Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det som er problemet til Aurelio er det at han er en litt for lite offensiv back etter min smak. Hvis Insua etterhvert får litt mer dreis på innleggene, så vill han bli en ledene back i over hele vedren.

Jeg liker Aurelio jeg, men han har ikke mange kampene for Brasil ennå. Hvem er de bruker på venstrebacken? Alves er høyreback, om faktaene mine er på plass. Aurelio kunne sikkert trenes til å bli en vingback, eller ving.

Insua har et enormt potensiale, og jeg er virkelig glad han får sjansen av Benitez. Vil ikke at vi skal miste dette talentet... Hvor god han blir, får vi se. Er det bare meg eller har han en kroppsbygging, som gjør at han virker litt lubben?

Lenke til kommentar
Insua har et enormt potensiale, og jeg er virkelig glad han får sjansen av Benitez. Vil ikke at vi skal miste dette talentet... Hvor god han blir, får vi se. Er det bare meg eller har han en kroppsbygging, som gjør at han virker litt lubben?

Jeg har også lagt merke til det. Tevez har vel også litt samme type kroppsbygning? eller er jeg helt på bærtur nå ?

Lenke til kommentar
Men, fyren er 1.63 høy, og det finnes sikkert ikke drakter som er store nok til han ^^

Er han 1,63?! :wee: Han er jo like høy som meg, og jeg har litt av den kroppsbygningen sjæl. Har prøvd å fikse det med muskelmasse, men det er bare fronten det funker på. Får ta og leke Arnold når jeg blir eldre :p

PS:

Klær er ikke noe problem da, masse i small som funker fett. Bortsett fra at LFC-drakten min er 176 i EU-size, sparer penger på det dog^^ Sikkert samme tingen for han...

Edit:

Hvor mye veier han, må da veie en del for å ha fysikken til PL? Jeg er 53kg, og det holder jo nesten ikke for La Liga...

Endret av SasaB
Lenke til kommentar
Insua eller Aurelio er ganske 50/50 for meg også, men tenker at dødballene til Aurelio kan være gode å ha med Gerrard ute.

Aurelio er gull på dødballer, men satser på at Alonso har finstilt siktet før dagens kamp.

Håper vi får et småpent Carragher mål, etter "gammelt".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...