Jefe Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Er vel den eneste som håper at Aurelio starter på tirsdag. Vil trenge frisparkfoten hans mot Arsenal føler jeg og ikke minst har han en del mer erfaring enn Insua. Men hey, så lenge det ikke blir Dossena på backen så skal jeg ikke klage Tror Insua vil få starte mot West Brom, Hull osv og Aurelio starter mot Gunnars. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Blir en virkelig gøyal kamp på tirsdag vil jeg kunne tro. Gleder meg stort! Synd at Gerrard ikke får spille, men det var vel også noen svikter i Arsenal forsvaret. Så dette kan vise seg og bli intresant. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Blir en gøyal kamp ja, selv om jeg har en dårlig følelse... D: Bra av Everton da! Lenke til kommentar
n4w Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 (endret) Blir en gøyal kamp ja, selv om jeg har en dårlig følelse... D: Bra av Everton da! Dårlige følelser er ikke bra. Men ja, godt gjort av Everton. Endret 19. april 2009 av Dalglish Fjernet OT Lenke til kommentar
CCola Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Hahaha, den gif'en var bare fantastisk. Nesten bedre en den Rafa hadde med byttet sitt. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Ser ikke hva som er så morsomt jeg? Han viser sitt sinne over å ha blitt snytt for straffe i en FAC-semi. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Selvfølgelig skjønner jeg han jo, men det var jo morsomt likevell. Tar jo av^^ Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Ja, kan jo smile litt av det. Men det der skjer jo nærmest hver kamp. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Slemt, men varmer Du er syk Men ja, det varmer litt. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 (endret) Er vel den eneste som håper at Aurelio starter på tirsdag. Danielzu støtter deg der så vidt jeg vet, merkelig nok Alex kan vell hisse seg ned igjen, Everton ble da snytt for et også. Undervurdering for the win! And then they went for the doubble, but all they found was Trouble. Vi satser altså på Doubble troubble Neida, er rimelig avventene jeg. De beste laget vinner nok PL, litt mer usikker på hvordan CL vil gå. Chelsea virker kvamlt spreke om dagen, spilt på seg selvtilitt igjenn. Edit: Noen som har Rafa GIF`en? Den er jo nr1. Endret 19. april 2009 av guttorm Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Slemt, men varmer Du er syk Men ja, det varmer litt. Det er ikke synd på gutten. Han har fått opplevde mer supportermedgang i sitt 11-årige liv enn en 50 år gammel Everton-supporter har i sitt. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Edit: Noen som har Rafa GIF`en? Den er jo nr1. Leter og leter, hadde den i en mappe før men finner den ikke. Hvem kamp var det fra igjen, da kan det bli lettere å finne den. (Hvis noen husker det altså :! Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Var det ikke mot United hjemme? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 (endret) Er vel den eneste som håper at Aurelio starter på tirsdag. Danielzu støtter deg der så vidt jeg vet, merkelig nok Kan ikke huske at jeg ar uttalt meg angående Arsenal-kampen og Aurelio\Insua-saken enda. (Er mer merkelig at du vil starte med Insua synes nå jeg da ) Litt gøy å komme hjem fra Lerkendal stadion og se at United tapte. Slikt er alltid gøy. Endret 19. april 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 (endret) Kan ikke huske at jeg ar uttalt meg angående Arsenal-kampen og Aurelio\Insua-saken enda. Reina Arbeloa - Carragher - Agger - Aurelio Masche - Alonso Kuyt - Benayoun - Riera/Babel Torres Vil se dette laget jeg også. Men frykter Lucas fra start. Ja jeg og Insua is shocking Fikk hold i mine Aurelio meninger hjemme mot Chelsea. Men han fikk en fin hevn borte, jeg som mange andre så ikke den komme Endret 19. april 2009 av guttorm Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Fjernet en del OT. Lurer man på gif's og slikt, send en pm til han som legger det ut, ikke post det i tråden. Reaksjoner tas på pm. Dalglish =) Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Moro med United ute av FA cupen, men det gir dem mer tid til å fokusere på ligaen, dessverre. Men jo, alltid artig med United tap. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Moro med United ute av FA cupen, men det gir dem mer tid til å fokusere på ligaen, dessverre. Men jo, alltid artig med United tap. Da blir det bare for oss å vise at vi virkelig vil ha gullet i år. Så nå er det bare for Liverpool å stå på den siste tida. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå