Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Min frykt for Lucas er kraftig redusert sammenlignet mot tidligere.

Kansje Jay skulle fått prøvd en omgang om ikke så lenge? Syns det er på tide egentlig, kan ikke være verre liksom.

Tror ikke det hadde vært dumt å la Jay prøve en omgang, også sende Lucas utpå (hvis man absolut må) hvis han ikke presterer noe særlig.

Lenke til kommentar
Det var det han mente og han har rett. Har ikke vært så nærme ligatittelen siden jeg har levd.

Så lenge du har levd ja, men han sa at de ikke hadde vært der før. Fillesak muligens, men jeg føler for å kværulere, og de er fortsatt mestvinnende i England. Fortsatt ;s

Lenke til kommentar
Btw, skal Itjande få straff for det der? Gud fader.
Nei jeg forstår ingenting, United har ingen tragedier. Jeg forstår at man tar dette opp inne på kammeret, men hva faen? Offentlig oppvask for en av sine egne. Å som Points prøver og poengtere (selv om dere tydeligvis nekter å forstå) at hadde det vært Torres ville han neppe fått fyken.

Så om vi vi bytter alt i minnestunden om til Munchen ulykken så syns du det er helt greit at en "avdanket" spiller fra selve klubben sitter og "rolser" å flirer mens 30 000 andre sørger og minnes de døde?

Er mange ting mellom helt greit og 2 uker suspensjon og svartelisting. Å om du leser det jeg skriver så er det ikke helt greit nei. Å det er ikke nødvendigvis galt å trekke på smilebåndet selv om stunden er alvorlig, det er hvertfall ikke straffbart.

@Matseh, nei Liverpool har aldri vært med ligainnspurten på Premier League.

Lenke til kommentar
Min frykt for Lucas er kraftig redusert sammenlignet mot tidligere. Kansje Jay skulle fått prøvd en omgang om ikke så lenge? Syns det er på tide egentlig, kan ikke være verre liksom.

Hvem er det dere sikter til med "Jay"?

Ellers så synes jeg det er ganske sykt at moderatorer lar rasehetsen flere andre driver med bare får stå i fred. Dere referer til Benayoun som "Jöden", "The Jew" osv og jeg klarer ikke se på dette som annet en rasehets.

Vent til dere lärer litt Historie når dere begynner på Videregående. Da skjönner dere kanskje at det blir skammelig feil å kalle Youssi for slike ting.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Jay Spearing.

TY. Har alltid trodd han het John Spearing.

BTW: Spearing, hvilken plass på Liverpool er han mest aktuell på å utfordre om de neste årene?

Vet han har spilt mye höyreback og midtstopper på juniorlaget, men på resvervelaget har han spilt sentral midtbane.

Men Liverpool har vel 3 roller for han på midtbanen.

"Alonso"

"Macherano"

"Gerrard"

Hvordan spillertype ligner Spearing mest på av disse?

Lenke til kommentar
Min frykt for Lucas er kraftig redusert sammenlignet mot tidligere. Kansje Jay skulle fått prøvd en omgang om ikke så lenge? Syns det er på tide egentlig, kan ikke være verre liksom.

Hvem er det dere sikter til med "Jay"?

Ellers så synes jeg det er ganske sykt at moderatorer lar rasehetsen flere andre driver med bare får stå i fred. Dere referer til Benayoun som "Jöden", "The Jew" osv og jeg klarer ikke se på dette som annet en rasehets.

Vent til dere lärer litt Historie når dere begynner på Videregående. Da skjönner dere kanskje at det blir skammelig feil å kalle Youssi for slike ting.

Du beskylder andre for rasehets? Er det galt å bli kalt jøden når man faktisk er jøde? Det er jo bare et "kallenavn". Hadde ikke sagt jøden om halve laget var jøder.

Edit: Det er nok altfor seint for Spearing å slå gjennom på førstelaget. Ender sikkert opp i en middels championshipklubb eller noe om et par år. Synd, men sant, han begynner å bli gammel.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

Kommer jo helt ann på hvordan du sier det. jeg sier ikke jøden som noe negativt, derfor vil jeg ikke kalle det jødehets. Jeg klarer hvert fall å forbinde ordet jøde med noe annet enn noe negativt og rasistisk. Hadde jeg derimot brukt "jævla" foran ville det selvfølgelig vært noe annet.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Btw, skal Itjande få straff for det der? Gud fader.
Nei jeg forstår ingenting, United har ingen tragedier. Jeg forstår at man tar dette opp inne på kammeret, men hva faen? Offentlig oppvask for en av sine egne. Å som Points prøver og poengtere (selv om dere tydeligvis nekter å forstå) at hadde det vært Torres ville han neppe fått fyken.

Så om vi vi bytter alt i minnestunden om til Munchen ulykken så syns du det er helt greit at en "avdanket" spiller fra selve klubben sitter og "rolser" å flirer mens 30 000 andre sørger og minnes de døde?

Er mange ting mellom helt greit og 2 uker suspensjon og svartelisting. Å om du leser det jeg skriver så er det ikke helt greit nei. Å det er ikke nødvendigvis galt å trekke på smilebåndet selv om stunden er alvorlig, det er hvertfall ikke straffbart.

@Matseh, nei Liverpool har aldri vært med ligainnspurten på Premier League.

Må si meg prinsippielt enig i denne, men her var det vel snakk om gjennomgående oppførsel gjennom hele sermonien.

Lenke til kommentar
Dere husker vel i fjor mot Arsenal, da Rafa startet med en heelt ukjent type ved navn Plessis? *hint* :p

Da var det et helt annet utgangspunkt. Vi sparte flere spillere til CL, mens nå har vi kun PL og kjempe om. Tror vi kan vinne mot Gunners uten Gerrard. Det tviler jeg faktisk ikke litt på engang! Det som bekymrer meg er at vi ikke går til kampen med samme tenning som vi gjorde mot Chelsea. For om vi gjør det, så tror jeg vi vinner.

Reina

Arbeloa - Carragher - Agger - Aurelio

Masche - Alonso

Kuyt - Benayoun - Riera/Babel

Torres

Endret av Jefecito
Lenke til kommentar
Dere husker vel i fjor mot Arsenal, da Rafa startet med en heelt ukjent type ved navn Plessis? *hint* :p

Da var det et helt annet utgangspunkt. Vi sparte flere spillere til CL, mens nå har vi kun PL og kjempe om. Tror vi kan vinne mot Gunners uten Gerrard. Det tviler jeg faktisk ikke litt på engang! Det som bekymrer meg er at vi ikke går til kampen med samme tenning som vi gjorde mot Chelsea. For om vi gjør det, så tror jeg vi vinner.

Reina

Masche - Alonso

Torres

Vet da det...

Plessis har uansett ikke nivået inne, mener jeg.

Enig med laget ditt.

Men desverre tviler jeg på at vi vinner. Tipper uavgjort, jeg. Det har vel vært ganske jevnt i det siste mellom disse 2 lagene.

De 8 siste oppgjørene har det blitt 4 uavgjort, LFC har vunnet 2, og Arsenal 2. Målforskjell = 16-16

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Reina

Masche - Alonso

Torres

Vil se dette laget jeg også. Men frykter Lucas fra start.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Arsenal tape mot chelsea nå nettopp. Usikker om det er postivit eller negativt for Liverpool.

Har egentlig ikke lyst å gratulere Chelsea med finaleplass,men gjør det likevell.

Leser på .no at Kelly ble matchvinner ikveld. På langskudd, en spiller som kan prøve seg(mer) på a-laget i silly season.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...