Jotun Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Hvis du er i sjøen så forstår eg igrunn ditt problem Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 United taper mot Tottenham, Wigan og Arsenal. Pompey kan også ta poeng på en god dag. Liverpool starter en tapsrekke mot Arsenal på tirsdag, samt at Chelsea vinner sine resterende kamper. Drømmescneraio til sides: Liverpool har et lettere kampprogram enn United, så blir spennende å følge med på ligainnspurten. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Stemmer det Jotun. Mja, godt du la til drømmesenario der HenHau, selv jeg synes det er vell optimistisk med Wigan seier mot United. At vi skal få en tapsrekke er vell også nokså urelistisk Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Tss, Wigan har da et godt tak på United? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Uavgjortsrekke derimot kan fort bli en realitet. Men om laget er sterk nok(som jeg tror den er) så skal Liverpool klare å vinne resten av kampene. Kampen imorgen(denne gangen lykkes jeg!(var übertrøtt igår)) blir alfa-omega Endret 20. april 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Uavgjortsrekke derimot kan fort bli en realitet. My thoughts exactly, men som jeg ikke vil si høyt. Vi må bare kjøre på nå Har god tro egentlig da. Scorer masse mål nå, det har vi ikke gjort hele sesongen, eneste minus er at Gerrard er ute. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Tss, Wigan har da et godt tak på United? Njaa, siden de rykket opp i 2005 har vi vunnet alle åtte kampene, seks av dem var tomålsseiere. Men er redd vi kan gå på en smell mot Arsenal og Tottenham, ja. Vi har heldigvis en liten fordel siden begge er hjemmekamper, men alt kan skje. Dog ser jeg det som veldig tvilsomt at Liverpool vinner alle sine resterende kamper, men for all del, de har overrasket meg tidligere. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Kan si jeg gruer meg spesielt til Arsenal og Tottenham, resten av kampene kan fort bli å stange i en mur, derav fare for uavgjort. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Om titelenkampen varer helt til siste kamp for Liverpool,så taper de nok ikke mot Tottenham på Anfield. Det kan jeg nesten garrantere. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Om titelenkampen varer helt til siste kamp for Liverpool,så taper de nok ikke mot Tottenham på Anfield. Det kan jeg nesten garrantere. Kjenner jeg Liverpool godt nok er det vell eksakt det vi gjør. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Ha jeg ser det for meg at alt avgjøres i siste runde, og Robbie Keane er mannen som ødelegger alt for oss. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Ser Van Persie og Adebayor er ute, ikke akkurat noe minus, særlig med tanke på at vi stiller uten Gerrard. Likevell, veldig spent på kampen, det kan bli åpent. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Kan bli jevnt imorgen, men jeg tror vi drar dette iland. Det jeg er sikker på som kan bli avgjørende for oss er om Torres og Bønna er iform. Da kan jo alt skje. ^^ Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Torres er i form, det vet vi. Men han sliter litt mer uten Gerrard, men forsatt har han evnen til å avgjøre kamper nærmest på egenhånd. Har en merkelig følelse på Riera mål i morgen. Lenke til kommentar
TolLefsa Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Jeg er ganske sikker på at Liverpool sin hunger etter å ta PL-gull, vil gjøre slikt at vi vil vinne alle kampene, helt til det er umulig for oss å ta gullet. Kampen i morgen mot Arsenal, vinner vi lett. Arsenal spiller ikke for noe, de er jo sikret 4 plass. Mens vi, vi blir å kjøre med et forferdelig trøkk utover hele kampen. Og det har vi vist at vi kan uten Gerrard også. Snakker om Blackburn, og ikke minst Chelsea kampen. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Ha jeg ser det for meg at alt avgjøres i siste runde, og Robbie Keane er mannen som ødelegger alt for oss. Keane får vel gullmedalje om LFC tar serien? Litt av et klimaks for ham. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Ha jeg ser det for meg at alt avgjøres i siste runde, og Robbie Keane er mannen som ødelegger alt for oss. Keane får vel gullmedalje om LFC tar serien? Litt av et klimaks for ham. Han har vell uttalt at han ikke vil ha den. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Ser at van Persie og Adebayor er ute mot dere i morgen. Dette tar dere lett. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Klart vi tar det lett. 4, kanskje 5-0. Om vi er heldige med uttelingen snakker vi opp mot tosifret mål for oss. Can't wait! Lenke til kommentar
TolLefsa Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Vi får satse på at Pennant og Crouch gjør sakene sine bra, og tar 3 poeng fra United :D Endret 20. april 2009 av TolLefsa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå