n4w Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 De må holde presset oppe. Slik fikk vi kontroll på Chelsea, og fikk sjanser. Går feil vei nå. Chelsea faller hele tiden. Ja. Slapper vi av litt for mye, takler for hardt og sender feilpasninger i dette tempoet går det rett vest. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Uttales det virkelig Maskerano? Lenke til kommentar
edge Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Men faen da. Jeg som satte penger på uavgjort Har 50 kroner på at Liverpool avanserer, rundt 20 i odds *håpe* Lenke til kommentar
TheFreak Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Faen ta, nå var vi nærme! Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Uttales det virkelig Maskerano? Det er jo Mascherano. Så tror det bli sj-lyd, eller noe lignende... Jeg har vel ikke rakket ned på dere ikveld? Ja, vel da. Kanskje jeg som er litt overfølsom i øyeblikket. Så nærme, nå røyker jeg sokkene mine! Endret 14. april 2009 av SasaB Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Uttales det virkelig Maskerano? Så klart ikke. Viasat-folka er en gjeng med klovner som ikke har peiling på fotball. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Hvilken planet er Cech fra...? Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Har god tid. må bare passe på å ikke bli slappe bakover og HVERTFALL ikke lage noen unødvendige straffespark Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) http://en.wikipedia.org/wiki/Mascherano (pronounced IPA: [ˌmaskeˈɾano]) Endret 14. april 2009 av Veritas_ Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 En utrolig Liverpool-omgang, men Chelsea ble snytt for et straffe. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Javier Alejandro Mascherano (pronounced IPA: [ˌmaskeˈɾano]) (born 8 June 1984) is an Argentine football player who plays as a defensive midfielder. He plays for Liverpool and is captain of the Argentina national team. In your face, Latias Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Flere enn jeg som ble fysisk kvalm av Drogba? Greit, han hadde det vondt, lå ikke på banen,men faens gutten ruller INN på banen igjen. Dette er verre enn Ronaldo's kvalmhet og Gerrard's dobbeltmoral Lenke til kommentar
Niram Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Utrolig at vi ikke skorer på overtida der, menmen.. Håper og tror dette går veien. Vi har fått en skikkelig vitamininnsprøyting nå.. Skulle bare ønske vi kunne dytta Gerrard innpå i andre omgang, hadde vært perfekt.. Lenke til kommentar
edge Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Hvilken planet er Cech fra...? Krypton En utrolig Liverpool-omgang, men Chelsea ble snytt for et straffe. Vil ikke si det. Var en vennlig skulder(om vi tenker på samme hendelse..) Lenke til kommentar
hoddevik Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 I teorien, er vi videre til ekstraomganger om resultatet står seg, eller må vi ha like mange mål som Chelsea borte(dvs. 3-1 på brua) for å gå videre til ekstraomganger ? Forresten god innsats i begynnelsen av kampen her nå, dette kan vi virkelig greie ! YNWA!! Lenke til kommentar
n4w Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Uttales det virkelig Maskerano? Nei så klart ikke, bare de papphuene fra viasat som er helt... vel... papp. Det skrives med sch, og da blir det mer en sj lyd. Det samme var sagt over gitt. Endret 14. april 2009 av n4w Lenke til kommentar
Manx Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Greit, han hadde det vondt, lå ikke på banen,men faens gutten ruller INN på banen igjen. Skulle tro det var verdt et gult kort, linjemannen burde ha fått med seg det der. Så må noen få tatt et rønken bilde av hue til Cech, jeg er overbevist om at plata han har i hue har løsna. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Chelsea er videre på bortemål om resultatet står seg. Edit : Til Hoddevik altså. Endret 14. april 2009 av Dalglish Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Javier Alejandro Mascherano (pronounced IPA: [ˌmaskeˈɾano]) (born 8 June 1984) is an Argentine football player who plays as a defensive midfielder. He plays for Liverpool and is captain of the Argentina national team. In your face, Latias Alle kan skrive på wikipedia. Hvis det der er sant, så er kommentatorene på Sky Sports dumme. Lenke til kommentar
edge Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Skvatt til litt nå.. Ser kampen på Viasat Sport HD og plutselig vises et klipp av et avspark fra en kamp der Gerrard var med.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå