Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men nå sant skal sies, så er det tragisk å holde på sånn, og Sir Alex vil jeg si er bedre til sånt enn Rafa, noe han burde holde seg for god for.

Hehe, det var ikke at fakta til Benitez var gamle vi lo av. Vi lo av at de var totalt på jorde.

 

Edit: Når har ikke Sir Alex kommentert saker i media i ligainnspurten? Ahh stemmer, dere har ikke vært med der før. Så dere har bare ikke fått det med dere :)

 

Unnskyld, men mente du at Liverpool ikke har vært med i serieinnspurten før, eller er jeg bare veldig sliten etter en kveld på jobb?

Lenke til kommentar
Det var det han mente og han har rett. Har ikke vært så nærme ligatittelen siden jeg har levd.

Vi var vell i "nærheten" en gang, men ikke så nær som nå. Kolapset vell helt på slutten, husker ikke årstall.

 

Btw, skal Itjande få straff for det der? Gud fader.
Nei jeg forstår ingenting, United har ingen tragedier. Jeg forstår at man tar dette opp inne på kammeret, men hva faen? Offentlig oppvask for en av sine egne. Å som Points prøver og poengtere (selv om dere tydeligvis nekter å forstå) at hadde det vært Torres ville han neppe fått fyken.

Så om vi vi bytter alt i minnestunden om til Munchen ulykken så syns du det er helt greit at en "avdanket" spiller fra selve klubben sitter og "rolser" å flirer mens 30 000 andre sørger og minnes de døde?

 

 

Greit det Points.

Lenke til kommentar
Greit hva da? Kanskje en idé å quote meg hvis det er meg du snakker til.

Enten er han trøtt og mente Hyrlen, eller så sikter han til dette innlegget:

 

Hele poenget mitt var; jeg trodde at Itjande nå ble kastet ut pga. denne hendelsen. Jeg syntes straffen var latterlig og ville stille et spørsmålstegn til om det samme hadde skjedd om navnet var Torres, Alonso, Mascherano eller f.eks. Reina. Jeg tror vi kort og kontant kan si at svaret er nei. Men hvis Itjande ikke blir solgt pga. dette, så kan vi sette en strek for diskusjonen her.
Lenke til kommentar
Ferguson rakker tydeligvis ned på Benitez igjen.

Virker som fyren er nervøs fordi liverpool puster de i nakken.

 

- Everton er et stor klubb, ikke en liten klubb slik som Benitez så arrogant påstod, sa Ferguson ifølge Manchester Evening News.

 

Tørr vi være så freidige at vi minner Ferguson om at han selv har kommet med lignende uttalelser rettet mot Uniteds nabo, Manchester City? Ja, det tørr vi!

 

Det artigste, er at Benitez sin påstand om at Everton er en liten klubb, kom for et par år siden.

 

Artig å se at Sir Alex driter på leggen

 

Les mer her

 

Uavhengig av når det ble sagt, så er fortsatt Benitez historieløs. Everton en liten klubb? Hehe, morsomt. Peoples club in Liverpool. 80-tallet har Benitez hvertfall ikke greie på.

Lenke til kommentar

City har vært en liten klubb, og er fortsatt en liten klubb hvis vi skal se på hva de har oppnådd. Everton derimot er langt fra en liten klubb, og det er som SAF sier arrogant av Benitez å påstå dette. For et par år siden? Når da? Når Everton tok 4. plassen, og UEFA måtte finne på et eller annet så de kunne få være med i CL som regjerende mestere? City har ikke vunnet noe siden 1976. Everton vant FA - Cupen i 1995, og har en hel del trofeer. Manchester City er ingen stor klubb før de oppnår noe.

Lenke til kommentar
Hele poenget mitt var; jeg så kan vi sette en strek for diskusjonen her.
Greit det Points.
Greit hva da? Kanskje en idé å quote meg hvis det er meg du snakker til.
Greit det Points.
guttorm: siter meg gjerne der jeg sier det er greit.
Greit det Points.

Du sa det ikke, jeg derimot sa det. Til og med Pirja fant ut av det, uten en gang å ha deltatt i diskusjonen.

 

Det er greit, vi avslutter diskusjonen!

Lenke til kommentar
Ingen Gerrard mot Arsenal?

 

Heisann, dette kan bli like spendene som kampen mot Chelsea.

 

Kilde

Dette kan bli VELDIG spennende, men med tanke på forsvaret til Arsenal så blir det tøft for vår del (arsenal). Mange skader så det blir to midtbanespillere bak i forsvar.

Silvestre-Song-Tourè-Eboue.

 

Det blir spennende.

Endret av Torstein!
Lenke til kommentar
Ingen Gerrard mot Arsenal?

 

Heisann, dette kan bli like spendene som kampen mot Chelsea.

 

Kilde

Dette kan bli VELDIG spennende, men med tanke på forsvaret til Arsenal så blir det tøft for vår del (arsenal). Mange skader så det blir to midtbanespillere bak i forsvar.

Silvestre-Song-Tourè-Eboue.

 

Det blir spennende.

Jepp, tror dette kan bli en kamp med mye action. Og er vi uheldige blir det ikke action i det hele tatt. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...