Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Til Xodus:

Tror du misforstår meg. Jeg vil bare poengtere at Liverpool ikke har noen forutsetnigner for å ha et stabilt lag pr dags dato. Alikevel er vi oppe å kjemper om serietittelen.

Det jeg prövde å forklare med det innlegget var at vi har myye å gå på kontra Man Utd når spillerne blir samspilte.

Ok, da er jeg med :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som veit noe om Leto forresten? Får han arbeidstillatelse til sommeren? Hvordan gjør han det Olympiakos?

Sebastian Leto er nå 22 år gammel og er som du nevner på utlån til Olympiakos i Hellas. Der spiller han spiller en del og får masse innhop og en del kamper fra start.

Så langt denne sesongen spilt 34 kamper og scoret 2 mål. Blant annet 8 E-Cup kamper der han scoret 1 av sine 2 mål.

Når det kommer til ny Arb.tillatelse aner jeg ingenting.

Det som skjedde var at argentineren fikk italiensk pass i 2007. Dette ble senere inndratt og han fikk da ikke arb-tilatelse i UK. Dermed kunne han kun spille for reservelaget eller gå på lån til et land der han fikk spille.

Lenke til kommentar

Slik Rafa tenker, regner jeg med at både N'Gog og Lucas blir i klubben, samt Agger og Pennant drar.

N'Gog er en helt grei backup, og det er jo faktisk nettopp en slik spiller vi trenger i klubben. En som ikke er altfor god ( :p), og en som ikke blir rastløs av å sitte på benken.

Lucas for min del.. Tja, tror de fleste vet hva jeg syntes om han. Kan godt dra til skogs, eller for all del bli utlånt. Han trenger litt mer førstelagserfaring før han hopper inn på Liverpool, tror jeg.

En spiller vi kunne ha hentet er en dude fra Norge, ved navn Danielzu. Skal visst være et supertalent, med ekstrem fart og god nese. Spennende!

Lenke til kommentar
En spiller vi kunne ha hentet er en dude fra Norge, ved navn Danielzu. Skal visst være et supertalent, med ekstrem fart og god nese. Spennende!

Har en rar kroppslukt og ville nok blitt frosset ut av Benitez etter halvspilt sesong...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Danielzu

-topskorer og kaptein på Lag Hvit i Hw-cupen 08

-Lukter meget godt

-Kan spansk,ergo blir godkompis med Benitez ganske fort.

-Godt blikk godt fotballhode

-Er somregel hengende spiss eller midbane.(som liverpool trenger)

-Ligner ikke på Jøden, men det ser jo alle på avatar'n. ^^

Men nok om meg.

N'gog selges nok ikke. Kan jeg satse en tomflaske på.

Alonso drar ivertfall ikke(men det viste vel de fleste)

http://liverpool.no/cda/storypg.aspx?id=19...mp;parentzone=0

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Det sa du ikke i starten av sesongen. Var ikke mange som sa det heller.

Unntatt meg da

Jeg lukter ironi her?, trodde hele showet med Danielzu and the jew(rim) var litt av at du misslikte ham minst like mye som resten.

Jeg ble forbannet når han spilte dårlig, er rimelig sikker på jeg hevdet at han var altfor ustabil. Jeg innrømmet at han var gode noen kamper, men veldig JOJO.

Kompis med Benitez? Jeg ringte jo Benitez å ba ham putte Masche på høyreback :D

Spillere inn, spillere ut. Vansklig tema, ikke lenge til silly seson part 2 now.

Jeg mener vi trenger en alternativ spiss, en midtbane spiller(ala Barry) og en høyreback.

Både Agger og Skrtel trenger vi, det så vi gjennom skadene til begge 2. Agger trenger mer spille tid.

Shoot me, men jeg har lyst å selge Babel om vi får en bra pris.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Unntatt meg da

Jeg lukter ironi her?, trodde hele showet med Danielzu and the jew(rim) var litt av at du misslikte ham minst like mye som resten.

haha, nei. Alltid likt han jeg. Dette var tøv fra din side,guttorm.

Sier somregel mine meninger angående Liverpool-spillere.

Enig. (sa vel det også en side tilbake)

Lenke til kommentar

Babel er altfor ustabil, så jeg er egentlig enig. Han kan jo selvfølgelig utvikle seg dersom han får passe med spilletid, så jeg skal ikke utelukke at jeg kommer til å angre på dette.

Men hadde jeg vært Benitez og fått tilbud på £10m på Babel, hadde jeg solgt. ^^

Til neste år forventer jeg nesten at Insua får fast plass. Har ikke vi vunnet alle kampene med han på banen? Nesten iallfall. Insua sammen med Agger er jo helt fantastisk. :D Begge 2 meget offensive, driblesterke og skyter innover på banen fantastisk. ;) Det blir spennende å se neste sesong om det blir noe av det iallfall. :)

Aurelio er jo også god, men han er litt for dårlig offensiv. (utenom frispark. Er ikke han den mest effektive i hele PL?)

