Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Grei kamp, dårlig resultat. Får satse på at det kommer noen gode forsterkinger til neste år.

Noen småting.

Stadion. Hvorfor legge en fotballfinale til en friidrettsbane?

Dommeren. Blåste for lett mot det offansive laget, begge veier, mest mot liverpool, men det sier vel seg selv hvorfor han gjorde

Lenke til kommentar
Synd at det beste laget ikke vant :( Veldig ufortjent seier til Milan...

Og at de usportslige italienske spillerene får lov til å beite gress så lenge uten å få noe kort er bare helt sykt!

8685857[/snapback]

Det beste laget vant, og det var heller ingen overdreven drøying i kampen.

Liverpool var det klart beste de første 20, etter det var kampen jevnspilt.

Lenke til kommentar
Jeg sa det før kampen, Milan setter 1-0 på frispark rett før pause...

fantastisk mål........

8684641[/snapback]

At du kaller det der et "fantastisk mål" vitner egentlig bare om dårlig fotballkunnskap.

8685621[/snapback]

Hørt om ironi? Sitter selv og svelger skuffelsen over at kampen ble såpass lite severdig. Milan spilte svært defensivt og dommeren blåste i stykker kampen. Usj, må være lov for en United supporter å ønske seg en morsom fotballkamp selv om United ikke spiller.

Banansplitt: Må si at det stort sett bare er irriterende å lese innleggene dine, kan du ikke bruke de argumentene mot vennene dine istedenfor, privat?

Lenke til kommentar
Synd at det beste laget ikke vant :( Veldig ufortjent seier til Milan...

Og at de usportslige italienske spillerene får lov til å beite gress så lenge uten å få noe kort er bare helt sykt!

8685857[/snapback]

Det beste laget vant, og det var heller ingen overdreven drøying i kampen.

Liverpool var det klart beste de første 20, etter det var kampen jevnspilt.

8685896[/snapback]

Jeg ler. :wee:

Lenke til kommentar

Korrupte drittdommer!!

Måtte bare si d fordi d er sannheten..

Kort oppsummering av kampen:

Faen for en kjedelig kamp. Liverpool har klart det beste spillet, men klarer ikke å komme til de store sjangsene. Milan har en sjangse og ett frispark og klarer å putte 2 jævla mål. Regner med at dommeren får et relativt høyt beløp inn på kontoen i morgen..

Lenke til kommentar
Ingen som la merke til at Milan gjorde bytte på overtid, men likevel ble kampen avblåst ti sekunder før kampslutt? Skal det ikke legges til et halvt min ekstra hvis det er bytte på overtid??

8685927[/snapback]

Slik er reglene ja.

Endret av Multekrem
Lenke til kommentar
Ingen som la merke til at Milan gjorde bytte på overtid, men likevel ble kampen avblåst ti sekunder før kampslutt? Skal det ikke legges til et halvt min ekstra hvis det er bytte på overtid??

8685927[/snapback]

Slik er reglene ja.

8685941[/snapback]

Rart at det kunne skje i CL finalen da... :thumbdown:

Endret av Craigmick
Lenke til kommentar

8685927[/snapback]

Åh for faen! Jeg tror det faktisk er riktig...

The referee is the official timekeeper for the match, and may make an allowance for time lost through substitutions, injured players requiring attention, or other stoppages. This added time is commonly referred to as stoppage time or injury time, and is at the sole discretion of the referee. The referee alone signals the end of the match.

Dette kan jo stemme... :ohmy:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...