Blekk. Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Er uansett ekstremt stolt over gutta. YNWA Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Along came Lampard ... Men kamp har det vært! Jeg er stolt, jeg er faen meg stolt Lenke til kommentar
TheFreak Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Og, herregud. Kan du dø, Drogba? Lenke til kommentar
Niram Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Faen meg stolt jeg og. Moralen i Liverpool finnes ikke i noe annet lag. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Faen ta Drogba. ER DET MULIG?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Kun 3 minutt? Om dette hadde vært en Unitedkamp hadde fjerdedommer sagt 14minutter. MINST!" Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Fy faen, for en underholdende kamp. 4-4 i kampen, og 7-5 sammenlagt. Liker å se slike kamper!" Bare synd det ikke gikk for dere. Trøsten for være at United sikkert ryker i morgen... Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Dette er i boks for Chelsea, men Liverpool har kjempet som kun Liverpool kan kjempe. Er for øvrig dritlei Drogba. Han ligger faen meg bare nede hele jævla tiden. Og det ser jo faen meg ut som han skal dø hver gang... Lenke til kommentar
markusgs Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Åh, herregud for en kamp. All honnør til alle spillere, det er nesten synd det bare er kvartfinale. Gratulerer Chelsea, hvis dere vinner, og takk for en fantastisk fotballkamp. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Kun 3 minutt? Om dette hadde vært en Unitedkamp hadde fjerdedommer sagt 14minutter. MINST!" GIDD, å snakk om United hele tiden, seriøst. Vær heller stolt over gutta. (no offence) Lenke til kommentar
TheFreak Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Stolt blir jeg, fortsatt moral i liverpool leiren! Grattis gutta, ingen kunne forvente mer! You'll Never Walk Alone! Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Jeg kommer aldri i mitt liv til å gratulere en Chelseasupporter etter denne kampen. Jævlig hovne snobber alle jeg kjenner. Faen jeg er stolt over laget nå. Nydelig kjempet. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 For en kamp. Herregud for en kamp. Chelsea var gode, og var kjempe effektive. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Drogba kan gå og legge seg ja. Tragisk at en så sterk spiller legger seg så ofte.. Menmen.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Uannsett resulat: JEG ER STOLT. QFT Lenke til kommentar
GLN Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) For en kamp. Godt spilt av Liverpool. Synd at hjemmekampen på Anfield gikk som den gikk. Men jeg blir oppgitt av Chelsea spillerene, og spesielt Drogba. Noe facebook statusen min bærer preg av: Får ikje gilde pølse av å legga dåkke ner her Chelsea. Reis dåkke opp!! edit: Herr Brun som tippa uavgjort? YNWA and Justice for the 96! Endret 14. april 2009 av Pirja Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 I morgen skal jeg faen meg gå med hodet hevet med det røde flagget rundt halsen!! Jeg er så sykt stolt av laget mitt nå...Det kan liksom ikke beskrives.... You'll never walk alone! Lenke til kommentar
n4w Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 For en kamp det var! 2 mål på tre minutter. Synd vi bare ikke klarte å dra i land det siste. Hele kampen var full av drama, kampen var en fryd for øyet, bare synd vi ikke fikk averget det siste og dratt i land enda et skudd. Men gutta jobba forferdelig godt på slutten. Utrolig kamp! YNWA! Lenke til kommentar
SkagenK Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Dommeren blåste istykker kampen imo... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå