Smågal Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Herlig og kunnne få se dette Live. Fantastisk. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Vel.. én ting er at jeg som United-supporter ikke klarer å skille på Heysel / Hillsborough. En annen ting er at Pool-supportere ikke greier det. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Blir rørt når jeg ser dette. Fantastiske bilder. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Ser også på live. Helt fantastisk bra oppmøte og stemning.. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 YNWA. Justice for the 96! Lenke til kommentar
TheFreak Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Fantastisk som sagt å se live.... Hva var det han representanten for Gordon Brown fikk sånn pipekonsert for? Fikk ikke med meg det jeg..... Endret 15. april 2009 av TheFreak Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Hva var det han representanten for Gordon Brown fikk sånn pipekonsert for? Fikk ikke med meg det jeg..... Tror det var mot at de etterlatte fra de 96 ikke fikk mer hjelp fra staten. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Hva var det han representanten for Gordon Brown fikk sånn pipekonsert for? Fikk ikke med meg det jeg..... Først sa han vell at han representrete regeringen, da var det ingen buing. Tror det var når han sa han representerte myndighetene, kom buingen, de er jo nettopp de som skulle ordnet opp. Er ikke helt sikker, men tror det var i den sammenhengen. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Hva skjedde på VGTV sin sending nå? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Datt ut flere steder også tror jeg. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Drit. Antar det ble avsluttet med YNWA? Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) NRK datt ut de også Kommer ikke inn på tv2 sin heller Jeg må høre dem synge YNWA på slutten! Edit: Ifølge Liverpoolfc.tv har alle mistet bilde Endret 15. april 2009 av Blarcky Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Å se de 96 ballongene blåse i vinden akkompagnert av You'll Never Walk Alone gråt jeg av Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Å se de 96 ballongene blåse i vinden akkompagnert av You'll Never Walk Alone gråt jeg av Mulig at jeg mistet det.. Faen altså. Satser på det kommer på youtube iløpet av dagen. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 En herlig seremoni. Gjør meg absolutt stolt og glad. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Utrolig flott minnemerkering, sterkt oppmøte, sterke øyeblikk. Hvil i fred. La forøvrig merke til Everton Treneren og Presten med liverpool sjerf på seg. Setter ting i perpektiv, dette er noe som opptar alle. Annonserte de forøvrig ikke at Politi disktriketet hadde påtatt seg fult ansvar for at ulykken skjedde i går kveld? Lenke til kommentar
TheFreak Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Fantastisk sterk sermoni. FIkk tårene til å renne når navn og bilder kom opp skjermen. Spesielt når det kom fra folk på min egen alder Justice For The 96! Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Noen United-supportere som bare skrev "I'd Rather Walk Alone" flere plasser har jeg sett. Syns det blir for dumt. Dette er noe som opptar alle, og uansett hvor mye du hater en klubb, må det gå an å vise bittelitt respekt når det er snakk om 96 menneskeliv som er gått tapt. Jeg synes denne markeringen viser hvilken stor klubb Liverpool er. Uansett resultater og plasseringer, så er denne klubben så utrolig sammensveiset. Blir stolt av de. You'll Never Walk Alone Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå