edge Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Jeg er glad jeg er ung og har et sterkt hjerte. Når jeg ser slike kamper kan jeg putte en hel snusboks i kjeften uten at jeg merker noe. Nervene tar helt overhånd. Jeg tror vi hadde gått videre med Gerrard. Det positive med at han ikke spilte i slutten nå er at han sannsynligvis hadde gjort noe uetisk for å vippe resultatet i vår favør. En ting kan jeg bare si: Får ikke Torres spille CL-finale snart, forsvinner han til Italia. Tipper han drar til Italia uansett.. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Om noen år, ja. Han blir nok i Liverpool i minst 4år til! Og wh1te. Samme her. Brukte en hel boks under kampen idag! Skal sies også kompisen min (som vanligvis ikke snuser) tok en også for å roe ned.. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Jaja, det sureste nå er egentlig at jeg gikk glipp av 5000 siden Chelsea scorte det siste. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Om noen år, ja. Han blir nok i Liverpool i minst 4år til! Og wh1te. Samme her. Brukte en hel boks under kampen idag! Skal sies også kompisen min (som vanligvis ikke snuser) tok en også for å roe ned.. Hvis du bruker en hel snusboks under en fotballkamp, er det misbruk til de grader. Altså, hvis vi snakker om portion her, så er det 24 poser i en boks. Ergo; umulig å snuse opp på 2 timer hvis ikke man tar en inn og ut hvert 5 min. (ca.) Hvis vi i såfall snakker om en god gammeldags løs her, så må du såfall bake noen jævlig feite for å klare en boks Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Hadde ikke trodd jeg skulle bli skuffet, sint og irritert etter kampen i dag, når vi hadde et så dårlig utgangspunkt. Men etter en sånn fotballkamp, er det umulig å ikke føle skuffelse. Og jeg sitter igjen med så mange ubesvarte spørsmål: - Hvorfor var ikke Gerrard en gang i troppen? Han var frisk nok til å være med i troppen til Blackburn-kampen, men fikk da likevel hvile til denne kampen – så er han plutselig ikke frisk nok for troppen en gang!!! - Hvorfor dømte dommer frispark hver eneste gang noen falt? Ble aldri vist reprise av situasjonen som førte til frisparket til Chelsea’s andre mål. Ifølge direkte bildene, virket i alle fall frisparket ekstremt billig. Men skal selvsagt ikke si noe sikkert, uten å ha sett reprise av situasjonen. - Hvorfor ble Mascherano byttet ut? - Hvorfor ble Torres byttet ut? Hadde Benitez gitt opp på det tidspunktet? Heldigvis gav ikke laget opp. - Hvorfor dømte ikke ”frispark-dommeren” frispark da det skulle vært soleklart frispark på Lucas, rett før Chelsea’s siste scoring? Lucas skal heade unna en enkel ball, men blir dyttet kraftig i ryggen med strake armer akkurat i det han går opp og ender med at Chelsea får innkast høyt oppe på banen og scorer… Og når det gjelder Drogba… Fy søren altså. Spillere som Ronaldo og Robben blir som mors beste barn i forhold! Er det mulig å være en større møkkaspiller!?!! Allerede etter 5 minutter forsøker han å filme til seg et latterlig frispark helt ute ved sidelinjen, og ender opp med å ligge å vri seg i liksomsmerte utenfor banen. Dommer gikk heldigvis ikke på den akkurat der å da, men hva er det han gjør? Jo han ruller INN på banen!!! Da må selvfølgelig dommer stoppe spillet, for å sjekke at alt er bra. Og derfra og ut filmer han seg til frispark hele kampen igjen. Jeg blir så forbanna på den drittsekken at jeg for en gangs skyld blir målløs… Jeg er normalt en snill gutt, men Drogba kan i alle fall være sjeleglad han ikke hadde møtt meg på byen for å si det sånn… Tror det hadde klikka for meg, og jeg hadde sannsynligvis ikke følt noe anger heller. Vi scorer 4 mål på Stamford Bridge, og likevel går vi ikke videre. Neste melding nå, blir vel at Torres ble byttet ut pga skade og blir ute de neste kampene. Ikke misforstå, jeg er selvsagt stolt over lagmoralen, men er bitter på hvordan vi slipper inn mål, hvordan enkelte spillere får lov til å sabotere hele kampen uten å bli straffet, og hvordan lagledelsen disponerte spillerne. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Som nøytral United fan syns jeg Liverpool var best i denne kampen, selvom Chelsea ikke var dårlige så scorer de på det de har. Liverpool hadde fortjent bedre utelling enn de de fikk, og kunne kanskje scoret ett til og unngått å slippe inn det første fra Drogba. men fotballen er rund og bedre lykke neste år, men dere har jo fortsatt sjans på oss (united) i kamp om serien. Hehe, lurer litt på hvordan det skal gå for dere. Nå blir det ekstra press om å vinne for dere i morgen, dere må holde ledelsen i PL og dere har FA cupen. Tenker Manchester blir relativt utslitt snart. @Superparanoid, sitter igjen med mye det samme og skjønner deg veldig godt. Tror ingen her ville misforstå det du sier, de fleste føler nok mye det samme. Endret 14. april 2009 av n4w Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Det som irriterer meg når jeg tenker over kampen er hvor mange sjanser Liverpool hadde til å sette ballen imål. Blandt annet da Torres fikk ballen vakkert servert av Yossi tillig i kampen. skyter ballen utenfor. Liverpool kunne lett ha vunnet kampen om de satte sjansene sine, og har ikke det vært et av Liverpools største problem denne sesongen? Å sette sjansene de får. Faen altså. Drogba vil jeg ikke kommentere igjen, allerede sagt min mening om den mannen. Gi'n til Jose. En uke's pause til neste kamp da. Mot Arsenal på Anfield. Den må vinnes om man skal lokte på gull. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Enig med SuperP, man skal leite lenge etter å finne en større møkkaspiller enn Drogba. Hadde jeg vært på banen med han hadde jeg hatt store problemer med å ikke bare kline han rett i bakken, men han hadde jo falt før jeg hadde tenkt på det til og med, så hadde ikke vært så stress. Synes også dommeren gjorde en del merkelig og blåste til tider i stykker kampen, synes Chelsea fikk mye billig drit. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Har Torres sagt han vil til Italia? Det er noe jeg føler jeg ikke har fått med meg her, men han vil vel ikke til Italia for å spille CL finale? Da må isåfall Inter/Milan gjøre det bedre i CL i fremtiden. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Jaja, det sureste nå er egentlig at jeg gikk glipp av 5000 siden Chelsea scorte det siste. Samme her. 2500 tho, men uansett! Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Har Torres sagt han vil til Italia? Det er noe jeg føler jeg ikke har fått med meg her, men han vil vel ikke til Italia for å spille CL finale? Da må isåfall Inter/Milan gjøre det bedre i CL i fremtiden. http://liverpool.no/cda/storypg.aspx?id=19...mp;parentzone=0 Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Fra liverpool.no: Arbeloa 7 - Bra kamp av Arbeloa. Hadde en vrien oppgave mot Malouda, men løste oppgaven på en ypperlig måte. Pådro seg et noe strengt idømt gult kort i duell med Essien. Hadde mistet en eventuell semifinale, men trenger ikke tenke mer på det nå. Hva i all verden? For meg var det et direkte rødt kort. Å si at det var et billig gult er en skandale. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Hvertfall et soleklart gult. Uten noe snev av tvil. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Stygg takling var det, og strengt gult var det iallfall ikke. Han var dog ikke mye borti Essien da, og går jo ikke for å treffe han. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Synes at Benitez også har litt av hvert å forklare etter denne kampen altså. Eneste grunn til at han ikke bruker Gerrard, må være at han regnet med slaget var tapt på forhånd - og at han vil prioritere PL. Hvis vi vinner PL, skal jeg beklage all min kritikk mot ham. MEN vi vinner ikke PL på egenhånd, vi er avhengig av at United snubler mer enn én gang, i tillegg til at vi selv ikke kan gå på flere feilskjær. Hvor sannsynlig er det når det gjenstår 6 kamper av serien? Synes det var feil at Gerrard ikke ble brukt i denne kampen, han fikk jo hvile i hele forrige kamp. Synes også han må ha en god grunn til at Mascherano ble byttet ut. Greit å sette inn Riera, men skal man først ta ut en midtbanespiller, så kan man jo undres om han virkelig syntes Lucas spilte så mye bedre. Lucas hadde en dårlig start og gav bort altfor mange frispark, selv om han spilte seg opp etterhvert. Men Mascherano var jo trygg bakover og ryddet opp flere ganger. Hvem vet om vi ville ha sluppet inn flere mål hvis han hadde fått fullføre kampen. Og hvorfor skulle han bytte ut Torres? Da viste han med all tydelighet at han ikke lenger hadde troen, hvis han noen gang hadde den. Jaja, det er ikke lenge siden oppgjørene mellom Liverpool og Chelsea ble beskyldt for å være kjedelige og målfattige... Edit: Ser at Benitez nå forklarer hvorfor Gerrard ikke spilte. "Steven Gerrard var utelatt fra troppen fordi han ikke var bra av skaden. - Han følte noe i sin adductor, så han var ikke tilgjengelig. Det ar en enkel avgjørelse. Han kunne ikke spille, sier Benítez." Dette er bare nonsense spør du meg. Han var frisk nok til å være med i troppen til Blackburnkampen. Han kan ikke ha blitt dårligere siden da. Han gir også nok en gang uttrykk for sin begeistring for Lucas. Hva er det han ser, som ingen andre ser? Endret 14. april 2009 av Superparanoid Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 20 år siden 96 Liverpool-supportere mistet livet på Hillsborough. Hvil i fred. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Hva er det han ser, som ingen andre ser? The top of his head. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Stygg takling var det, og strengt gult var det iallfall ikke. Han var dog ikke mye borti Essien da, og går jo ikke for å treffe han. Det hører jeg du sier Han går helt tydelig etter Essien og han hever beinet før han treffer også, den er stygg som få andre jeg har sett i år. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Gjør han da det? Syntes det virket som en "uskyldig" takling. Iallfall en uskyldig stygg takling, for han pådrar seg et "klokt" gult kort der. Stoppe et farlig Chelsea angrep tidlig. Men ja, jeg så ikke at han prøvde å stemple Arbeloa. Skal forøvrig sies at dommeren var helt forferdelig idag. Skulle jo tro man spilte miniputtfotball enda. Han dømmer jo med en gang en av utlendingene til Chelsea faller, og stopper jo opp spillet konstant. Forutenom det, var dette en helt fantastisk fotballkamp! En av de beste spør du meg. Edit: Jeg mener at det var klart gult kort altså, men ikke noe rødt. Endret 14. april 2009 av CCola Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) For en fotballkamp, utrolig artig å se på. Fikk resultatet jeg håpet på til slutt, men fy faen så nervøs jeg ble når Kuyt headet ballen inn. Vil si det er fortjent over begge kampene tatt til sammen at Chelsea går videre, mest mtp. Anfield-kampen og andre omgangen i dag. Vi ser igjen i dag hvorfor Drogba er en del verre enn C.Ronaldo/Gerrard, helvete er stedet han fortjener å være; DET kan vi som Liverpool og United-supportere ihvertfall være enige om. Bra innsats i kampen av dere ihvertfall, men syns virkelig det var dumt å ikke bruke Gerrard i kveld med mindre han virkelig ikke var i stand til å spille i det hele tatt (noe som jeg ikke tror på). Endret 14. april 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå