Sameboe Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Dere tror jo at dere vinner alt 4-0 for tida Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Tror igrunn også på storseier av Liverpool i dag Vinner dere ikke mot dette Arsenal laget blir eg svært overrasket. Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 blir nok en flott seier ikveld ja håper at Babel og Spearing for spille litt Lenke til kommentar
n4w Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Dere tror jo at dere vinner alt 4-0 for tida Det er fordi vi har hatt relativt mange seiere med 4 mål (eller mer) i det siste. blir nok en flott seier ikveld ja håper at Babel og Spearing for spille litt Enig, hadde vært godt å sett Spearing få prøve seg istedet for Lucas. Endret 21. april 2009 av n4w Lenke til kommentar
Swome Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 blir nok en flott seier ikveld ja håper at Babel og Spearing for spille litt Spearing spilte jo for reservene i går, så han er nok ikke med. Babel kommer inn for Riera etter 65min for å leke med slitne Arsenalforsvarere. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Dere tror jo at dere vinner alt 4-0 for tida Det er fordi vi har hatt relativt mange seiere med 4 mål (eller mer) i det siste. Slike seiere varer ikke for evig, det bør du forstå også, og etter det jeg husker så har dere to kamper mot et topplag nå i det siste der det ikke ble seier! (Snakker om Chelsea) Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Slike seiere varer ikke for evig, det bør du forstå også, og etter det jeg husker så har dere to kamper mot et topplag nå i det siste der det ikke ble seier! (Snakker om Chelsea) Vi har 23-8 i målforskjell på 7 kamper må vi da ha grunn til å tro at vi kan score mål? Ratio per kamp på 3,2. Its a fact. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Slike seiere varer ikke for evig, det bør du forstå også, og etter det jeg husker så har dere to kamper mot et topplag nå i det siste der det ikke ble seier! (Snakker om Chelsea) Vi har 23-8 i målforskjell på 7 kamper må vi da ha grunn til å tro at vi kan score mål? Ratio per kamp på 3,2. Its a fact. Joda, men det er meget urealistisk at et lag går på en lang rekke med 4 måls seiere Da skal det isåfall være da ManCity er ferdigutviklet, og har verdens beste lag (som om det skjer ) Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Har jo heller ikke en komplett rekke. Eksempelvis 1-0 mot Fulham og 1-3 tap for Chelsea. Likefult er summen bra og vi har virkelig funnet storscoringsformen som både jeg og flere andre har etterlyst store deler av sesongen. En annen grunn er jo at PL er jevnere en noen gang, ikke like lett å score masse mål nå som tidligere, feks 6-0 mot Derby i fjor. Kan være det er flere også. Er ikke han Alumnium`s typen også skada? (keepern) Endret 21. april 2009 av guttorm Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Joda, men det er meget urealistisk at et lag går på en lang rekke med 4 måls seiere Da skal det isåfall være da ManCity er ferdigutviklet, og har verdens beste lag (som om det skjer ) Fakta er vell at statistikken tilsier at Liverpool vil score 3-4 mål imorgen. Når vi i tillegg ser at Arsenal mangler halve forsvarrekken så demper det vell ikke troen på statistikken. Personlig tror jeg fort det kan ende med 4-1 / 4-0. Har vertfall tro på seier med ettpar mål. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Joda, men det er meget urealistisk at et lag går på en lang rekke med 4 måls seiere Da skal det isåfall være da ManCity er ferdigutviklet, og har verdens beste lag (som om det skjer ) Fakta er vell at statistikken tilsier at Liverpool vil score 3-4 mål imorgen. Når vi i tillegg ser at Arsenal mangler halve forsvarrekken så demper det vell ikke troen på statistikken. Personlig tror jeg fort det kan ende med 4-1 / 4-0. Har vertfall tro på seier med ettpar mål. I går mente noen at kampen var i går. Og i dag mener du at den er i morgen ? Endret 21. april 2009 av Termo Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 I går mente noen at kampen var i går. Og i dag mener du at den er i morgen ? Huff. Skriver dette liggende i sengen, halvveis i søvne. Beklager. Kampen er ikveld, ja. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 I natt drømte jeg at Riera scoret på huet, og at Walcott scoret etter en nydelig soloprestasjon. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Merkelig jeg også føler på Riera scoring, skal vi si 2xTorres, 1 Riera og 1 Bønna. Har ivertfall tippet med hjerte da Den Soloprestasjonen var i fjor Banja, må våkne nå Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Gleder meg til kampen. Er ikke særlig bekymra for Stevies fravær sålenge Benny er i form og gjør en god kamp. Tror han scorer. Gjerne vil jeg også se Spearing inn mot slutten av kampen(65-70min), en som virkelig vil blø for drakta. Torres 3x Benny 2x Agger 1x Riera 1x Fuck yeah. Reina Arby-Carra-Agger-Insua Masche-Alonso Kuyt-JEW-Riera Torres Endret 21. april 2009 av Smågal Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Torres 3x Tre mål fra Torres og jeg skal jogge naken rundt huset mitt. 14 mål og 1 bak Ronaldo og Anelka. Hadde vert så sweet om han tok toppscorertittelen Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 .... 7-0 ?! Har du sett forskjellen med StevieG på banen og ikke? Har jo like mye å si at han er ute for Pool som alle de spillerene på Arsenal tilsammen. Torres 3x Tre mål fra Torres og jeg skal jogge naken rundt huset mitt. 14 mål og 1 bak Ronaldo og Anelka. Hadde vert så sweet om han tok toppscorertittelen Ronaldo har vel en god del gratismål i form av straffer så blir vanskelig å konkurrere med ham. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Etter min hukommelse scora vi nettopp 4 mot chelsea uten Gerrard. Hva er problemt? Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 .... 7-0 ?! Har du sett forskjellen med StevieG på banen og ikke? Har jo like mye å si at han er ute for Pool som alle de spillerene på Arsenal tilsammen.. Tss. Gerrard er en enormt viktig spiller, ja. Men med engang vi mangler Gerrard løfter laget seg noe SINNSYKT. Du kan se på alle kampene vi har manglet Gerrard at kollektivet har jobbet som idioter. Men selvsagt er Gerrard i en annen klasse. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Bryter inn her med et nytt sett av avatarer jeg. Prøvde å leke meg med logoen denne gangen. Bruk gjerne noen av dem hvis dere skulle finne en dere syntes passer til dere selv. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå