Stonemeister Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Sånn som jeg ser det, ved å vise en så total mangel på respekt for et så tragisk kapittel i klubbens historie har jeg vanskelig for å se hvordan de kan ha respekt for klubben som helhet, og da er det bare å ha seg ut. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 *Zippit* Points sitt første innlegg angående denne saken var nok basert på de X-Antall innleggene (som jeg tidligere har linket til). Najo, det vet ikke jeg. Det var iallfall ikke Hyrlen sitt, som jeg svarte på. Uansett nå vet iallfall alle at han (ikke enda iallfall) ikke er kastet ut av klubben. Sånn som jeg ser det, ved å vise en så total mangel på respekt for et så tragisk kapittel i klubbens historie har jeg vanskelig for å se hvordan de kan ha respekt for klubben som helhet, og da er det bare å ha seg ut. Det er vel her diskusjonen rundtom han burde bli kastet ut eller ikke, og derfor Points sitt innlegg "hva om Torres?". Jeg har nok sagt flere ganger at Itjande har ingenting å gjøre i klubben, og det har jeg sagt på andre grunnlag enn det han gjorde igår. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Mitt første innlegg var basert på hovedoppslaget dere ser på http://www.dagbladet.no/sport/ i dette øyeblikk. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Skjønner. Og jeg tviler ikke et sekund på at Itandje blir solgt, men om de kommer til å bruke dette som bakgrunn vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Står jo også i artikkelen at han er blitt forsøkt solgt tidligere (til Galatasaray). Altså selv om han skulle bli solgt i sommer vil ikke det være på bakgrunn av denne episoden. Selv om den neppe har bidratt til at han skal bli. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Dere har tydeligvis klart å ro dere rimelig i land her ser jeg, uten "hjelp" fra moderatorer. Men, det går da ann å diskutere UTEN å starte med "er du dum eller?" og andre lignende greier, samt sarkasmen? Sarkasme i tekstform er rimelig vanskelig. Så, en strek settes herved for "jeg sa at han sa at du sa pga det sto.." . Og har man noe å si til det er det bare å sende meg en pm. Men fortsett gjerne diskusjonen rundt selve spilleren. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 For en idiot. Man gjør ikke noe så dumt på markeringen av en så tragisk hendelse. Makan til mangel på respekt! Hadde jeg vært trener, hadde han fått sparken allerede. Synes det er dumt å gi fireårskontrakt til nye spillere (gjelder ikke bare for Liverpool, men alle klubber), nettopp fordi slike ting kan skje. Han burde ikke få spille en eneste kamp til for laget, ikke engang for reservelaget. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Når det gjelder hele Itjande sesongen, så fortjener han faen meg ikke å bli solgt. Jeg vil ha ham ut av klubben nå, slik at han kan råtne uten kamptrening de neste månedene. Eller tvangsoverført til fransk 4.divisjon... Han er virkelig en dritt... Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Damn, gikk visst glipp av 2000. Men Itandje ja, hva med å gi han til RBK? Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Men Itandje ja, hva med å gi han til RBK? RBK er for gode for han, stemmer for Hammerfest IL jeg. Kanskje han kan kjøle seg ned, bokstavelig talt Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 (endret) Ferguson rakker tydeligvis ned på Benitez igjen. Virker som fyren er nervøs fordi liverpool puster de i nakken. - Everton er et stor klubb, ikke en liten klubb slik som Benitez så arrogant påstod, sa Ferguson ifølge Manchester Evening News. Tørr vi være så freidige at vi minner Ferguson om at han selv har kommet med lignende uttalelser rettet mot Uniteds nabo, Manchester City? Ja, det tørr vi! Det artigste, er at Benitez sin påstand om at Everton er en liten klubb, kom for et par år siden. Artig å se at Sir Alex driter på leggen Les mer her Endret 17. april 2009 av Dalglish Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 (endret) Er det noe som jeg er mer lei av en Ferige\Rafa-ordkrigen så må det være v75-reklamer. Edit:Daglish bannet seg selv? Edit 2:Moderator-hokus pokus bare. Endret 17. april 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Jesus. Benitez har preiket om Sir Alex Og United i begge pressekonferansene foran Møtene med Chelsea. UUUuuu føler han presset. Det er jo tydelig at det er Benitez som gjør noe galt når han ikke nyter respekt hos noen managere i Premier League virker det som. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Skjønner. Og jeg tviler ikke et sekund på at Itandje blir solgt, men om de kommer til å bruke dette som bakgrunn vet jeg ikke. Blir litt som når noen aviser skrev at Riise ble solgt pga sitt selvmål mot Chelsea.. Om Itandje blir solgt, er det ikke ene og alene denne hendelsen som gjør utslaget. Forresten håper jeg vi gir penga vi får for han til Ann Williams!! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Ferguson rakker tydeligvis ned på Benitez igjen.Virker som fyren er nervøs fordi liverpool puster de i nakken. - Everton er et stor klubb, ikke en liten klubb slik som Benitez så arrogant påstod, sa Ferguson ifølge Manchester Evening News. Tørr vi være så freidige at vi minner Ferguson om at han selv har kommet med lignende uttalelser rettet mot Uniteds nabo, Manchester City? Ja, det tørr vi! Det artigste, er at Benitez sin påstand om at Everton er en liten klubb, kom for et par år siden. Artig å se at Sir Alex driter på leggen Les mer her Dette ble diskutert mange sider tilbake. Her er hva jeg sa: Haha morsomt hvordan .no presenterer saken. "Ferguson med nytt angrep på Rafa" er jo rett og slett fantastisk. Det er Rafa som har whinet og whinet hele denne sesongen og kommet med angrep på SAF. SAF har flere ganger nektet å kontre og bare avvist påstandene til Benitez gang på gang. "Det er tydelig at Alex Ferguson føler presset" blir skrevet 2 ganger i løpet av 4 linjer. Man kan lukte bitterheten lang, lang vei. Det er ikke snakk om noe angrep. Se på video av dette hvis du finner. SAF forholder seg fullstendig rolig, og det med Rafas påstand om at Everton er en liten klubb ble nevnt i en bisetning. Her er det liverpool.no som prøver å gjøre noe stort ut av ingenting. Kanskje for å "redde" Benitez som i år har framstått som en klovn i media? Lenke til kommentar
GLN Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Dere lo jo bare når Rafa kom med faccts fra Sir Alex som var gamle. Nå gjør Sir Alex det samme. Sir Alex "fniste" vel, og lot la være å kommentere Rafa sine berømte faccts, noe som dere sa viste at Sir Alex ikke brydde seg. Men nå har han kommentert gang på gang Rafa sine uttalelser. Men nå sant skal sies, så er det tragisk å holde på sånn, og Sir Alex vil jeg si er bedre til sånt enn Rafa, noe han burde holde seg for god for. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Hvordan i all verden greier du å sammenligne dette med det sirkus-showet Rafa vartet opp med i januar/februar? Lenke til kommentar
GLN Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Den tok kaka, og gjorde nok mange flaue. Og SAF igonerte det vel da? Men poenget er at han i det siste har begynt å svare tilbake, og drar frem(ja, det er bare en sak, men) everton saken. Noe som kanskje viser at han føler seg litt presset? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 (endret) Dere lo jo bare når Rafa kom med faccts fra Sir Alex som var gamle. Nå gjør Sir Alex det samme. Sir Alex "fniste" vel, og lot la være å kommentere Rafa sine berømte faccts, noe som dere sa viste at Sir Alex ikke brydde seg. Men nå har han kommentert gang på gang Rafa sine uttalelser. Men nå sant skal sies, så er det tragisk å holde på sånn, og Sir Alex vil jeg si er bedre til sånt enn Rafa, noe han burde holde seg for god for. Hehe, det var ikke at fakta til Benitez var gamle vi lo av. Vi lo av at de var totalt på jorde. Edit: Når har ikke Sir Alex kommentert saker i media i ligainnspurten? Ahh stemmer, dere har ikke vært med der før. Så dere har bare ikke fått det med dere Endret 17. april 2009 av Hyrlen Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 (endret) Det var da ingenting. Her kan du forresten se hvor håpløs sammenligningen din er: Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Endret 17. april 2009 av Points Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå