GLN Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Har lest litt rundt på diskusjonsforum/innlegg bla. dagbladet.no. Er tragisk hvordan folk kan rake ned på tragedien og supporterene. Man Utd fjortiser som de kalles. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Har lest litt rundt på diskusjonsforum/innlegg bla. dagbladet.no. Er tragisk hvordan folk kan rake ned på tragedien og supporterene. Man Utd fjortiser som de kalles. Sant nok. Ser mest på dagbladet, men har sluttet å tenke over det jeg leser i de innleggene.. 0.1% er særiøst av det som skrives der. Men jeg har ikke sett noe her inne.. Sikkert fordi jeg ikke har leita. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Får bare prøve å overse de. Fotball er mer enn bare det som skjer ute på banen, noe Liverpool beviser gang på gang. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Gått glipp av markeringen? Se 17 minutter av den her! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Manu4life liksom<3 Det er gutta!Hater Looserpool og captain divard, de er høl i huet, supporterne deres er så tragiske lizzom. "verdens beste" ditt og datt.. MURDERERS!! YOU'LL NEVER GET A JOB! Nå er ikke dette ment om Hillsborough. Lær historien deres. Tror de fleste vet hva det snakker om. Men er fremdeles skammelig. Mulig du er uenig. Points skrev jo dette om ikke så lenge siden:Dalglish håner Hillsborough i signaturen sin. Hva synes vi om det? Mulig han kan lære fra deg? Hillsborough, tragedie. Heysel, en massaker. Å når noen sier "justice for the 96" så sitter jeg med en lei bismak i kjeften. Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Noen United-supportere som bare skrev "I'd Rather Walk Alone" flere plasser har jeg sett. Syns det blir for dumt. Dette er noe som opptar alle, og uansett hvor mye du hater en klubb, må det gå an å vise bittelitt respekt når det er snakk om 96 menneskeliv som er gått tapt. Jeg synes denne markeringen viser hvilken stor klubb Liverpool er. Uansett resultater og plasseringer, så er denne klubben så utrolig sammensveiset. Blir stolt av de. You'll Never Walk Alone Det har jo ikke noe med respekt eller medlidenhet og gjøre at de skriver, I'd rather walk alone... Er vell mer hvilket lag de holder med.. Tror og håper at folk flest, uansett åssen lag de holder med, syntes dette var en sterk og fin sermoni(og at det var en trist ulykke).. Ble litt glad når jeg så sermonien, så mange folk som møtte opp og bryr seg.. Endret 15. april 2009 av Lionel_Luthor Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Hillsborough, tragedie. Heysel, en massaker. Å når noen sier "justice for the 96" så sitter jeg med en lei bismak i kjeften. Heysel er vår skamplett uansett hvordan vi snur å vender på ting. Men det er også mye i Heysel tragedien, (for det er det er er) som ikke bare var liverpool sin feil. Plasseringen av supporterene, skillegjerdene. Juventusfansen stod å fucka upp stemningen lenge før de rant over for de Liverpoolsuporterene som stormet mot Juventusfansen. De ble kastet på, spyttet på osv, til slutt rant det over. Desuten kan man ikke ta alle under en kam her, noen Hooligans var det muligens, men vil tro marijoteten ikke var det. Og så vidt jeg vet var det ikke så mange Liverpool supportere som stormet mot Juventus fansen. Likefult, de presset seg sammen, muren ga etter og tragedien var et faktum. Du kaller det en massaker, masaker er systematisk hentretting av mennesker som er ute av stand til å forsvare seg selv, akkurat det tror jeg neppe Heysel var. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Dagbladet har skrevet flere artikler angående Hillsborough den siste uka, og har nå minnesmarkeringen fra Anfield som hovedsak, mens VG har så vidt nevnt det og har nå en liten og kort artikkel midt på siden. Skuffende. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 YNWA. For en tragedie, RIP. Men argh, føler jeg blir MEKTIG IRRITERT AV DE HELSIKES MANU FJORTISENE. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Herlig dur i sangen under ballongoppskytningen. Fantastisk! YNWA! Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Nydelig. Herlig å se. YNWA Lenke til kommentar
toreae Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 http://www.liverpoolfc.tv/eseason/LFC-TV/tv.asx Reprise? Kan noen bekrefte? Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 YNWA. For en tragedie, RIP. Men argh, føler jeg blir MEKTIG IRRITERT AV DE HELSIKES MANU FJORTISENE. Om jeg skriver ill rather walk alone så har det overhode ingenting med denne ulykken og gjøre.. Jeg syntes den ulykken var skikkelig tragisk og jeg er glad Liverpool gjorde slik de gjorde i dag under sermonien.. Viste at de virkelig bryr seg og setter pris på sine supportere.. Det er bare at Liverpool er United(min) værste mostander som jeg hater og tape for.. Og når de røyk ut i går så er det klart jeg fyrer litt på mine kamerater om at de gikk ut.. Just han kameraten din dro den kanskje litt langt, selv om jeg går ut i fra at den Care kommentarer var for og fyre deg skikkelig opp(noe som funket ganske greit).. Men at han egentlig har respekt for det som skjedde.. Håper jeg da... Lenke til kommentar
i93 Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Idag var det nok en United supporter som kom me slike kommentarer som: "96 var ikke nok, skulle bare bomba hele driten..." "Håper Al Quaida kommer å sprenger hele Anfield og alle scouserne.." Og nei, han er ikke 8 år gammel, han er 16.. YNWA Endret 15. april 2009 av Macbook24ghz Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Rafael Benitez: - Folk har det bra. Jeg er mer bekymret for antall spillere vi kjøper. Vi har en liste med 95 potensielle spillerkjøp. Det er viktig å vite at vi er en toppklubb, og at spillerne ønsker å bli i klubben. Guillem Balague (intervjuer): - En av spillerne på den listen har du snakket åpent om? RB: - En av de 95 (ler). GB: - Bare en...David Silva. En spiller du har snakket om. Hva ligger bak her? RB: - Vi var i Valcenia, eller rettere sagt var sjefsspeider Eduardo i Valencia. Han er fra Valencia. Han snakket med flere personer innad i Valencia, og noen snakket for mye. Så for øyeblikket er ikke Silva noe mål for oss. Han er en god spiller, men han er ikke noe mål for oss. For øyeblikket konsentrerer vi oss om spillerne vi har, og dersom vi forsøker å kjøpe noen vil vi ikke annonsere det for pressen. Vi vil forsøke å gjøre det på skikkelig vis, i det stille. GB: - Jeg antar Valencia prøvde å drive opp verdien? RB: - Nei, det var ikke lubben. Det var en person i klubben som snakket for mye. GB: - Men Valencia trenger penger... RB: - Vi har et godt forhold til Valencia, styret og folkene i ledelsen der. Det var kun en person som snakket for mye. Ting må bli gjort på riktig vis, og nå vet du at vi ikke har Silva i tankene lenger. http://liverpool.no/cda/storypg.aspx?id=19399&zone=1 Endret 15. april 2009 av Tufte Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 ''Vi må ha en stor tropp, som vi stadig kan forbedre. Hvert år må vi kjøpe nye spillere. Klarer vi å kjøpe de riktige spillerne, og spillerne slår seg til ro her, vil vi bli bedre. Forhåpentligvis vil vi være med i tittelkampen i årene som kommer også.'' True words. Lenke til kommentar
Shoo Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Jeg følte at det var på sin plass å markere dagen med at jeg og en medsupporter viser vår støtte til de 96 og deres familier (og andre involverte) ved å gjøre så her: (meg (Johan) til høyre, en kompis (Svein Harald) til venstre) Poenget var/er jo selvfølgelig den at selv om vi er svorne Liverpool-supportere som bor et godt stykke unna Liverpool, så er vi allikevel supportere som viser vår støtte til klubben, dens supportere og de involverte familiene. Så ja, Hillsborough-ulykken berører selvfølgelig også våres hjerter. Derfor var det naturlig for oss å komme med dette bildet (hvor vi brukte 96 telys) som indikasjon på at også supportere så langt ifra viser støtte og saken berører oss. (jada, det ble nå ikke så finstas, men det var nå alt vi kom på å gjøre i farta...) * JF96 * Endret 15. april 2009 av Shoo Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Dere er gode forbilder for enhver Liverpoolsupporter, Shoo. Rørende å se at folk bryr seg, synes jeg:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå