Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Please, dommeren dømte nesten alt i deres favør når drogba hver gang gikk i bakken, eller noen som helst andre av deres svarte.

Arbeloas takling på essien var stygg indeed.

Ivanovic tok omtrent kvelertak på alonso i straffesituasjonen så den er udiskutabel. Vet ikke hvilken situasjon du sikter til jeg siden dere tydeligvis ble snytt for straffe, men den med carra? jeez..

Var det ikke to taklinger fra Liverpool sin side som var stygge?

Vi fikk vel to kort? Eller var det kanskje bare et?

Men må si meg enig nok en gang, Drogba falt om og om igjen, tviler på at halvparten av dem var virkelige fall.

For en tosk. :(

@Blarcky: Her: http://ballhype.com/story/chelsea_vs_liver...deo_goal_14_04/

og her: http://www.mightyfootball.com/chelsea-live...hlights-140409/

Endret av n4w
Lenke til kommentar
Ivanovic tok omtrent kvelertak på alonso i straffesituasjonen så den er udiskutabel. Vet ikke hvilken situasjon du sikter til jeg siden dere tydeligvis ble snytt for straffe, men den med carra? jeez..

Dytt i ryggen er straffe, har sett dommere som har dømt på mindre enn det (er forresten ikke mange dommere som dømmer på litt klabb og babb i feltet.... har sett den situasjonen passere mange ganger også). Etter min mening er begge situasjonene straffe.

Er enig i det med Drogba. Han faller lettere enn C. Ronaldo for tiden, som skal være unødvendig med hans fysikk.

Endret av HenHau
Lenke til kommentar
Synes Liverpool var heldige som fikk den straffen. For all del, det var helt korrekt dømt, men det er ikke ofte det blir dømt straffe på slike tilfeller.. Bra gjort av dommer å se det...

Det jeg mener. Derfor stiller jeg meg undrende til at Chelsea ikke fikk det. Det blåses oftere på dytt i ryggen enn en duell i feltet (voldtekt i feltet om en vil).

Lenke til kommentar
Jeg sier ikke at det var feil dømt, dere var heldige for at dommeren såg "overfallet"

Det var ikke heldig, han hadde god konsentrasjon og fokuserte på oppstyret i feltet, Alonso sto også såpass midt i mengden, og utifra der dommeren stod så var det lett å dømme straffe.

Hvor hellet kommer inn i bildet skjøner jeg ikke helt.

Lenke til kommentar
Synes Liverpool var heldige som fikk den straffen. For all del, det var helt korrekt dømt, men det er ikke ofte det blir dømt straffe på slike tilfeller.. Bra gjort av dommer å se det...

Heldig?! Dette er jo overfall, i en rettsak hadde dette holdt til å bli dømt Sjekk det ut selv, her snakker vi om kvelertak.

Kveletak var det ikke. Han holder rundt han - noe som er urutinert. Jo mer jeg ser det, jo mindre brutalt virker det. Første gangen tenkte jeg: "Faen, så unødvendig", men nå holder han bare litt rundt han.

For all del: Det ER straffe. Jeg har ikke benektet det, men det dømmes skjeldent på det.

Benekter dere at Chelsea skulle hatt straffe? Hvem har isåfall brillene på?

Lenke til kommentar
Jeg sier ikke at det var feil dømt, dere var heldige for at dommeren såg "overfallet"

Det var ikke heldig, han hadde god konsentrasjon og fokuserte på oppstyret i feltet, Alonso sto også såpass midt i mengden, og utifra der dommeren stod så var det lett å dømme straffe.

Hvor hellet kommer inn i bildet skjøner jeg ikke helt.

Ok da, så la oss heller kalle de 100 andre tilsvarende tilfellende som det ikke blir dømt straffe på uheldige...

Lenke til kommentar
Ok da, så la oss heller kalle de 100 andre tilsvarende tilfellende som det ikke blir dømt straffe på uheldige...

Uheldig for Chelsea, ja. Men det var helt klart straffe. Og den hendelsen som folk mente Chelsea skulle hatt straffe på er helt klart diskutabel, men i den situasjonen skulle det ikke blitt dømt straffe.

Lenke til kommentar

Uheldig for Chelsea, ja. Men det var helt klart straffe. Og den hendelsen som folk mente Chelsea skulle hatt straffe på er helt klart diskutabel, men i den situasjonen skulle det ikke blitt dømt straffe.

Hvorfor ikke? Han blir klart dyttet - så lenge det er kontakt skal være straffe.

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke? Han blir klart dyttet - så lenge det er kontakt skal være straffe.

Han fikk jo ballen før det ble sammenstøt.

Lenke til kommentar
Han fikk jo ballen før det ble sammenstøt.

Spiller liten rolle om det var tilfelle. Fremdeles dytt i ryggen - ergo kontakt - derfor straffe.

Det positive med at Liverpool er ustlått for deres del, er at de kan konsentrere seg om ligaen. Det var nok også noe av grunnen til at Benitez valgte å spare Gerrard (som jeg ikke tror hadde noe effekt uansett, da Liverpool var fantastisk i går).

Chelsea har to tøffe kamper mot Barca i CL, i tillegg til FA-cupen... Om United rykker ut i dag, har de fremdeles FA igjen - så ferre kamper er nok et viktig stikkord til at Liverpool vinner serien i år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...