk jo faktisk fra Anfield og stemningen ble flat. Bra innsats, det skal dere ha. Men jeg må si meg enig med de som sier at dere virker mer sikre med Skrtel bak enn Agger, selvom det Superparanoid sier stemmer; ingen av målene var direkte Agger sin feil. Og seriøst, det med 2-2 målet, bør ikke bli kalt for "forsvarsfeil" når det er en slik prestasjon. Blir litt anti-fotball å si sånt. 0-1 er også vidunderlig bra spilt av Arsenal for å faktisk score, så å kalle det for "bare" forsvarsfeil blir også feil. Selvom jeg skjønner at det hele kom fra et balltap.

 

Uansett, for en kamp. Beste kampen i PL jeg har sett på lenge. Og må si dere fortjente det 4-4 målet der etter den kampen. Men noen som vet hvorfor det ble lagt til 5 minutter når det ikke var noen skader eller noe sånt? (Evt. 6 faktisk). Howard Webb hadde lyst på Liverpool fightback eller noe? Er det noe jeg glemmer?

 

Nei, grunnen er ganske enkelt: forsvarsfeil.

 

Mest av Arsenal egentlig, så ja, du har et poeng.

Lenke til kommentar
folk stakk jo faktisk fra Anfield og stemningen ble flat.

Folk stakk fra Anfield? Nei det gjorde dem ikke. Har en kompis som var der (på The Kop iallfall) og han sa stemninga var helt fantastisk til dommern blåste av kampen. Og iallfall 4-4 målet, da var det liv ja.

 

Selvom Scouserne ikke liker tap, regner jeg med de liker en god fotballkamp.

 

Hvor har du forresten dette fra?

Nei, grunnen er ganske enkelt: forsvarsfeil.

 

Mest av Arsenal egentlig, så ja, du har et poeng.

Mest av Arsenal, ja? De hadde nå ikke 3 klare forsvarsfeil som førte til mål iallfall.

Lenke til kommentar

CCola, Martin Tyler på Sky sa "the Liverpool fans that were leaving in the 90th minute ran back to their seats after that quick reply by Benayoun" eller noe sånt. Basert bare på det.

 

Nei, CCola, man kan ikke se på det bare som det. Altså, 1-1, shit klarering av Sagna. 2-1, Fabianski skyter rett i en posisjon der Kuyt får den lett; 3-3 Silvestre greier ikke å dekke Torres i det hele tatt og ballen kommer altfor lett til Torres og 4-4 at Diaby ikke følger Benayoun inne i feltet og alle de som er der går og hopper for å vinne førsteballen. Det blir for dumt å se på det akkurat sånn som det, og spesielt i denne kampen som ender 4-4 liksom. Må gi creds der det skal gies. Men alle har forskjellige syn så ting så. :)

Lenke til kommentar
Haha, så du sier ÆRLIG talt at Arshavin sitt 2-2 mål kan settes under kategorien: "Liverpool gav bort det målet"? Jeg vet du har mer fornuft enn det Mr. Coke. :)

Var det Masche som mistet ballen I 16 METEREN? ( :p). Neida, det var vel den "minste" tabben av dem, men uansett - en tabbe vil jeg si. :)

 

Si du er litt enig iallfall, så vi får lagt diskusjonen på hylla. :p

Lenke til kommentar
Skrtel var dårlig i begge kampene mot Chelsea, mens Agger gjorde det bra mot Blackburn, så helt greit at Skrtel ble satt ut. Foretrekker at Agger får spille i de resterende kampene sånn at han signerer ny kontrakt.

Skrtel var faen ikke dårlig i 4-4 mot Chelsea, Aurelio derimot, som i går.......Håpløs klarering. Selvsagt måtte også Arbeloa ha det når han har vert så god ellers.

For å gjenta meg selv:

Edit: Vil legge til at det er litt forskjell på blackburn og Chelsea også. Letter for Agger å vise seg frem en for Skrtel, Blackburn hadde jo ikke en gang spisser på banen. Kampen fortalte liksom ikke så mye.

Jeg prøvde å få frem dette her:

Han var god mot Chelsea, dessuten mener jeg han er bedre en Agger bakover og nettopp derfor skal han spille mot Arsenal. Agger Burde spilt mot Chelsea der vi trengte masse mål, i denne kampen blir det like viktig å holde nullen som å score.

Egentilig mener jeg diskusjonen Insua vs Aurelio er viktigere, har ingen aning hvorfor Insua ikke var i troppen en gang i går.

 

Samme hvordan man vrir å vender på ting er 8 av 12 poeng mot de beste lagene meget bra, at vi ikke nå leder ligaen er ene å alene vår egen skyld.

Typisk at det blir en thriller da, siden jeg ikke fikk sett den.

Det er ikke helt kjørt, United må nesten tape 2 kamper nå, det kan skje. Vi får bare se, fokusere på vår egen jobb.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...