GLN Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Får håpe på en reprise fra sist finale, vi scorer 3kjappe mål, men kuyt og pennant har vært gode, noe vi ikke helt kan si om zenden Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Edit: Og dommeren blåser på veldig mye unødvendig synes jeg. Må da kunne gå ann å kroppskontakt. 8684624[/snapback] Enig, men ser du stygt på en italiener så kaster han seg ned i krampegråt. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Milan scora ufortjent, men mål er mål. Dessverre. Holder en tier på Liverpool uansett. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Jeg synes Zenden har spillt helt ok, men Maschreanoo kan bedre. Godt spill av både Kuyt og Riise, og Gerrard. Svært fin redning av Dida... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Jaja, Liverpool greier ikke å vinne nå. Men dem har vært de beste. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 det er over, da ser dere meg med Chelsea-logoen en stund... Faen i helvete... Lenke til kommentar
fakey Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 In your face! Ikke så kjepphøye nå lenger gutta? Eller? Dere får kjøre opp og satse på 2005-reprise, selvom jeg tviler på at det vil gå. Herregud Kewell er stygg, Inzaghi har dritvondt og han prøver å dra karen opp?? Lenke til kommentar
Terjeboy Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 In your face! Ikke så kjepphøye nå lenger gutta? Eller? Dere får kjøre opp og satse på 2005-reprise, selvom jeg tviler på at det vil gå. Herregud Kewell er stygg, Inzaghi har dritvondt og han prøver å dra karen opp?? 8685229[/snapback] Inzaghi filmer bare, nå er det om å gjøre å bruke mest mulig tid for Milan. Jeg har fått en fotball sparket ganske hardt opp i magen før, det er stort sett ikke så vondt at du må legge deg ned og grine.. Han var oppe igjen med en eneste gang Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 In your face! Ikke så kjepphøye nå lenger gutta? Eller? Dere får kjøre opp og satse på 2005-reprise, selvom jeg tviler på at det vil gå. Herregud Kewell er stygg, Inzaghi har dritvondt og han prøver å dra karen opp?? 8685229[/snapback] Er det en ting pool supportere jeg kjenner ikke er, så er det kjepphøye. Og jeg blir flau av å se united supportere si sånne ting. Lenke til kommentar
kalle_klovn_1990 Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Undskyld kraftutrykket, men FAENS JÆVLA DRIT! Lenke til kommentar
fakey Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 In your face! Ikke så kjepphøye nå lenger gutta? Eller? Dere får kjøre opp og satse på 2005-reprise, selvom jeg tviler på at det vil gå. Herregud Kewell er stygg, Inzaghi har dritvondt og han prøver å dra karen opp?? 8685229[/snapback] Er det en ting pool supportere jeg kjenner ikke er, så er det kjepphøye. Og jeg blir flau av å se united supportere si sånne ting. 8685325[/snapback] Okey, så ingen av dem er kjepphøye? Etter at dem kom til finalen har dem vært kjepphøye her ja. Men nå ler jeg av dere, relativt misslykka sesong, igjen. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Undskyld kraftutrykket, men FAENS JÆVLA DRIT!8685353[/snapback] I feel ya. Lenke til kommentar
Terjeboy Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 In your face! Ikke så kjepphøye nå lenger gutta? Eller? Dere får kjøre opp og satse på 2005-reprise, selvom jeg tviler på at det vil gå. Herregud Kewell er stygg, Inzaghi har dritvondt og han prøver å dra karen opp?? 8685229[/snapback] Er det en ting pool supportere jeg kjenner ikke er, så er det kjepphøye. Og jeg blir flau av å se united supportere si sånne ting. 8685325[/snapback] Okey, så ingen av dem er kjepphøye? Etter at dem kom til finalen har dem vært kjepphøye her ja. Men nå ler jeg av dere, relativt misslykka sesong, igjen. 8685360[/snapback] En viss United supporter som er kjepphøy etter Premier League seier nå eller? Lenke til kommentar
kalle_klovn_1990 Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Den dommern er like rettferdig som kommunisme Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Jaja, fotball er urettferdig noen ganger. Liverpool eide stort sett kampen, men Milan var effektive, noe Liverpool ikke var. Ser virkelig mangelen på en toppspiss i sånne kamper synes jeg. YNWA! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 (endret) Jeg United supporter, men jeg mener at dere hadde fortjent ¨å vinne Cl siden dere spilte best i dag. Og Milan skulle ikke ha spilt Cl engang, og husk United supportere hvor mye vi klagde på Milan når vi tapte pga av at Milan skulle aldri spilt CL. Endret 23. mai 2007 av Raste Lenke til kommentar
fakey Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 In your face! Ikke så kjepphøye nå lenger gutta? Eller? Dere får kjøre opp og satse på 2005-reprise, selvom jeg tviler på at det vil gå. Herregud Kewell er stygg, Inzaghi har dritvondt og han prøver å dra karen opp?? 8685229[/snapback] Er det en ting pool supportere jeg kjenner ikke er, så er det kjepphøye. Og jeg blir flau av å se united supportere si sånne ting. 8685325[/snapback] Okey, så ingen av dem er kjepphøye? Etter at dem kom til finalen har dem vært kjepphøye her ja. Men nå ler jeg av dere, relativt misslykka sesong, igjen. 8685360[/snapback] En viss United supporter som er kjepphøy etter Premier League seier nå eller? 8685378[/snapback] En viss Chelsea supporter som er bitter er Premier League tap der da? Nei, nå skal det feires. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Her kommer det er par stygge ord: Fy faen for en dommer, maken til uretferdig dommer i en cl finale har det aldri vært, blåser bare de koser på hverandre, og blåser 3sek før tida går ut, og det var et bytte inni tillegstida, herregud Dommeren ødela kampen synes jeg Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 @Banansplitt: Det siste vi trenger nå er usaklige kommentarer fra en Man U fan. Inzaghi filmet, Kewell var stresset og ville ha han opp, og det er Inzaghi som er usportslig i den situasjonen, ferdig med det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå