CCola Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Han hadde neppe blitt solgt. 1. Det er ingen (i styret) som har sagt at Itandje kommer til å bli solgt. 2. Rafa har vel prøvd å få solgt han opptil flere ganger allerede nå. 3. Itjande har spilt 7 kamper for LFC. Selvfølgelig er det forskjell. Torres hadde neppe blitt solgt, men han hadde nok fått bot + mange supportere hadde nok byttet navn på drakten. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 SAF har flere ganger nektet å kontre og bare avvist påstandene til Benitez gang på gang. Men hvorfor snakker han da om Benitez foran FA-cup kampen som er mot Everton? ... Nå har ikke jeg sett pressekonferansen, og vet ikke om han har fått spørsmål om Benitez, men syns det høres merkelig ut at han snakker om Benitez hvis han ikke har fått spørsmål om/ang. Benitez... Hvis han uten videre bare begynner å snakke om Benitez, da føler han nok presset. LOL, det var Benitez som brukte begge pressekonferansene foran Chelsea kampene til å omtale Ferguson. Og poenget ditt er? Dette var ikke svar på noen kritikk som Benitez rettet mot Ferguson, ettersom jeg har forstått liverpool.no's artikkel. Poenget mitt er at Benitez nok føler presset ifølge din logikk. Selvfølgelig har journalister stilt spørsmål, Sir Alex har ikke fakta-ark. Ja, Benitez føler nok presset han også. Har jeg indikert at jeg har ment noe annet? LOL... Ja, da er det greit Ferguson svarer hvis noen journalister har spurt han, men det kom ikke frem i .no's artikkel. Noen som har video av den pressekonferansen? Vil gjerne se den. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 (endret) Jeg skjønner ikke hvorfor Ferguson det er så opprømt over "at han føler presset?". Liverpool er 1 poeng bak, og er samtidig ute av alle andre turneringer. Det ville jo ikke vært skam å føle litt press. It's in the nature. Edit: Det var ikke noe negativt ment om Ferguson. Langt ifra. Han er jo et menneske han også (såvidt jeg vet), ingen cyborg. Endret 17. april 2009 av CCola Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 (endret) Se filmen hos Youtube Jeg ler av Ferguson og Allardyce. Det var de mest uskyldige gestikuleringene jeg har sett på en fotball bane. Endret 17. april 2009 av MagnusW Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Synest det var ganske rolig og fin måte å si det på eg. Han synest ikke noe om slik "overlegen" holdning om man kan si det slik. Og støtter en manager som har jobbet hardt med et begrenset lag. At mediene slår opp dette som "frontalangrep" etc etc viser jo bare hvordan journalistikken er blitt. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Enig med Jotun. Managerene er jeg sikker på tar dette helt chill. Dette er dagligdags for dem, og de tar det med ett smil når de kommer hjem til kjerringa. Det er mediene og folk som oss som stadig blusser dette opp, milevis mer enn det egentlig er. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 (endret) Synest det var ganske rolig og fin måte å si det på eg. Han synest ikke noe om slik "overlegen" holdning om man kan si det slik. Og støtter en manager som har jobbet hardt med et begrenset lag. At mediene slår opp dette som "frontalangrep" etc etc viser jo bare hvordan journalistikken er blitt. Jeg synes egentlig Ferguson oppfører seg overlegent i det intervjuet. Han lener seg liksom litt tilbake, rister på hodet og "ler" når han snakker om Benitez. Men er enig med deg, det var ikke noe "frontalangrep". Det har blittblåst litt opp. Endret 17. april 2009 av MagnusW Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Btw, skal Itjande få straff for det der? Gud fader. Du forstår bare ikke hvor mye dette betyr for Liverpool fansen og klubben. Det vises også mye bedre i linken som er postet lengre bak hvordan han sitter og flirer. Samtidig hvordan supporterene bak reagerer. Hva om f.eks. Torres hadde gjort det samme? Hadde han blitt kasta ut på samme måte? Du er så utrolig usaklig. Hva faen har Torres med dette å gjøre? Hva om ditt, hva om datt. Kan ikke holde på sånn vettu. Torres er en sympatisk spiller som ikke dropper til denne type lavmål, nuff said. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 At man tar tilbake med samme mynt mot en som er hoven er da helt i orden. Selv om det kan oppfattes som litt dobbelmoralsk kanskje. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 (endret) Du er så utrolig usaklig. Hva faen har Torres med dette å gjøre? Hva om ditt, hva om datt. Kan ikke holde på sånn vettu. Torres er en sympatisk spiller som ikke dropper til denne type lavmål, nuff said. Jupp, Points, dette blir blir altfor personlig for Guttorm :!: Endret 17. april 2009 av Giallorossi Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Hva om f.eks. Torres hadde gjort det samme? Hadde han blitt kasta ut på samme måte? Du er så utrolig usaklig. Hva faen har Torres med dette å gjøre? Hva om ditt, hva om datt. Kan ikke holde på sånn vettu. Torres er en sympatisk spiller som ikke dropper til denne type lavmål, nuff said. Cry me a river. Om du ikke er fullstendig dum tar du den at Torres var et eksempel slik understreket kraftig med å putte "f.eks." foran navnet hans. "F.eks." er en forkortelse for "for eksempel". Så da vet du det også. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Ja, Liverpool F.C tar jeg personlig. Noe du antagelig ikke kjenner til Giallorossi som holder med en 10-15 forskjellige klubber. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Geez. Hva om ditt og hva om datt? Points: Hva om Rooney hadde kjørt på bilen til Ferguson MED VILJE! Tror DU han hadde blitt kastet ut da? Tror du? Tror du? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Ja, Liverpool F.C tar jeg personlig. Noe du antagelig ikke kjenner til Giallorossi som holder med en 10-15 forskjellige klubber. Tror du skulle kjent meg, for da hadde du vist hva personlig og dets betydning er Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Cry me a river. Om du ikke er fullstendig dum tar du den at Torres var et eksempel slik understreket kraftig med å putte "f.eks." foran navnet hans. "F.eks." er en forkortelse for "for eksempel". Så da vet du det også. Utrolig flott at du fremhevet det for meg, ante det virkelig ikke. Hva om det var Solskjær som tok karatespark, istedet for Cantona? Ser du hvor dumt det er å holde på sånn? nei, antagelig ikke. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 (endret) Nei. Hva sier dere? Ontopic gutter? Jeg kan iallfall prøve. Hvilke kamper har Liverpool igjen, og hvilke har United? Er det egentlig en realistsk sjangse for at vi kan klare dette? Edit: Fjernet en litt stygg kommentar. Endret 17. april 2009 av CCola Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Ikke med mindre United snubler CCola, eller trenger nødvendigvis ikke å være snubling å tape for Arsenal om det skulle skje. Er ivertfall det jeg tror er laget som vil by på mest trøbbel for dem. Vi må jo også slå dem på Tirsdag. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Ser iallefall for meg at det er en mulighet for at united kan tape poeng mot arsenal og city. I de andre kampene regner jeg med at de ikke kommer til å tape noe. Og så er det jo greit at de ikke trenger å tape. 2 uavgjortresultater er godt nok for oss, iallefall med dagens målforskjell. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Satser på at de blir slitne av FA-Cup, samt CL. Og vi cruiser videre. ^^ Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Lurer litt på om City får bank pga av at det er nå et sammensatt kjøpelag, uten den rette fighter ånden med tanke på Lokalderby. Vi slet jo selv med Everton, forutenom bortekampen i Ligaen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå