Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Arsenal tape mot chelsea nå nettopp. Usikker om det er postivit eller negativt for Liverpool.

Har egentlig ikke lyst å gratulere Chelsea med finaleplass,men gjør det likevell.

 

Leser på .no at Kelly ble matchvinner ikveld. På langskudd, en spiller som kan prøve seg(mer) på a-laget i silly season.

Lenke til kommentar
Snipp

 

Hva synes du ville vært en passende reprimande da?

 

Arsenal:

 

Arbeloa-Carra-Skrtel-Insua

Bønna-Alonso-Masche-Riera

Kuyt-Torres

 

Eventuellt Aurelio for Riera.

Edit: jeez,tenkte Skrtel, skrev Agger.

 

The Jew, Jøden, Bønna, Kjært barn har mange navn. Bønna har vert en av nyårets beste spillere, han nyter vår respekt. Tviler på noen legger rasisme i å kalle ham The jew/jøden. Som en sa, det er faktisk det han er.

Spearing for gammel? Likte det jeg så når han kom inn mot Real madrid, alder er ikke alt i fotball.

Agreed on Kelly Danielzu

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Min frykt for Lucas er kraftig redusert sammenlignet mot tidligere. Kansje Jay skulle fått prøvd en omgang om ikke så lenge? Syns det er på tide egentlig, kan ikke være verre liksom.

 

Hvem er det dere sikter til med "Jay"?

 

Ellers så synes jeg det er ganske sykt at moderatorer lar rasehetsen flere andre driver med bare får stå i fred. Dere referer til Benayoun som "Jöden", "The Jew" osv og jeg klarer ikke se på dette som annet en rasehets.

 

Vent til dere lärer litt Historie når dere begynner på Videregående. Da skjönner dere kanskje at det blir skammelig feil å kalle Youssi for slike ting.

 

Det å referere til Benayoun som jøde er selvsagt ikke rasehets.

 

Tror nok de fleste her kjenner til jødeforfølgelsene som har foregått i mange hundre år allerede, så du trenger ikke være så jævla kjepphøy, og refere til historietimene på VGS.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Min frykt for Lucas er kraftig redusert sammenlignet mot tidligere. Kansje Jay skulle fått prøvd en omgang om ikke så lenge? Syns det er på tide egentlig, kan ikke være verre liksom.

 

Hvem er det dere sikter til med "Jay"?

 

Ellers så synes jeg det er ganske sykt at moderatorer lar rasehetsen flere andre driver med bare får stå i fred. Dere referer til Benayoun som "Jöden", "The Jew" osv og jeg klarer ikke se på dette som annet en rasehets.

 

Vent til dere lärer litt Historie når dere begynner på Videregående. Da skjönner dere kanskje at det blir skammelig feil å kalle Youssi for slike ting.

Unnskyld meg, men hva er det du snakker om? Er det upassende å kalle Drogba for en afrikaner fordi Afrika ble kolonisert og afrikanerne solgt som slaver?

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

Hegland: Det er politisk ukorrekt å henvise til noen på bakgrunn av deres religion. Det bør vel være opplagt. Og hvem har ikke hørt "jævla jøde" blitt brukt som skjellsord?

 

Og nei, selvsagt er det ikke upassende å kalle Drogba for en afrikaner, likeledes som det ikke er upassende å kalle Benayoun for israeler.

Lenke til kommentar

Ikke ta alt så forbannet seriøst da. The Jew, Jøden, Jüden er alle kallenavn! Ingen her som prøver å sverte jødene. Om det er politisk korrekt eller ikke; dette er et nettforum.

 

Selv sier du jo at man skal "krenke religion mens man ennå har mulighet"?

Endret av MagnusW
Lenke til kommentar

Å bruke "jøde" som et skjellsord, er selvsagt ikke pent - uansett om du er det eller ei. Her blir det imidlertid brukt som heder og ære på en fantastisk fotballspiller. Det er vel ingen som tviler på at Danielzu er villt forelsket i ham?

 

Jeg er nervøs for kampen på tirsdag. Arsenal er i minst like god form som oss for tiden, og dersom vi virkelig må klare oss uten Gerrard, er ikke akkurat det noen fordel for oss heller. Vår fordel er at vi har hjemmebane, og at også Arsenal har noen skadede spillere. Uavgjort ville er ikke vært urealistisk, selv om det vil være et altfor dårlig resultat, siden vi nå kun har serien å fokusere på.

Lenke til kommentar
Å bruke "jøde" som et skjellsord, er selvsagt ikke pent - uansett om du er det eller ei. Her blir det imidlertid brukt som heder og ære på en fantastisk fotballspiller. Det er vel ingen som tviler på at Danielzu er villt forelsket i ham?

 

Dette er diskusjonens SISTE ord. For de er de absolutt beste ordene - og poengterer hele greia. Det er settingen som avgjør hvorvidt et ord er et skjellsord, rasistisk eller støtende. I dette tilfellet er det overhodet ikke et negativt ladet ord - kun positivt. Og helt tillatt.

 

Men om folk starter med "Jævla jøde, scor for ******" - da ryker man på en ferie. Så pass på.

 

Denne diskusjonen er således over, og har man noe mer å si kan man si det til meg på pm :). Forøvrig fjernes de biter av diskusjonen som gikk på person framfor sak. Evt reaksjoner vil bli vurdert.

Lenke til kommentar
Hvorfor i all verden skal vi kjøre 4-4-2? Det har jo gang på gang vist seg å være bedre for Liverpool med 4-2-3-1.

 

For vi skal spille uten Gerrard, og vi kommer til å bruke Skrtel da det er Arsenal vi skal spille mot og ikke Blackburn ;)

Det er vel kanskje mer sannsynlig at når det er Torres som er ute kjører vi 4-4-2. ^^

 

Og? Agger er jo bedre en Skrtel. :) Iallfall i det siste hvor Skrtel har vært uhyre ustabil.

Lenke til kommentar

Han hadde bare en liten forskjølelse, til og med Alonso hadde en mini formsvikt midt i sesongen. Han var god mot Chelsea, dessuten mener jeg han er bedre en Agger bakover og nettopp derfor skal han spille mot Arsenal. Agger Burde spilt mot Chelsea der vi trengte masse mål, i denne kampen blir det like viktig å holde nullen som å score.

 

Ja Rafa sa alt dette da han ringte meg :p

Nei vi får se, evig debatt dette :)

Ellers håper jeg virkelig på Insua fra start, ganske sikker på det blir han på drakta om noen navn neste gang.

 

Edit: Håper Kuyt kan fylle ut litt av det vi mangler når Gerrard er ute. Kunne selvsagt brukt Bønna, men han liker seg mye bedre på kant og kan forsåvidt være bindeledd der også

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...