Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Kampen mot Arsenal er nok alfa omega. Lurer litt på om Arsenal safer den kampen med å ikke stille med toppet lag. Resten av kampene: Hull,West ham,West Brom skal være smooth sailing egentlig. Mulig Liverpool får litt press mot Newcastle i nød,samt Tottenham i den siste kampen.

1.plass hadde vært en drøm,men 2.plass er nok mer realistisk.

 

United kan lett miste poeng mot lag som Arsenal,Pompey,City,tottenham,Boro.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Jo. Jeg er spent. Tar vi resten av kampene, og ikke vinner blir jeg misfornøyd, men ikke særlig sint. Tar vi ikke resten av kampene, og kunne vunnet om vi gjorde det blir jeg nok litt sintere, og enda mer misfornøyd.

 

Btw. Jeg og en kompis har lekt med tankene om Tottenham-tur (altså siste kampen). Nårtid legges slike biletter ut, eller er det allerede for sent?

Lenke til kommentar
Cry me a river. Om du ikke er fullstendig dum tar du den at Torres var et eksempel slik understreket kraftig med å putte "f.eks." foran navnet hans. "F.eks." er en forkortelse for "for eksempel". Så da vet du det også.

Utrolig flott at du fremhevet det for meg, ante det virkelig ikke.

 

Hva om det var Solskjær som tok karatespark, istedet for Cantona?

Ser du hvor dumt det er å holde på sånn? nei, antagelig ikke.

Ser du i det hele tatt hvor latterlig eksemplet ditt er? Om Solskjær hadde tatt karatespark, i stedet for Cantona, ville han selvfølgelig fått den samme straffen. Det er FA som avgir sånne straffer. Jeg bare tenkte høyt, ville det samme skjedd med f.eks. Torres da jeg leste at Itjande ville bli solgt pga. denne hendelsen. At dette skulle skape så enormt mye følelser hos deg hadde jeg aldri trodd, så her er det bare å beklage.

 

edit: typo

Endret av Points
Lenke til kommentar

Ja, men Points. Hva vil du egentlig frem til?

 

Skal du ha svaret? Ja. Han ville fått samme straff.

 

Jeg kan gjenta hva jeg skrev tidligere;

 

1. Ingen i Liverpool har sagt at Itjande blir solgt av den grunn.

2. Rafa har vel prøvd å fått solgt Itjande en stund nå.

3. Itjande har spilt 7 kamper for LFC i hele sin karierre, og er på ingen måte så viktig som Torres er.

4. Styret kommer nok kanskje til å bruke denne episoden for å få Itjande solgt for en billig penge fra klubben, siden vi faktisk ikke trenger han i det hele tatt.

 

Men som jeg også sa. Torres hadde nok fått bot, og endel supportere hadde nok skiftet navn på drakta om han hadde gjort noe slikt.

Lenke til kommentar
Ser du i det hele tatt hvor latterlig eksemplet ditt er? Om Solskjær hadde tatt karatespark, i stedet for Cantona, ville han selvfølgelig fått den samme straffen. Det er FA som avgir sånne straffer. Jeg bare tenkte høyt, ville det samme skjedd med f.eks. Torres da jeg leste at Itjande ville bli solgt pga. denne hendelsen. At dette skulle skape så enormt mye følelser hos deg hadde jeg aldri trodd, så her er det bare å beklage.

 

edit: typo

 

Dette hvorfor dra inn en annen spiller i en situasjon som har hendt med en konkret spiller allerede? Det er er poenget mitt, enten han heter Torres eller Gerrard.

 

Siden både Solskjær og Torres har en høy stjerne i hver sin klubb tok jeg det eksempelet, Would we thought less of him? som de sier på øya? Uten at jeg tenkte konkret på salg, men oppførselen til spilleren.

Salg er i og for seg ikke sammelignbart da Torres ikke er planlagt solgt, mens Itjande er en vi har prøvd å selge lenge. Kan ikke se det er bekreftet noen plass at han skal selges pga dette heller, han skulle derimot selges uansett.

Jeg viser mye følelser? For jeg sa Faen? og at du var usaklig? Det er du som dra dette lengre en langt.

Lenke til kommentar

Hele poenget mitt var; jeg trodde at Itjande nå ble kastet ut pga. denne hendelsen. Jeg syntes straffen var latterlig og ville stille et spørsmålstegn til om det samme hadde skjedd om navnet var Torres, Alonso, Mascherano eller f.eks. Reina. Jeg tror vi kort og kontant kan si at svaret er nei. Men hvis Itjande ikke blir solgt pga. dette, så kan vi sette en strek for diskusjonen her.

Lenke til kommentar
Btw, skal Itjande få straff for det der? Gud fader.

 

Du forstår bare ikke hvor mye dette betyr for Liverpool fansen og klubben. Det vises også mye bedre i linken som er postet lengre bak hvordan han sitter og flirer. Samtidig hvordan supporterene bak reagerer.

Nei jeg forstår ingenting, United har ingen tragedier. Jeg forstår at man tar dette opp inne på kammeret, men hva faen? Offentlig oppvask for en av sine egne. Å som Points prøver og poengtere (selv om dere tydeligvis nekter å forstå) at hadde det vært Torres ville han neppe fått fyken.

Lenke til kommentar

Herregud da. Har noen sagt han kommer til å få fyken!? Ingen vet engang hva straffen er! Selv tipper jeg han får 3-4 ukelønner i bot.

 

Om han blir solgt er det neppe pga det, siden som både jeg og guttorm har poengtert har Rafa prøvd å få solgt han flere ganger tidligere.

 

Edit: Ser forøvrig at Voronin kommer til å returnere pga H.Berlin ikke har råd til å betale overgangssum. Om de vinner Bundesliga regner jeg med han blir dog.

Endret av CCola
Lenke til kommentar
Åh, sitter de i styret til Liverpool? Sorry. Det visste jeg ikke. :)

Herregud å jævla sarkastisk man skal være i dag da? Selvfølgelig skaper innlegg debatt/reaksjoner!

G. Hør nå. Det var ikke det som vi diskuterte heller. Og ja, det skaper debatter, men Points (som skjønte det etterhvert) og Hyrlen kom med følgende:

 

"Å som Points prøver og poengtere (selv om dere tydeligvis nekter å forstå) at hadde det vært Torres ville han neppe fått fyken."

 

Ingen HAR fått fyken. Om Hyrlen mente at "vi" ville gitt Torres fyken, så ja. Da beklager jeg, men jeg tror neppe det var det han mente. Det var iallfall ikke det Points mente, og han skjønte det etterhvert (siden tydeligvis flere av brukerne her inne sa "GI HAN FYKEN!").

 

See my good man?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...