Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Smågledgruer meg til kampen idag. Kan være avgjørende for hele ligaen. Arsenal er ekle,selv med mange skader. Heck, Arsenal er ekle selv om de ligger under og har fått to spillere utvist. Lenke til kommentar
edge Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Arsenal blir vanskelig, uten tvil. Men det skal gå! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 (endret) Det verste er at jeg er ganske optimistisk fatisk... Da blir det som regel tap Endret 19. april 2009 av bruno99 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Smågledgruer meg til kampen idag. Kan være avgjørende for hele ligaen.Arsenal er ekle,selv med mange skader. Heck, Arsenal er ekle selv om de ligger under og har fått to spillere utvist. Kampen er på tirsdag. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Smågledgruer meg til kampen idag. Kan være avgjørende for hele ligaen.Arsenal er ekle,selv med mange skader. Heck, Arsenal er ekle selv om de ligger under og har fått to spillere utvist. Kampen er vel ikke før på tirsdag? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Det verste er at jeg er ganske optimistisk fatisk... Da blir det som regel tap Om vi ikke vinner, skylder vi på deg Bruno!! Endret 20. april 2009 av Dalglish Lenke til kommentar
n4w Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Det verste er at jeg er ganske optimistisk fatisk... Da blir det som regel tap Om vi ikke vinner, skylder vi på deg Bruno!! Og om vi vinner skylder vi på deg!! Endret 20. april 2009 av Dalglish Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Blir viktig å gå hardt ut i denne kampen, holde høyt press hele veien, helst et tidlig mål også. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Det verste er at jeg er ganske optimistisk fatisk... Da blir det som regel tap Om vi ikke vinner, skylder vi på deg Bruno!! Og om vi vinner skylder vi på deg!! Gjør det. Jeg må si jeg nesten forventer at vi vinner denne kampen, og vi må vinne den om det bittelille håpet om ligagull skal bestå. Jeg er dog skeptisk til at United skal avgi 4 poeng i de siste kampene. Endret 20. april 2009 av Dalglish Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Fjernet litt unødvendig språkbruk. Vet at det er en internspøk. Men, det skal likevell ikke forekomme i TiA Tråden. Reaksjoner tas på PM. Dalglish Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Klin umulig å ta en moderator med manu-avatar seriøst, i grunn. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Det verste er at jeg er ganske optimistisk fatisk... Da blir det som regel tap Om vi ikke vinner, skylder vi på deg neger!! Og om vi vinner skylder vi på deg!! Gjør det. Jeg må si jeg nesten forventer at vi vinner denne kampen, og vi må vinne den om det bittelille håpet om ligagull skal bestå. Jeg er dog skeptisk til at United skal avgi 4 poeng i de siste kampene. Er vi heldig avgir de ikke et eneste poeng. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Eeeehhhh, hva mener du? Er vi heldige, avgir de jo mange poeng Lenke til kommentar
n4w Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Eeeehhhh, hva mener du? Er vi heldige, avgir de jo mange poeng Er jeg fremdeles så trøtt at jeg ikke skjønner deg? Forklar til en trøtt stakkar. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Du skrev at vi er heldige om de ikke avgir ett eneste poeng, altså at de vinner alle kampene. Forklar meg hvordan det er positivt for oss? Lenke til kommentar
n4w Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Du skrev at vi er heldige om de ikke avgir ett eneste poeng, altså at de vinner alle kampene. Forklar meg hvordan det er positivt for oss? Oja sånn ja. Da skjønner jeg. Det jeg egentlig mente var at jeg håpet at de ikke fikk et eneste poeng i nær fremtid. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Vel, United har igjen: Portsmouth, Tottenham, Middlesbrough, City, Wigan og Arsenal. Flere lag her som kan ta poeng, jeg tror united taper 4 poeng, men om vi vinner alle våre gjenstående, det er noe annet.. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Jeg håper selvfølgelig at vi vinner i morgen, men føler jeg ikke kan "forlange" det i samme grad som mot en del andre motstandere. Endret 20. april 2009 av guttorm Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Har folk her hoppet i tid? Morgendagen bringer en kamp. Dagen i dag gjør ikke det. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Absolutt ikke, skrev i dag selv om jeg vet godt at det er i morgen Underbevistheten min ble påvirket av Danielzu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå