SkagenK Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Drogba holdt på å dø flere ganger på banen, sykt at en mann med den fysikken skal gjøre slikt. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Rett og slett en utrolig kamp. Sånne kamper skulle det vært flere av. De to målene av Lucas og Kuyt var nesten uvirkelige, hadde Liverpool vunnet etter å ha ligget under 3-2 hadde det vært historisk. Arbeloa skulle vært utvist etter den taklingen på Essien forresten. Ja den taklinga stussa jeg også på. Merkelig at det bare ble frispark. Ble gult kort. Fikk ikke med meg det. Merkelig, pleier stort sett ikke overse det. Jaja. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Måtte drogba lide en sakte død. Ekle faen Lenke til kommentar
toreae Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Dere må da være gjennomsvette som faen nå! Sitter bare i unnikken og svetter, blir vanskelig å fp sove i natt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Måtte drogba lide en sakte død. Ekle faen Det gjør han da flere ganger per kamp. Men men, noen spillere er sånn,andre er ikke sånn. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Flott frispark av Aurelia! Lenke til kommentar
n4w Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Måtte drogba lide en sakte død. Ekle faen Du er vist litt Smågal du. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Å gud, den var tørr! :!: Endret 14. april 2009 av n4w Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Boswinga skulle vært der også Lenke til kommentar
edge Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Synes filming burde straffes hardere.. Men det var ganske slapt backarbeid av LFC, helt ærlig.. sitter og ser på the aftermath på viasat4 nuh.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Var vel bare flotte mål(drogba telles ikke,han gjør aldri det hos meg) (hehe joda ;P) Lenke til kommentar
edge Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Det frisparket til Alex er jo bare å beundre.. Liverpool kjempa helt fantastisk, men Chelsea var bedre i dag.. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Synd, da var det over. Ingen sjangs til å ta de tre neste måla på det kvarteret som er igjen. Gir meg før enda større skuffelser kommer. YNWA. Har du slått av TV'en? :!: Skulle til å slå den av da målet plutslig kom. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Merkelig kamp. Og en merkelig tråd å lese i dette etter denne kampen Arrogante Chelsea oppfører seg som om det er avgjort i begynnelsen av kampen, samt når Liverpool får to kjappe med Lucas og Kuyt. Holdningen til stjernene lager spenningen i kampen. En ting skal Liverpool ha: De har en innsats eg gjerne skulle sett i "mitt lag". Men det er vel dessverre en ting som ofte forsvinner litt etter litt når man vinner mye Lenke til kommentar
CCola Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Det frisparket til Alex er jo bare å beundre.. Liverpool kjempa helt fantastisk, men Chelsea var bedre i dag.. Chelsea var bedre??? Håper du tuller! Liverpool var jo desidert best, og det vises jo med alle de enorme sjangsene de hadde. Chelsea scoret jo på tullemål, mest grunnet at vi måtte ligge med massivt press. Helt ærlig var dette en av de beste fotballkampene jeg har sett iløpet at mitt såpass korte liv. Dette var en fantastisk kamp, begge veier vil jeg tro. Av en eller annen grunn er jeg ikke sint, siden jeg tok mesteparten av sorgen sist onsdag. Det som derimot irriterer meg idag er at jeg hadde vunnet 2500 dersom Chelsea ikke hadde scoret det siste! All honnør til både Chelsea og Liverpool. Dog trenger ikke Drogba noe av honnøren. Fyfaen for en drittspiller! Jeg klarer ikke å telle på en hånd hvor mange ganger han legger seg å får vondt en eller annen plass. Herregud, jeg takler ikke slike spiller! Nå satser vi alt på PL gutter! When you walk through a storm Hold your head up high And don't be afraid of the dark At the end of the storm Is a golden sky And the sweet silver song of a lark Walk on through the wind Walk on through the rain Though your dreams be tossed and blown Walk on walk on with hope in your heart And you'll never walk alone You'll never walk alone Walk on walk on with hope in your heart And you'll never walk alone Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Liverpool var jo desidert best, og det vises jo med alle de enorme sjangsene de hadde. Nja. Skal kunne gå med på at de var mye bedre enn Chelsea (Nå såg eg fra 30 minutt og ut, de må nevnes) i den delen av første omgang eg såg, men Chelsea var da suverene etter pause til de ble cocky og trodde det var avgjort? På slutten var kampen bare rar. Lenke til kommentar
edge Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Det frisparket til Alex er jo bare å beundre.. Liverpool kjempa helt fantastisk, men Chelsea var bedre i dag.. Chelsea var bedre??? Håper du tuller! Liverpool var jo desidert best, og det vises jo med alle de enorme sjangsene de hadde. Chelsea scoret jo på tullemål, mest grunnet at vi måtte ligge med massivt press. Helt ærlig var dette en av de beste fotballkampene jeg har sett iløpet at mitt såpass korte liv. Dette var en fantastisk kamp, begge veier vil jeg tro. Av en eller annen grunn er jeg ikke sint, siden jeg tok mesteparten av sorgen sist onsdag. Det som derimot irriterer meg idag er at jeg hadde vunnet 2500 dersom Chelsea ikke hadde scoret det siste! All honnør til både Chelsea og Liverpool. Dog trenger ikke Drogba noe av honnøren. Fyfaen for en drittspiller! Jeg klarer ikke å telle på en hånd hvor mange ganger han legger seg å får vondt en eller annen plass. Herregud, jeg takler ikke slike spiller! Nå satser vi alt på PL gutter! When you walk through a storm Hold your head up high And don't be afraid of the dark At the end of the storm Is a golden sky And the sweet silver song of a lark Walk on through the wind Walk on through the rain Though your dreams be tossed and blown Walk on walk on with hope in your heart And you'll never walk alone You'll never walk alone Walk on walk on with hope in your heart And you'll never walk alone Var vel rask der.. moment of irritation elns.. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Liverpool var jo desidert best, og det vises jo med alle de enorme sjangsene de hadde. Nja. Skal kunne gå med på at de var mye bedre enn Chelsea (Nå såg eg fra 30 minutt og ut, de må nevnes) i den delen av første omgang eg såg, men Chelsea var da suverene etter pause til de ble cocky og trodde det var avgjort? På slutten var kampen bare rar. Chelsea var best i noen få perioder i kampen, hvor de presset litt. Deriblant når LFC leder 2-0. Ellers var Liverpool det dominerende laget, og Chelsea scorer på mål når Liverpool ligger høyt på banen, og på (selvfølgelig) frispark. Lenke til kommentar
aritalo Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Som nøytral United fan syns jeg Liverpool var best i denne kampen, selvom Chelsea ikke var dårlige så scorer de på det de har. Liverpool hadde fortjent bedre utelling enn de de fikk, og kunne kanskje scoret ett til og unngått å slippe inn det første fra Drogba. men fotballen er rund og bedre lykke neste år, men dere har jo fortsatt sjans på oss (united) i kamp om serien. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Jeg er glad jeg er ung og har et sterkt hjerte. Når jeg ser slike kamper kan jeg putte en hel snusboks i kjeften uten at jeg merker noe. Nervene tar helt overhånd. Jeg tror vi hadde gått videre med Gerrard. Det positive med at han ikke spilte i slutten nå er at han sannsynligvis hadde gjort noe uetisk for å vippe resultatet i vår favør. En ting kan jeg bare si: Får ikke Torres spille CL-finale snart, forsvinner han til Italia. Endret 14. april 2009 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
GLN Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Liverpool rævslikka Chelsea under hele kampen (untatt en 15min periode etter pause). Chelsea var dødelig effektive, og det felte oss. 33%-67% possession de første 35min sier vel litt. Vi har gjort det så bra denne sesongen, i PL og CL, men ting har ikke vippet vårs vei i slutten. Takket være Macheda og Lampard. Synd at en så god sesong spillemessing, mest sansynlig ikke premieres med en eneste pokal. Håper ikke noen i trenerteamet, eller spillestallen ryker pga det. Endret 14. april 2009 av Pirja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå