TolLefsa Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Det som er problemet til Aurelio er det at han er en litt for lite offensiv back etter min smak. Hvis Insua etterhvert får litt mer dreis på innleggene, så vill han bli en ledene back i over hele vedren. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Det som er problemet til Aurelio er det at han er en litt for lite offensiv back etter min smak. Hvis Insua etterhvert får litt mer dreis på innleggene, så vill han bli en ledene back i over hele vedren. Jeg liker Aurelio jeg, men han har ikke mange kampene for Brasil ennå. Hvem er de bruker på venstrebacken? Alves er høyreback, om faktaene mine er på plass. Aurelio kunne sikkert trenes til å bli en vingback, eller ving. Insua har et enormt potensiale, og jeg er virkelig glad han får sjansen av Benitez. Vil ikke at vi skal miste dette talentet... Hvor god han blir, får vi se. Er det bare meg eller har han en kroppsbygging, som gjør at han virker litt lubben? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Insua er vel en av de korteste spillerne i PL. Er ikke så rart at han ser litt lubben ut Lenke til kommentar
TolLefsa Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Insua har et enormt potensiale, og jeg er virkelig glad han får sjansen av Benitez. Vil ikke at vi skal miste dette talentet... Hvor god han blir, får vi se. Er det bare meg eller har han en kroppsbygging, som gjør at han virker litt lubben? Jeg har også lagt merke til det. Tevez har vel også litt samme type kroppsbygning? eller er jeg helt på bærtur nå ? Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Er det bare meg eller har han en kroppsbygging, som gjør at han virker litt lubben? Slik er det jo med mange søramerikanere. Lave og tette. Indianere vettu. Men jeg håper å se Aurelio i en slik viktig kamp. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Syns han ser sterk ut jeg. Men, fyren er 1.63 høy, og det finnes sikkert ikke drakter som er store nok til han ^^ Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Lubben faktisk. Vel, var ikke det første eg ville kalt hverken Insua eller Tevez Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Tettbygd er vell et bedre ord Lenke til kommentar
CCola Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Altså, ser man bilder som dette, så kan det jo faktisk se ut som om de har litt valpefett. ^^ Edit: Men de er selvfølgelig ikke det. Tettbygd ja. Høres ut som et bedre ord. Endret 21. april 2009 av CCola Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Men, fyren er 1.63 høy, og det finnes sikkert ikke drakter som er store nok til han ^^ Er han 1,63?! Han er jo like høy som meg, og jeg har litt av den kroppsbygningen sjæl. Har prøvd å fikse det med muskelmasse, men det er bare fronten det funker på. Får ta og leke Arnold når jeg blir eldre PS: Klær er ikke noe problem da, masse i small som funker fett. Bortsett fra at LFC-drakten min er 176 i EU-size, sparer penger på det dog^^ Sikkert samme tingen for han... Edit: Hvor mye veier han, må da veie en del for å ha fysikken til PL? Jeg er 53kg, og det holder jo nesten ikke for La Liga... Endret 21. april 2009 av SasaB Lenke til kommentar
TolLefsa Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Litt morsomt, hvis Insua spiller med barnestørrelser Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Det gjør sikkert Spearing også. Men det driter jeg i, selv om jeg sikkert ville slått Insua i hodeduell. Eller ikke. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Fyren har jo et hode som et spedbarn. Hvor ofte går en back ned i feltet og header uansett? TolLefsa: Kan ikke snakke for Insua, men jeg finner det økonomisk fornøyelig rundt LFC-draktene mine... Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Insua eller Aurelio er ganske 50/50 for meg også, men tenker at dødballene til Aurelio kan være gode å ha med Gerrard ute. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Insua er 1.73, ikke 1.63, haha. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Insua eller Aurelio er ganske 50/50 for meg også, men tenker at dødballene til Aurelio kan være gode å ha med Gerrard ute. Aurelio er gull på dødballer, men satser på at Alonso har finstilt siktet før dagens kamp. Håper vi får et småpent Carragher mål, etter "gammelt". Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Insua er 1.73, ikke 1.63, haha. Nei han er 165. http://www.premierleague.com/page/Statisti...,,12306,00.html haha. Lenke til kommentar
SkagenK Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 .tv sier at han er 5'8 altså 173cm. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Mange merkelige tall om høyden hans er ute og går... Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Høyden til Crouchinho er jo også godt diskutert. 202 cm sa vell Liverpooltv, menst PL.com seier 198. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå