Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så all kontakt inni 16 meteren skal gi straffe? lol.

Carragher gir han en lettere tøff skulder mot skulder, ingenting stygt, Ivanovic er i ubalanse og faller lett. Straffe? Aldri i livet.

Det blir jo ingen protester mot avgjørelsen heller. Ivanovic fyker jo rett oppigjen og springer hjemover. Hadde det vert Drogba tipper jeg han hadde overspilt til 1000 og fått straffe.

Så Carragher har skulder der alle andre har albue? Jeg mener fremdeles det var straffe, men det ble heldigvis ikke avgjørende.

EDIT: Har sett det har blitt blåst for langt mindre på Anfield og OT...

Endret av HenHau
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Edit: ville nok nektet på den signaturen jeg også.

R.I.P 96

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Ser for meg en fra United som håner Munchen-ulykken, og føler at jeg blir sint inni meg. Svikende, rett og slett.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Ser for meg en fra United som håner Munchen-ulykken, og føler at jeg blir sint inni meg. Svikende, rett og slett.

Nå var det en United-kid som skrev tektsten til Daglish da.

Som sier litt om personen.

Lenke til kommentar

Herregud, for en kamp! Jeg elsker laget mitt (om mulig) enda mer etter den kampen. Viljen de viser er så syykt imponerende at det finnes knapt ord til å beskrive det. Så jo som tidligere sagt kampen med 40-50 Liverpoolfans og fy faen det var stemning til pausen og fy faen så stemninga datt radikalt når Fat Frank satte inn 3-2. Og når Kuyt headet inn 4-3 så ekspoderte det totalt. Stoler fløy og folk ropte og bannet noe jævlig (meg inkludert ofc). Satan for en kveld, selv om det ikke endte som det egentlig burde endt.

Må bare si at det er lenge siden jeg har sett en like talentløs dommer før. Chelsea spillerne divet jo noe helt inni hamperævva mye (til dem og være til og med). Og Drogba er forøvrig den spillern jeg misliker mest av alle. Hater han faktisk noe så jævlig. Ronaldo er ikke i nærheten en like stor kuk som han.

Måtte bare få det siste her sagt :) YNWA!

Lenke til kommentar

Nå var det en United-kid som skrev tektsten til Daglish da.

Som sier litt om personen.

Manu4life liksom<3 Det er gutta!

Hater Looserpool og captain divard, de er høl i huet,

supporterne deres er så tragiske lizzom. "verdens beste" ditt og datt..

MURDERERS!! YOU'LL NEVER GET A JOB!

Nå er ikke dette ment om Hillsborough. Lær historien deres.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Manu4life liksom<3 Det er gutta!

Hater Looserpool og captain divard, de er høl i huet,

supporterne deres er så tragiske lizzom. "verdens beste" ditt og datt..

MURDERERS!! YOU'LL NEVER GET A JOB!

Nå er ikke dette ment om Hillsborough. Lær historien deres.

Tror de fleste vet hva det snakker om. Men er fremdeles skammelig. Mulig du er uenig.

Points skrev jo dette om ikke så lenge siden:Dalglish håner Hillsborough i signaturen sin. Hva synes vi om det?

Mulig han kan lære fra deg?

Lenke til kommentar

Er vell og merke Points som har skrevet signaturen.

Og, jeg kan fjerne den når jeg vil, men siden jeg faktisk står opp for veddemålene jeg taper, så lar jeg den stå

Men nå setter vi sluttstrek for dette, send meg en PM om dere lurer på mer rundt signaturen

Endret av Dalglish
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...