Uansett, jeg skal prøve å sette opp en realistisk lagoppstilling for neste år, med backuper som /.

Reina

Arbeloa/Johnson - Carra/Skrtel - Agger - Insua/Aurelio

Masche/Barry - Alonso

Kuyt - Gerrard - Barry/Riera

Torres

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Er Babel ustabil? Jeg trodde bare han var dårlig...

I mine øyne er Skrtel bedre offensivt (og defensivt) enn Agger. Fyren er rett og slett en av balløyas beste midtstoppere.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Aurelio har god innlegsfot. Flere mål har kommet fra hans innlegg.

Men ustabil er den gutten også. Ville nok beholdt han om jeg var Rafa(som jeg ikke er btw)

Babel har nok ikke mange sesonger igjen på anfield

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Så lenge han ikke blomster i en engelsk klubb så.

Mulig Sunderland\bolton\pompey,de kjøper jo eks-Liverpoolspillere stått og stadig.

Noen MÅ jo bort også, kan ikke beholde alle heller.

Lenke til kommentar

Hvor er noen av Liverpools midtstoppere god offensivt? Nå har jeg ikke sett annet enn skuddet til Agger det siste året så han er ikke med i beregningen, ei heller Hyppia som selvfølgelig er god offensivt. Men Skrtel og Carra god offensivt? Hoho, hvor mange mål hadde Liverpool på dødball igjen?

Lenke til kommentar

Unntatt meg da

haha, nei. Alltid likt han jeg. Dette var tøv fra din side,guttorm.

Sier somregel mine meninger angående Liverpool-spillere.

Enig. (sa vel det også en side tilbake)

Mulig det, da husker jeg bare helt feil.

Ja, skumleste de siste sidene pga at jeg har det litt travelt, er på jobb.

I mine øyne er Skrtel bedre offensivt (og defensivt) enn Agger. Fyren er rett og slett en av balløyas beste midtstoppere.

Hæ? Hvordan mener du det?

Du tuller ja.. :) good one

Jeg er aldri enig med Wh1te, men Skrtel er en av min favoritt på Liverpool. Har ham på drakta. Men Vi trenger Agger også.

Lenke til kommentar
hewitt var vel enig med meg angående Jew.(Tror dama hans har spist han opp btw. Makan til pussywipt han ble^^)

Haha. Neida, jeg er her jeg. Leser ofte, men skriver ikke så mye lenger. Flere grunner til det, blant annet det du nevner som opptar mye tid, men også flere andre grunner som mye jobb og at jeg føler hver diskusjon her sklir ut til å ende i den samme diskusjonen om igjen og om igjen.

Jeg har ikke fått kommentert tirsdagens kamp enda. Det var en ekstremt bra kamp, for en nøytral tilskuer er en slik kamp himmelen. For meg og sikkert mange andre her var den et helvete å se på, men fy så moro også. Etter å ha vært konstantert død og begravet er jeg stolt over innsatsen og at vi ved to tilfeller i kampen faktisk er i ferd med å kjempe oss videre, men vi felles til slutt av forsvarsfeil, passivt forsvarsspill og et godt og effektivt Chelsea-lag også. Det er bare til å innrømme at selv om jeg føler vi spilte bedre over to kamper enn Chelsea i rent spill, så fortjener Chelsea å gå videre når vi er så slappe i forsvar og de er ditto effektive i angrep. Vi tapte avansementet på full konsentrasjonssvikt i første kampen, slikt forsvarsspill ved de to dødballene skal bare ikke skje. Også på tirsdag var det veldig passivt ved noen anledninger, nå må vi bare få ordnet opp i galskapen der bak til tider!

Og så Hillsborough da. Ekstremt følelsesladet minnestund og en spesiell dag i går. Justice for the 96.

Nå får vi bare kjøre på resten av sesongen og prøve å vinne hver kamp, så kan vi bare håpe at Man Utd ryker på en liten smell og to. Uansett er jeg misfornøyd om vi ikke vinner Premier League i den grad at det er skuffende for en klubb som Liverpool å ikke vinne noen trofeer en sesong, men samtidig er jeg veldig, veldig fornøyd med ligasesongen vår i år uansett utfall. Vi har hevet oss ekstremt og tatt innpå de andre lagene. For første gang er vi faktisk med å kjemper helt inn til siste måned. Nå må vi bare få inn de forsterkningene vi trenger i laget og få mer bredde, så kommer det til å bli noen morsomme år fremover.

YNWA!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...