Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Tror han står som Attacking Midtfielder Left, Right, Center på FM iallfall. :p Rett meg om jeg tar feil. Og da kan han jo faktisk både spille venstre og høyreving, samt ta plassen til Gerrard (som faktisk ingen kan ta ordentlig nå. Kun Kuyt og Bønna som fungerer).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Barry sitter nok høyt også på min ønske-liste. En spiller som vi kan plassere over hele midtbanen, og som hengende spiss.

Han kan vel også brukes som sideback har jeg hørt,men tviler han kommer til å bruk som det i Liverpool.

Var jo snakk om å hente Bale ifjor. Mer usikker på han egentlig. Han har jo den kjente Bale-curse hengende over seg. Men selvfølgelig forsvinner den om han kommer til Liverpool.

Er jo en vestenlig forskjell på Tottenham og Liverpool. ;)

Ønsker heller ikke noen flere spanjoler. Ribery,silva,Villa. En av disse kan Liverpool kjøpe.

Men føler ikke at Liverpool må ha noen av de.

Tipper Liverpool kjøper 4-5spillere i sommer.

Forhåpentligvis bare klasse,og ingen talenter\håpefulle ungdommer. Liverpool må prioritere

Lenke til kommentar

4-5 KLASSEspillere? Det blir jo minst £80M. Tviler egentlig. :p

Men er enig, ikke mer stallfyll nå, og selg unna for å kjøpe. Smoothy. Håper også Pennant får litt tillit neste sesong. Noen som vet hvordan han har gjort det i Portsmouth?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Pennant selges nok ja. Slapp på treningen og greier. Slikt ønsker ikke Rafa.

Og nå som Rafa har full kontroll over kjøp og salg så forsvinner han nok.

Forøvrig betyr det ikke at alle klassespillere må være svindyre.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Tja, tror nok egentlig jeg også. Hvem andre selges?

- Pennant - £3m

- Degen - £1m

- Dossena? Kanskje greit å ha i bakhånd, men om Barry kommer, blir nok han prioritert over han på alle plasser. - £3-4m

- Voronin £2-3m

Tipper også Nemeth begynner å bli lei av reservelaget snart. Er han gammel? 22? Tror nok han har lyst til å få prøve seg iallfall.

Forøvrig betyr det ikke at alle klassespillere må være svindyre.

Jo, nå til dags gjør det det. Forutenom om de går ut av kontrakt på 1-2år. Det var jo rykter om at Barry kunne gå for £8m. ^^

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

-Pennent går nok

-Degen, tja. Hvem vil kjøpe han?

-Dossena, mulig, har ikke bestemt meg enda angående den saken. Grei Backup å ha. Og han har jo blitt bedre enn han var i starten. Ikke god nok imo,men mine meninger tror jeg Rafa bryr seg katta om.

-voronin, selges vel om Liverpook kjøper en spiss.

-Diego Cavalieri,kan fort forsvinne.

-Babel bli jeg heller ikke overasket om forsvinner. Som er egentlig greit for meg. Får vel noen slanter for han.

-Lucas: Lånes bort håper jeg.

-Kan godt hende min gode venn Jewboy forsvinner også, men håper ikke da.^^

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Jøden MÅ jo bli. Han er jo fantastisk :)

¨Det sa du ikke i starten av sesongen. Var ikke mange som sa det heller.

Unntatt meg da.^^ hewitt var vel enig med meg angående Jew.(Tror dama hans har spist han opp btw. Makan til pussywipt han ble^^)

Håper jo ikke at han blir solgt,men kan forstå det om han blir det. Han drar nok ikke på egen vilje ivertfall. Det er jeg sikker på.

Lenke til kommentar
Liverpool FC til 2009 / 2010 sesongen:

Rafael Benitez tok jo over Liverpool før 2004/2005 sesongen. Han ledet laget til seier i Champions League alledere i den første sesongen. Dette gjorde han med en tropp som idag, 4 år etter triumfen mot Milan bare har 3 faste førstelags spillere igjen.

I troppen som Benitez besatt den gangen er det altså bare Gerrard, Carragher, Alonso og 4.valget på midtstopperplass (Sami Hyppia) igjen.

Dette sier litt om hvor lite kontinuitet det har vært i Liverpool siste 5-6 årene.

Ser vi på Alex Ferguson og Man Utd som har hatt stor suksess siste 10 årene så har de hele 11 spillere fortsatt med fra den troppen. Idag er 9-10 av disse faste i en 16-manns tropp. Berbatov, Tevez, Evra, Carrick og Vidic er de som har gått inn å styrket laget mest siden 2005.

Faktisk kan Man Utd stille med en 11 av disse 2005-spillerne og ikke være vedig langt unna en ellever som kan hevde seg med de fleste i Premier League.

Jeg føler det blir litt feil å sammenligne kontinuitet i lagene på denne måten.

Når Rafa tok over laget før 2004/2005 sesongen var det laget ikke i stand til å kjempe om ligatittelen i den grad Liverpool har gjort det i år, og det er jo bare naturlig at han ville bruke en del år på å skape "sitt" lag, noe som ikke er helt ulikt hva Alex Ferguson drev med fra 1986 frem til United vant ligaen i 92/93-sesongen. Ferguson har ikke trengt å bytte ut hele laget fra 2005 til i år, fordi United i 2005 allerede hadde det grunnlaget de trengte, og har kunnet tilføre nye spillere vha. en mer "evolusjons-aktig" fremgangsmåte.

Hvor mye kontinuitet var det i laget til United i årene 86-90? Jeg aner ikke, men om du skal sammenligne kontinuitet så må du nesten gjøre det på likt grunnlag for begge lag, mener jeg.

Lenke til kommentar
Jøden MÅ jo bli. Han er jo fantastisk :)

¨Det sa du ikke i starten av sesongen. Var ikke mange som sa det heller.

Unntatt meg da.^^ hewitt var vel enig med meg angående Jew.(Tror dama hans har spist han opp btw. Makan til pussywipt han ble^^)

Håper jo ikke at han blir solgt,men kan forstå det om han blir det. Han drar nok ikke på egen vilje ivertfall. Det er jeg sikker på.

Sa jeg ikke? Finn en plass jeg sa han var dårlig? Jeg har alltid like Bønna :D

Lenke til kommentar

Var i hvertfall mange som ikke liker(ikke likte) jew. Jeg er og var en av de. Han må gjerne dra til sommeren om vi får en god slant for han, men kjekk og ha på benk som sub, for på gode dager kan han være lik en god Luis Garcia. Ikke sååå god da men.. ;)

Lenke til kommentar

Også var det N'Gog da. Jeg synes vi burde beholde han jeg, tror han har noe ved seg som er verdt å prøve ut litt mer. Men vi burde allikevel få inn en spiss til. Jeg liker tanken på en litt fysisk spiss egentlig, noe lignende Carew type.

Noen som veit noe om Leto forresten? Får han arbeidstillatelse (eller hva det var som ikke gikk inn?) til sommeren? Hvordan gjør han det Olympiacos?

Lenke til kommentar

David N`Gog nå bli, ja!

Bra teknikk, bra målteft og veldig god på hodet. Fart har han óg.

Tror vi får se mer fra han, når han får noen kamper fra start.

Herlig spiller, som sannsynligvis vil etablere seg i PL om han får noen år på Merseyside :)

Lenke til kommentar
Til Kjakan:

Jeg føler det blir litt feil å sammenligne kontinuitet i lagene på denne måten.

Når Rafa tok over laget før 2004/2005 sesongen var det laget ikke i stand til å kjempe om ligatittelen i den grad Liverpool har gjort det i år, og det er jo bare naturlig at han ville bruke en del år på å skape "sitt" lag, noe som ikke er helt ulikt hva Alex Ferguson drev med fra 1986 frem til United vant ligaen i 92/93-sesongen. Ferguson har ikke trengt å bytte ut hele laget fra 2005 til i år, fordi United i 2005 allerede hadde det grunnlaget de trengte, og har kunnet tilføre nye spillere vha. en mer "evolusjons-aktig" fremgangsmåte.

Hvor mye kontinuitet var det i laget til United i årene 86-90? Jeg aner ikke, men om du skal sammenligne kontinuitet så må du nesten gjøre det på likt grunnlag for begge lag, mener jeg.

Til Xodus:

Tror du misforstår meg. Jeg vil bare poengtere at Liverpool ikke har noen forutsetnigner for å ha et stabilt lag pr dags dato. Alikevel er vi oppe å kjemper om serietittelen.

Det jeg prövde å forklare med det innlegget var at vi har myye å gå på kontra Man Utd når spillerne blir samspilte.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Også var det N'Gog da. Jeg synes vi burde beholde han jeg, tror han har noe ved seg som er verdt å prøve ut litt mer. Men vi burde allikevel få inn en spiss til. Jeg liker tanken på en litt fysisk spiss egentlig, noe lignende Carew type.

Noen som veit noe om Leto forresten? Får han arbeidstillatelse (eller hva det var som ikke gikk inn?) til sommeren? Hvordan gjør han det Olympiacos?

Ser ikke vitsen med å selge en spiller etter kun en sesong. Om han selges i desember blir det noe annent.

Kjetil\veldigsaklig: Dere bytter jo avatar og navn så ofte at det er ikke rart at man forbinner dere to tullinger. :p

Poenge står fremdeles. Mange ønsket Jøden bort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...