Winydancer Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Han fikk jo ballen før det ble sammenstøt. Spiller liten rolle om det var tilfelle. Fremdeles dytt i ryggen - ergo kontakt - derfor straffe. Så all kontakt inni 16 meteren skal gi straffe? lol. Carragher gir han en lettere tøff skulder mot skulder, ingenting stygt, Ivanovic er i ubalanse og faller lett. Straffe? Aldri i livet. Det blir jo ingen protester mot avgjørelsen heller. Ivanovic fyker jo rett oppigjen og springer hjemover. Hadde det vert Drogba tipper jeg han hadde overspilt til 1000 og fått straffe. Endret 15. april 2009 av Winydancer Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Jeg tror du har misforstått fotball HenHau. Fotball er en kontaktsport, og kontakt er ikke lik straffe/frispark. Det er en grunn til at det ikke er noen protester av Ivanovic der for han får som WinyDancer påpeker en skulder mot skulder. Dommeren blåste i stykker kampen, og jeg er nesten sikker på at Liverpool hadde vunnet hvis Benitez ikke hadde dratt Torres av banen. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Jeg tror du har misforstått fotball HenHau. Fotball er en kontaktsport, og kontakt er ikke lik straffe/frispark. Det er en grunn til at det ikke er noen protester av Ivanovic der for han får som WinyDancer påpeker en skulder mot skulder. Dommeren blåste i stykker kampen, og jeg er nesten sikker på at Liverpool hadde vunnet hvis Benitez ikke hadde dratt Torres av banen. Dommeren er faen meg den mest oppmerksomhetskåte fyren i verden. Vertfall halvparten av frisparkene han dømte igår kunne gått videre på enten fordel av ballen, eller rett og slett ved å ligge lista en cm høyere. Var ikke en stygt spilt fotballkamp i det heletatt, men var jo frispark hvert 2. minutt. SINNSYKT irriterende. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Det som irriterte meg mest var at han ikke slo ned på Drogbas konstante skuespill, men gikk på gang på gang på gang på gang. Jeg håper virkelig ikke Chelsea kommer til finalen i år. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Det som irriterte meg mest var at han ikke slo ned på Drogbas konstante skuespill, men gikk på gang på gang på gang på gang. Jeg håper virkelig ikke Chelsea kommer til finalen i år. Skuespillet er jeg vant til. Men det faktumet at han rullet inn på banen igjen, da han låg utenfor, BARE for å få stopp i kampen irriterte meg noe sinnsykt. Burde gitt han rødt kort bare for usportelig oppførsel. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Når Drogba rullet inn på banen etter han skadet seg utforbi, fikk jeg lyst til å vrenge hodet av han. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Når Drogba rullet inn på banen etter han skadet seg utforbi, fikk jeg lyst til å vrenge hodet av han. Hehe, jah.. Forventet en illsint Mascherano spurte 70 meter over banen for å sparke han i skrittet. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Så all kontakt inni 16 meteren skal gi straffe? lol. Jeg er tydeligvis ikke flink til å forklare ting men det skulle liksom være poenget mitt. Jaja, takk for at noen sa det. :!: Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Når Drogba rullet inn på banen etter han skadet seg utforbi, fikk jeg lyst til å vrenge hodet av han. Hehe, jah.. Forventet en illsint Mascherano spurte 70 meter over banen for å sparke han i skrittet. Var ikke Masche byttet ut på den tiden? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) 20 år siden Hillsborough-tragedien. R.I.P. Passende at det er side 1989 vi er på da. -------------------------------------------------------------------- Syns forresten det der med Ivanovic på Alonso BØR være straffe, men er nesten ALDRI gitt som straffe så det er ganske heldig at dere fikk den der. Husker noen Carvalho på Ronaldo på Old Trafford når vi vant 3-0 i år? Var på stillingen 0-0 såvidt jeg husker, holdt han til stykker men til slutt fikk Ronaldo gult for å ha reagert mot det. Ivanovic var ikke på noen som helst måte like ille som Carvalho på OT, og dere får straffe. Er noe med Liverpool i CL, får en del deres vei. Men i går spilte dere fantastisk i første omgangen, og med en Torres som hadde tatt sjansene sine (spesielt den på begynnelsen etter herlig forarbeid av Benayoun) kunne dere ha klart det; og en litt bedre keeper. (Morsomt at Reina gjør en så stor tabbe bare noen dager etter mange her sier at han er verdens beste keeper/en av de beste i verden). Endret 15. april 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 1tabbe gjør ikke at han ikke lenger er blant topp, da... Ser hvem som leder Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 1tabbe gjør ikke at han ikke lenger er blant topp, da... Ser hvem som leder Alle Liverpool-supporterne stemmer på Gerrard. Alle United-supporterne har fem forskjellige spillere å stemme på, så stemmene blir delt på forskjellige spillere. Det er eneste grunnen til at Gerrard leder så klart. Hadde likt å se en avstemning mellom kun Gerrard og Vidic, det hadde gitt et mer riktig bilde. Justice for the 96! http://www.contrast.org/hillsborough/ Og som tc sa, ganske passende at man er på side 1989 nå! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Når Drogba rullet inn på banen etter han skadet seg utforbi, fikk jeg lyst til å vrenge hodet av han. Hehe, jah.. Forventet en illsint Mascherano spurte 70 meter over banen for å sparke han i skrittet. Var ikke Masche byttet ut på den tiden? Drogba rullet inn og ut av banen i første omgang, etter minimum 13minutt spill. (Morsomt at Reina gjør en så stor tabbe bare noen dager etter mange her sier at han er verdens beste keeper/en av de beste i verden). For VDS gjør ALDRI tabber. NEEEEEEEEIDA. Stein i glasshus her tc. Endret 15. april 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Den var litt på kødd da, men syns liksom "timingen" til tabben var litt morsom, mtp. hvor stor kamp det var og rett etter så mange hadde diskutert side etter side om han (og keepere generelt sett). Lenke til kommentar
TheFreak Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Det er mulig å gå inn på nrk nett-tv klokka 15.40 å se et 35 minutters langt program fra minnestunden på anfield. Justice For The 96 Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 For VDS gjør ALDRI tabber. NEEEEEEEEIDA. Stein i glasshus her tc. Ingen har vel sagt at VDS er verdens beste keeper? Den artikkelen i Dagbladet idag ang Thorstvedt som mener Reina er verdens beste er en av de latterligste artiklene jeg har sett i år. Så anglofilt at det er utrolig. De har en poll der om hvem som er verdens beste, og Casillas er ikke engang med i pollen. Buffon er forøvrig den beste, uten noen som helst tvil i verden. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 20 år siden Hillsborough-tragedien. R.I.P. Passende at det er side 1989 vi er på da. Oj! Creepy... Vis deres respekt kl. 16.06 i dag folkens! Justice For The 96! Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Noen som vet hvor mange som har møtt på Anfield, sinnsvakt mange ser det ut som. Kan sees live flere steder, bla VG live. R.I.P 96 Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Noen som vet hvor mange som har møtt på Anfield, sinnsvakt mange ser det ut som. Kan sees live flere steder, bla VG live. R.I.P 96 Leste en plass at det var forventet rundt 20.000, men som du sier er det MANGE R.I.P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå