Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Greit, han hadde det vondt, lå ikke på banen,men faens gutten ruller INN på banen igjen. Skulle tro det var verdt et gult kort, linjemannen burde ha fått med seg det der. Så må noen få tatt et rønken bilde av hue til Cech, jeg er overbevist om at plata han har i hue har løsna. Håper FA slår ned....glem det. Vi snakker om chelsea her.(å herregud! Jeg snakker som en united-barn. ) Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Det som er digg nå, er at vi trenger egentlig bare ett eneste mål. Om Chelsea skorer ett mål, har vi fortsatt ekstraomganger med 3 mål. Argh, hater Tommy Steine. Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Tipper Mastodome (Reklamen for Metal CDn) får solgt litt men så mange seere! Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Javier Alejandro Mascherano (pronounced IPA: [ˌmaskeˈɾano]) (born 8 June 1984) is an Argentine football player who plays as a defensive midfielder. He plays for Liverpool and is captain of the Argentina national team. In your face, Latias Alle kan skrive på wikipedia. Hvis det der er sant, så er kommentatorene på Sky Sports dumme. Kommentarer har ikke fasiten på hvordan navn skal uttales. Bare hør på Roar Stokke når han prøver å si "Liverpool", "Gerrard" eller "Kuszczak". Endret 14. april 2009 av Tobbe777 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Alle kan skrive på wikipedia. Hvis det der er sant, så er kommentatorene på Sky Sports dumme. Ålli Gønnar Sålskjaar.... Lenke til kommentar
n4w Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Greit, han hadde det vondt, lå ikke på banen,men faens gutten ruller INN på banen igjen. Skulle tro det var verdt et gult kort, linjemannen burde ha fått med seg det der. Så må noen få tatt et rønken bilde av hue til Cech, jeg er overbevist om at plata han har i hue har løsna. Håper FA slår ned....glem det. Vi snakker om chelsea her.(å herregud! Jeg snakker som en united-barn. ) Og litt sjelven kanskje? Gramatikken er ikke på topp. Da er vi ihvertfall to. Lenke til kommentar
hoddevik Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Faen, da... Håper forsvaret står i mot alt som vil komme nå i andre omgang da, for Chelsea kommer til å kjøre på med alt de har nå.. Hent inn Istanbulmoralen nå Liverpool!!! Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Fortsetter det SLIK går dere lett videre... Helt sykt! Dette hadde jeg ikke forventet i det hele tatt! Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Javier Alejandro Mascherano (pronounced IPA: [ˌmaskeˈɾano]) (born 8 June 1984) is an Argentine football player who plays as a defensive midfielder. He plays for Liverpool and is captain of the Argentina national team. In your face, Latias Alle kan skrive på wikipedia. Hvis det der er sant, så er kommentatorene på Sky Sports dumme. Skjønte at den kom. :!: Vi lar det ligge. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Men slapp off gents. Vi har ikke vunnet NADA enda. Kan godta et chelseamål så lenge vi får et til(helt tre til da ) Ut med lucas btw. Brennkvikt Endret 14. april 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
n4w Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Alle kan skrive på wikipedia. Hvis det der er sant, så er kommentatorene på Sky Sports dumme. Ålli Gønnar Sålskjaar.... Åh! Åh! Det er han klovn... Nei vent nå litt... Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Javier Alejandro Mascherano (pronounced IPA: [ˌmaskeˈɾano]) (born 8 June 1984) is an Argentine football player who plays as a defensive midfielder. He plays for Liverpool and is captain of the Argentina national team. In your face, Latias Alle kan skrive på wikipedia. Hvis det der er sant, så er kommentatorene på Sky Sports dumme. Kommentarer har ikke fasiten på hvordan navn skal uttales. Bare hør på Roar Stokke når han prøver å si "Liverpool", "Gerrard" eller "Kuszczak". Vet ikke om det er Stokke, men det er vel en som sier "Skartel" óg. Blir så forbanna når jeg hører det...og ikke minst "SJÆRRAR" som du nevnte. Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Jeg sitter i hvert fall her og skjelver. Jeg vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Ut med lucas btw. Brennkvikt Og inn med...Babel, Riera? Du vil at vi skal bytte til 4-2-3-1 med Bønna i midten? Kan funke det, ja. Endret 14. april 2009 av Perfecta Lenke til kommentar
hoddevik Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Inn med insua på venstrebacken, og aurelio opp på venstrekanten, kanskje ? Aurelio viser kjempeform! Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Hva i helvete driver Cech med? Keep going! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Inn med insua på venstrebacken, og aurelio opp på venstrekanten, kanskje ? Aurelio viser kjempeform! Insua er ikke med i CL-troppen. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Men vi trenger fortsatt bare ett mål. Det viktigste er at vi ikke slipller inn ett til. Endret 14. april 2009 av Perfecta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå