Maynard James Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 hehe, enig i det du sier SasaB. btw, stygg avatar Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Det er en grunn til at sangen vår heter You'll never walk alone. Ekte Liverpool-supportere takler alt dritt de må gjennom... Og vi er aldri alene... Husk det! 8685788[/snapback] Amen Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Grei kamp, dårlig resultat. Får satse på at det kommer noen gode forsterkinger til neste år. Noen småting. Stadion. Hvorfor legge en fotballfinale til en friidrettsbane? Dommeren. Blåste for lett mot det offansive laget, begge veier, mest mot liverpool, men det sier vel seg selv hvorfor han gjorde Lenke til kommentar
Fiskeoppdretter Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Synd at det beste laget ikke vant Veldig ufortjent seier til Milan... Og at de usportslige italienske spillerene får lov til å beite gress så lenge uten å få noe kort er bare helt sykt! Lenke til kommentar
fakey Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Jeg har fri i morra. 8685769[/snapback] Er litt sent for en på din alder uansett vel? 8685791[/snapback] Mao. hadde du fast tid hvor moren din beordret deg i seng når du var på min alder? Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 hehe, enig i det du sier SasaB. btw, stygg avatar 8685793[/snapback] Du vet at jeg holder sammen med dere? Dette er resultatet av et veddemål, og den logoen skal jeg ha i 37 dager + signaturen som fulgte med... Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Jeg har fri i morra. 8685769[/snapback] Er litt sent for en på din alder uansett vel? 8685791[/snapback] Mao. hadde du fast tid hvor moren din beordret deg i seng når du var på min alder? 8685864[/snapback] Du er mann, jeg er stolt av deg, kan bestemme selv når du skal sove Lenke til kommentar
Fiskeoppdretter Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Jeg har fri i morra. 8685769[/snapback] Er litt sent for en på din alder uansett vel? 8685791[/snapback] Mao. hadde du fast tid hvor moren din beordret deg i seng når du var på min alder? 8685864[/snapback] banansplitt: Drit i Off topic i Liverpooltråden! Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Jeg har fri i morra. 8685769[/snapback] Er litt sent for en på din alder uansett vel? 8685791[/snapback] Mao. hadde du fast tid hvor moren din beordret deg i seng når du var på min alder? 8685864[/snapback] Så barnslig du er. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Synd at det beste laget ikke vant Veldig ufortjent seier til Milan... Og at de usportslige italienske spillerene får lov til å beite gress så lenge uten å få noe kort er bare helt sykt! 8685857[/snapback] Det beste laget vant, og det var heller ingen overdreven drøying i kampen. Liverpool var det klart beste de første 20, etter det var kampen jevnspilt. Lenke til kommentar
Multekrem Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Jeg sa det før kampen, Milan setter 1-0 på frispark rett før pause...fantastisk mål........ 8684641[/snapback] At du kaller det der et "fantastisk mål" vitner egentlig bare om dårlig fotballkunnskap. 8685621[/snapback] Hørt om ironi? Sitter selv og svelger skuffelsen over at kampen ble såpass lite severdig. Milan spilte svært defensivt og dommeren blåste i stykker kampen. Usj, må være lov for en United supporter å ønske seg en morsom fotballkamp selv om United ikke spiller. Banansplitt: Må si at det stort sett bare er irriterende å lese innleggene dine, kan du ikke bruke de argumentene mot vennene dine istedenfor, privat? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Synd at det beste laget ikke vant Veldig ufortjent seier til Milan... Og at de usportslige italienske spillerene får lov til å beite gress så lenge uten å få noe kort er bare helt sykt! 8685857[/snapback] Det beste laget vant, og det var heller ingen overdreven drøying i kampen. Liverpool var det klart beste de første 20, etter det var kampen jevnspilt. 8685896[/snapback] Jeg ler. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Korrupte drittdommer!! Måtte bare si d fordi d er sannheten.. Kort oppsummering av kampen: Faen for en kjedelig kamp. Liverpool har klart det beste spillet, men klarer ikke å komme til de store sjangsene. Milan har en sjangse og ett frispark og klarer å putte 2 jævla mål. Regner med at dommeren får et relativt høyt beløp inn på kontoen i morgen.. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Synd at det ikke ble et engelsk lag som vant trofèet, men kan ikke si at det var ufortjent at Milan vant turneringen. Lenke til kommentar
Fiskeoppdretter Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Ingen som la merke til at Milan gjorde bytte på overtid, men likevel ble kampen avblåst ti sekunder før kampslutt? Skal det ikke legges til et halvt min ekstra hvis det er bytte på overtid?? Lenke til kommentar
Multekrem Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 (endret) Ingen som la merke til at Milan gjorde bytte på overtid, men likevel ble kampen avblåst ti sekunder før kampslutt? Skal det ikke legges til et halvt min ekstra hvis det er bytte på overtid?? 8685927[/snapback] Slik er reglene ja. Endret 23. mai 2007 av Multekrem Lenke til kommentar
Fiskeoppdretter Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 (endret) Ingen som la merke til at Milan gjorde bytte på overtid, men likevel ble kampen avblåst ti sekunder før kampslutt? Skal det ikke legges til et halvt min ekstra hvis det er bytte på overtid?? 8685927[/snapback] Slik er reglene ja. 8685941[/snapback] Rart at det kunne skje i CL finalen da... Endret 23. mai 2007 av Craigmick Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Ingen som la merke til at Milan gjorde bytte på overtid, men likevel ble kampen avblåst ti sekunder før kampslutt? Skal det ikke legges til et halvt min ekstra hvis det er bytte på overtid?? 8685927[/snapback] Åh for faen! Jeg tror det faktisk er riktig... The referee is the official timekeeper for the match, and may make an allowance for time lost through substitutions, injured players requiring attention, or other stoppages. This added time is commonly referred to as stoppage time or injury time, and is at the sole discretion of the referee. The referee alone signals the end of the match. Dette kan jo stemme... Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Så rafa var veldig opptatt med tiden iallefall. Så og pekte på klokken hele tiden. Tilogmed når han fikk medaljen Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Jeg tror at det er på tide å sette sammen en mail til FIFA... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå