Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dere tror jo at dere vinner alt 4-0 for tida :ermm:

Det er fordi vi har hatt relativt mange seiere med 4 mål (eller mer) i det siste. ;)

blir nok en flott seier ikveld ja :new_woot: håper at Babel og Spearing for spille litt :ermm:

Enig, hadde vært godt å sett Spearing få prøve seg istedet for Lucas.

Endret av n4w
Lenke til kommentar
Dere tror jo at dere vinner alt 4-0 for tida :ermm:

Det er fordi vi har hatt relativt mange seiere med 4 mål (eller mer) i det siste. ;)

Slike seiere varer ikke for evig, det bør du forstå også, og etter det jeg husker så har dere to kamper mot et topplag nå i det siste der det ikke ble seier! (Snakker om Chelsea)

Lenke til kommentar
Slike seiere varer ikke for evig, det bør du forstå også, og etter det jeg husker så har dere to kamper mot et topplag nå i det siste der det ikke ble seier! (Snakker om Chelsea)

Vi har 23-8 i målforskjell på 7 kamper må vi da ha grunn til å tro at vi kan score mål? Ratio per kamp på 3,2. Its a fact.

Lenke til kommentar

Vi har 23-8 i målforskjell på 7 kamper må vi da ha grunn til å tro at vi kan score mål? Ratio per kamp på 3,2. Its a fact.

Joda, men det er meget urealistisk at et lag går på en lang rekke med 4 måls seiere :p Da skal det isåfall være da ManCity er ferdigutviklet, og har verdens beste lag :p (som om det skjer :roll:)

Lenke til kommentar

Har jo heller ikke en komplett rekke. Eksempelvis 1-0 mot Fulham og 1-3 tap for Chelsea. Likefult er summen bra og vi har virkelig funnet storscoringsformen som både jeg og flere andre har etterlyst store deler av sesongen. En annen grunn er jo at PL er jevnere en noen gang, ikke like lett å score masse mål nå som tidligere, feks 6-0 mot Derby i fjor.

Kan være det er flere også.

Er ikke han Alumnium`s typen også skada? (keepern)

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Joda, men det er meget urealistisk at et lag går på en lang rekke med 4 måls seiere :p Da skal det isåfall være da ManCity er ferdigutviklet, og har verdens beste lag :p (som om det skjer :roll:)

Fakta er vell at statistikken tilsier at Liverpool vil score 3-4 mål imorgen. Når vi i tillegg ser at Arsenal mangler halve forsvarrekken så demper det vell ikke troen på statistikken.

Personlig tror jeg fort det kan ende med 4-1 / 4-0. Har vertfall tro på seier med ettpar mål.

Lenke til kommentar

Fakta er vell at statistikken tilsier at Liverpool vil score 3-4 mål imorgen. Når vi i tillegg ser at Arsenal mangler halve forsvarrekken så demper det vell ikke troen på statistikken.

Personlig tror jeg fort det kan ende med 4-1 / 4-0. Har vertfall tro på seier med ettpar mål.

I går mente noen at kampen var i går. Og i dag mener du at den er i morgen ?

:)

Endret av Termo
Lenke til kommentar

Gleder meg til kampen. Er ikke særlig bekymra for Stevies fravær sålenge Benny er i form og gjør en god kamp. Tror han scorer. Gjerne vil jeg også se Spearing inn mot slutten av kampen(65-70min), en som virkelig vil blø for drakta.

Torres 3x

Benny 2x

Agger 1x

Riera 1x

Fuck yeah.

Reina

Arby-Carra-Agger-Insua

Masche-Alonso

Kuyt-JEW-Riera

Torres

Endret av Smågal
Lenke til kommentar

.... 7-0 ?! Har du sett forskjellen med StevieG på banen og ikke? Har jo like mye å si at han er ute for Pool som alle de spillerene på Arsenal tilsammen.

Torres 3x

Tre mål fra Torres og jeg skal jogge naken rundt huset mitt. 14 mål og 1 bak Ronaldo og Anelka. Hadde vert så sweet om han tok toppscorertittelen :)

Ronaldo har vel en god del gratismål i form av straffer så blir vanskelig å konkurrere med ham.

Lenke til kommentar
.... 7-0 ?! Har du sett forskjellen med StevieG på banen og ikke? Har jo like mye å si at han er ute for Pool som alle de spillerene på Arsenal tilsammen..

Tss.

Gerrard er en enormt viktig spiller, ja. Men med engang vi mangler Gerrard løfter laget seg noe SINNSYKT. Du kan se på alle kampene vi har manglet Gerrard at kollektivet har jobbet som idioter. Men selvsagt er Gerrard i en annen klasse.

Lenke til kommentar

Bryter inn her med et nytt sett av avatarer jeg. :p

Prøvde å leke meg med logoen denne gangen. ;)

Bruk gjerne noen av dem hvis dere skulle finne en dere syntes passer til dere selv.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

fixturessp3copy.gif?t=1240308744football_liverpool_fc_graphics_12.gif?t=1240308791gerrard_wallpapercopy.gif?t=1240308817kitster_lfc_logo_by_kitster29copy.gif?t=1240308832liverpool-fc-wallpaper_1024copy.gif?t=1240308853liverpool_fccopy.gif?t=1240308953liverpoolfc-wallcopy.gif?t=1240308965wallpaper_this_is_anfieldcopy.gif?t=1240308983

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...