Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 (endret) Og så vidt jeg husker så har Liverpool skoret over 3 mål på Uniteds hjemmebane. Og Real's hjemmebane Tapte vel 2-0 borte mot Middlesbrough også hvis jeg ikke husker feil... Og Odd banket Viking på Hotel Cæsar engang. Relevansen for dette innlegget og Manx sitt er likestore. Selvfølgelig har Liverpool(og united,samt alle lag igrunn) både vunnet og tapt på bortebane. Endret 13. april 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Like usansynlig som at vi skulle gjøre det mot Milan, olympiakos, RM, og united .. ? Når og hvor har dere tatt igjen oss fra 1-3 på bortebane? Settingen er totalt annerledes når andrekampen spilles med slike forutsetninger. Om du leser(!) posten som startet denne diskusjonen,så finner du fort ut at Smågal mente at det var usannsylig å skore 3 mål på brua. Og så vidt jeg husker så har Liverpool skoret over 3 mål på Uniteds hjemmebane. Og Real's hjemmebane Å om du leser min post poengterer jeg at det er lettere å score 3 mål fra 0-0 enn 1-3. (!)(!) btw. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 (endret) Du stilte spørsmål til smågal's innlegg. Som gikk ut på sannsyligheten på å skore flere mål på bortebane mot store lag. Ikke om selve kampen mot chelsea,slik jeg tolket det. Kjetil:''Like greit å spare spillere i morra. At vi scorer 3 på Brua er totalt usansynlig'' SG:''Like usansynlig som at vi skulle gjøre det mot Milan, olympiakos, RM, og united .. ?'' Ikke hvor enkelt det blir å komme tilbake fra 1-3. Om du husker riktig kom ikke (jeg sa IKKE) Liverpool tilbake fra 1-3 mot Milan,Olympiakos,RM eller United. Endret 13. april 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Du stilte spørsmål til smågal's innlegg. Som gikk ut på sannsyligheten på å skore flere mål på bortebane mot store lag. Ikke om selve kampen mot chelsea,slik jeg tolket det.Kjetil:''Like greit å spare spillere i morra. At vi scorer 3 på Brua er totalt usansynlig'' SG:''Like usansynlig som at vi skulle gjøre det mot Milan, olympiakos, RM, og united .. ?'' Ikke hvor enkelt det blir å komme tilbake fra 1-3. Om du husker riktig kom ikke (jeg sa IKKE) Liverpool tilbake fra 1-3 mot Milan,Olympiakos,RM eller United. Hva er poenget ditt? At Smågal mener at det er mulig å score 3 mål? Men ikke i settingen som gjelder i morgen? Eller at smågal ikke tenkte på Chelsea kampen når han postet sitt innlegg, bare det å score 3 mål? Jeg skjønner ikke diskusjonen. Å dumskapen gir meg ondt i hode. "Hypotetisk er det mulig å score 3 mål på brua, men vi mener ikke kampen i morgen?" Head hurts. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 (endret) Du stilte spørsmål til smågal's innlegg. Som gikk ut på sannsyligheten på å skore flere mål på bortebane mot store lag. Ikke om selve kampen mot chelsea,slik jeg tolket det.Kjetil:''Like greit å spare spillere i morra. At vi scorer 3 på Brua er totalt usansynlig'' SG:''Like usansynlig som at vi skulle gjøre det mot Milan, olympiakos, RM, og united .. ?'' Ikke hvor enkelt det blir å komme tilbake fra 1-3. Om du husker riktig kom ikke (jeg sa IKKE) Liverpool tilbake fra 1-3 mot Milan,Olympiakos,RM eller United. Hva er poenget ditt? At Smågal mener at det er mulig å score 3 mål? Men ikke i settingen som gjelder i morgen? Eller at smågal ikke tenkte på Chelsea kampen når han postet sitt innlegg, bare det å score 3 mål? Jeg skjønner ikke diskusjonen. Å dumskapen gir meg ondt i hode. "Hypotetisk er det mulig å score 3 mål på brua, men vi mener ikke kampen i morgen?" Head hurts. Skal ikke være enkelt nei,så får ta det simpelt da. kjetil: å skore tre mål på brua er usansynlig smågal: Vi skåret jo tre mål mot united,rm,olympiakos,milan deg: Når kom Liverpool tilbake fra 1-3 ledelse mot united?(ingen hadde nevt at vi hadde gjort det, muligens i ditt eget hode) Meg: Var ikke det som var samtalen. Samtalen var hvor sannsylig det er å skore 3 mål bortebane i en avgjørende kamp, når liverpool MÅ vinne med 3 mål. Ingen(uten deg da. ) snakket om settingen. Endret 13. april 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Like greit å spare spillere i morra. At vi scorer 3 på Brua er totalt usansynlig sad.gif .................. Jesuskristihelligemariabetlehemfaraoogmoses. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 (endret) Relevansen for dette innlegget og Manx sitt er likestore.Selvfølgelig har Liverpool(og united,samt alle lag igrunn) både vunnet og tapt på bortebane. Nå var vel poenget mitt at det nesten ser ut som om noen av dere tar det som en selvfølge at dere skal score minst 3 mål og Chelsea skal tydeligvis stå og se på at Liverpool skal spille fotball i 90 minutter. Skulle vel få fram at dere har tapt mot mye dårligere motstander på bortebane i år, men herregud er jo lov å leve i håpet. Edit: Jesuskristihelligemariabetlehemfaraoogmoses. Tror det du prøvde å skrive var: Jesuskristihelligemariaogfaraoinneimoses. På tide å gå å legge seg merker jeg Endret 13. april 2009 av Manx Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Tror ingen forventer at Liverpool skal komme videre. Nightkeeper er vel untaket. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Liverpool har en egen evne til å klare det ingen forventer. Når det er sagt, taper ikke Chelsea to ganger hjemme mot samme lag i løpet av en sesong. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 De tapte ikke på en stund på hjemmebane før heller. Noen ting snur. Enten vinner Liverpool, eller så taper de mye. Alt kommer an på om taktikken til Rafa holder mål, eller ei. Vi må satse alt i angrep. Ikke ofte Liverpool går slikt ut. (sett bortifra de siste kampene, men uten slikt press som imorgen dog). Jeg er spent iallfall. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 For all del, det blir spennende. Bolton klarte jo nesten det utrolige sist (selv om Lamps og Drogba ble byttet ut). Har enda ikke kommet over sjokket på Anfield, så jeg gleder meg til i morgen jeg også. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Ingen forventer at de skal gå videre. Men alle (iallefall liverpoolsupportere) forventer at de skal prøve. Lenke til kommentar
GBD Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Om et døgn er det som dere vet 20 år siden den tragiske Hillsborough-ulykken. For de av dere som ønsker å vite litt mer om hva som skjedde i etterkant av ulykken har The Guardian en bra artikkel på saken: http://www.guardian.co.uk/football/2009/ap...shire-liverpool Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Like greit å spare spillere i morra. At vi scorer 3 på Brua er totalt usansynlig sad.gif .................. Jesuskristihelligemariabetlehemfaraoogmoses. Hva er galt? I går var kampen i morra, og på brua. Så hva klager du over? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Om et døgn er det som dere vet 20 år siden den tragiske Hillsborough-ulykken. For de av dere som ønsker å vite litt mer om hva som skjedde i etterkant av ulykken har The Guardian en bra artikkel på saken: <a href="http://www.guardian.co.uk/football/2009/apr/13/hillsborough-disaster-police-south-yorkshire-liverpool" target="_blank" rel="nofollow">http://www.guardian.co.uk/football/2009/ap...shire-liverpool</a> Meget god artikkel Ingen forventer at de skal gå videre. Men alle (iallefall liverpoolsupportere) forventer at de skal prøve. Enig Like greit å spare spillere i morra. At vi scorer 3 på Brua er totalt usansynlig sad.gif .................. Jesuskristihelligemariabetlehemfaraoogmoses. Hva er galt? I går var kampen i morra, og på brua. Så hva klager du over? En annen diskusjon med meg. Der vi misforsto hverandre. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Heck, bedre vi ikke går videre og scorer 3-4 mål, enn at vi ikke scorer og ikke går videre. Forventer ikke at vi går videre, men forventer en heidundrende innsats. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Må sies at å vinne på brua er ikke enklet. United klarte forøvrig ikke det. Liverpool vant med deflection Fat Frank syle. Glad Terry ikke spiller jeg. Edit: ikke at jeg ønsker en diskusjon som angår å samenligne United med Liverpool. Var bare et eksempel. Endret 14. april 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Heck, bedre vi ikke går videre og scorer 3-4 mål, enn at vi ikke scorer og ikke går videre. Forventer ikke at vi går videre, men forventer en heidundrende innsats. Visst faen, for da tjener jeg litt penger også. Satser på 5-2 og 10000 i lommeboka! Men sånn seriøst tror jeg vi kan score 3-4 mål og at vi gjør det, men er bare litt usikker på om vi klarer å holde tett bakover. =/ Stor fordel at Terry er ute. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Heck, bedre vi ikke går videre og scorer 3-4 mål, enn at vi ikke scorer og ikke går videre. Forventer ikke at vi går videre, men forventer en heidundrende innsats. Visst faen, for da tjener jeg litt penger også. Satser på 5-2 og 10000 i lommeboka! Men sånn seriøst tror jeg vi kan score 3-4 mål og at vi gjør det, men er bare litt usikker på om vi klarer å holde tett bakover. =/ Stor fordel at Terry er ute. Det er det. Men, Carvalho er jo ikke dårlig han eller. Når det gjelder og holde nullen, så er det mulig. Om Carra og Skrtl/Agger har en god dag mot Drogba og gjengen. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Hvem av Chelsea sine spillere er det som er ute? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå