ErlendRU Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Å tape mot et klassisk usportslig italiensk lag som i tillegg har dommeren på sin side er noe av det værre en kan oppleve. 8685657[/snapback] Ikke ta helt av nå da. I dag tapte vi på grunn av ineffektivitet, noe som har vært et problem gjennom hele sesongen. Jeg er skuffet, men kommer nok fort over dette, vi eide tross alt kampen. Se det positive i det. Dommeren hadde en del rare avgjørelser og unødvendige avblåsninger, men ikke derfor vi tapte kampen. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Ja, utrolig defensiv dømming. Ødelegger på en måte kampen. Men man skal ikke skylde på det. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Var noe snodige avblåsninger ja. Litt kroppskontakt må være lov. Likte dommeren i FA cup finalen, han lot det gå litt hardt for seg uten å la det bli for ille. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Banansplit, slutt å lag kvalme her og ha deg til din egen tråd, vi kom lengre en dere, og slik er det bare. Her taper vi for et lag vi spiller MYE bedre enn. Milan spilte aldri spesielt godt, og 1-0 målet var utrolig kjipt. Men sånn er fotball, og vi godtar det. Uansett, Aero, der er vår rekke brutt, første tap når vi ser en kamp sammen Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Uansett, Aero, der er vår rekke brutt, første tap når vi ser en kamp sammen 8685708[/snapback] Måtte det bli den siste. Pils. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Dere spilte absolutt ikke bra i dag, selvom Milan hadde tidenes mest slurvete dag på jobb klarte dere aldri å være en reell trussel. Dere tapte fortjent. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 skal drikke de to siste jeg har fra kvelden jeg iallefall. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Dere spilte absolutt ikke bra i dag, selvom Milan hadde tidenes mest slurvete dag på jobb klarte dere aldri å være en reell trussel. Dere tapte fortjent. 8685721[/snapback] Såg du kampen? Oo Lenke til kommentar
brd Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Var bare et lag på banen idag ( Liverpool) men uheldigvis for dem hadde Milan Inzagi og dommeren i toppform Lenke til kommentar
fakey Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Banansplit, slutt å lag kvalme her og ha deg til din egen tråd, vi kom lengre en dere, og slik er det bare. 8685708[/snapback] Når ble dette din tråd? Lenke til kommentar
agrsiv Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 det e heilt jævla utrulig kor helvetes lang tid sa jævla mamasboysa med gstreng og hestehale ska bruke på en jævla dødball Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Dere spilte absolutt ikke bra i dag, selvom Milan hadde tidenes mest slurvete dag på jobb klarte dere aldri å være en reell trussel. Dere tapte fortjent. 8685721[/snapback] Såg du kampen? Oo 8685730[/snapback] Så hele kampen, og jeg måtte telle antall feilpasninger i forsvaret til Milan på mer enn to hender, allikevel skapte dere under 5 store målsjangser. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Dere spilte absolutt ikke bra i dag, selvom Milan hadde tidenes mest slurvete dag på jobb klarte dere aldri å være en reell trussel. Dere tapte fortjent. 8685721[/snapback] Såg du kampen? Oo 8685730[/snapback] Du får det til å hørtes ut som om Liverpool produserte gigantsjanse på gigantsjanse. Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 I løpet av de årene jeg har sett på fotball, har det kun skjedd èn gang at jeg har sett noen få ballen i skrittet. Neppe tilfeldig at det skjedde Inzhagi på overtid. Det er faen ikke rom for objektivitet, moderasjon eller særlig grad av rasjonalitet her. Jeg trenger utløp for det her, og Milan sutter balle. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Banansplit, slutt å lag kvalme her og ha deg til din egen tråd, vi kom lengre en dere, og slik er det bare. 8685708[/snapback] Når ble dette din tråd? 8685740[/snapback] Det er vel mer en generell følelse folk sitter med her. Gå og legg deg, klokka er over elleve. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Banansplit, slutt å lag kvalme her og ha deg til din egen tråd, vi kom lengre en dere, og slik er det bare. 8685708[/snapback] Når ble dette din tråd? 8685740[/snapback] Det er vel mer en generell følelse folk sitter med her. Gå og legg deg, klokka er over elleve. 8685763[/snapback] Jeg har fri i morra. Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Jaja, da kan vi snakke om hvem vi skal kjøpe i sommer. Ikke bry dere kom folk som kommer for å provosere. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Banansplit, slutt å lag kvalme her og ha deg til din egen tråd, vi kom lengre en dere, og slik er det bare. 8685708[/snapback] Når ble dette din tråd? 8685740[/snapback] Det er vel mer en generell følelse folk sitter med her. Gå og legg deg, klokka er over elleve. 8685763[/snapback] signed. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Det er en grunn til at sangen vår heter You'll never walk alone. Ekte Liverpool-supportere takler alt dritt de må gjennom... Og vi er aldri alene... Husk det! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Jeg har fri i morra. 8685769[/snapback] Er litt sent for en på din alder uansett vel? Personangrep til side: Jeg syns gutta fikk lite til i andre omgang. Som jeg har sagt før; Milan vinner på det de er gode på, og som Liverpool også ofte gjør. Men jeg sier på ingen måte at jeg syns resultatet var rettferdig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå