ErlendRU Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Blir det 5-2 så gråter jeg, samtidig som jeg feirer. Har ikke råd til en 10'er til! Argh.. Da begynner jeg å grine også. For da blir 10500 på meg i tillegg til avansement. Blei til at jeg brukte litt mer enn jeg egentlig har råd til, skumle greier det der. Men er sikra penger om Liverpool scorer over 3 mål da, så greit nok. Tror vi gjør det, men tror Chelsea scorer også. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Irriterende at man må sette inn 120kr eller mer hver gang på Bet365. Iallefall for en fattig student rett før den 15. Lenke til kommentar
alfarnes89 Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 hva er oddsen på morgendagens kamp ? Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Satser på 0-4 eller 1-4. Avansement + litt penger hadde ikke vært dårlig Lenke til kommentar
CCola Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 For bare kampen er den nokså normal: 2:30 - 3:25 - 3:25. Avanserer Liverpool er det 10:00 i odds. Tror nok det lønner seg å satse på resultatoddsen på tirsdag ja! Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Kjøre standar lag i morra eller? Lurer på Bønna sentralt om Gerrard ikke er med fra start. Vi må ikke ofre Gerrard her, sånn at han blir langtids skadet i ligainnspurten, men vi får stole på støtteapperatet. Kunne tenkt meg både Agger og Hyypia på banen jeg, ser ikke først å fremst etter en deffansiv lagoppstilling. Samtidig har Carra også vert god, vanskelig å velge. Hyypia er ved siden av Torres nesten eneste Liverpool spiller som scorer med hodet. Agger har sine kvaliteter fremover og har selvtilitt nå fra Blackburn kampen. Mascherano har jeg klaget på før fremover, og det med god grunn for dem som så lørdagskampen. Samtidig ville det vert litt rart å starte uten Masche borte på Broa. Men vi trenger mål, masse mål. Samtidig kan vi ikke la den kontre oss i senk. Riera fikk masse skryt på lørdag, han var da ikke så god etter min mening. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Riera var dritgod på lørdag. Venstresiden funket helt fantastisk! Insua, Agger og Riera<3 Syntes det er dumt at ikke Insua er registertert for spill i CL, men håper og tror vi får se Agger fra start på tirsdag! Guttorm, tviler du virkelig om Masche skal starte imorgen?! Det ville jo vært helt ute av spill om vi ikke startet med Masche. Å dæven om vi starter med Lucas. Han er IKKE GOD nok! Greit om han er på benken, men faen ikke start med et uromoment på banen.. Laget jeg håper på: Reina Arbeloa - Carra - Agger - Aurelio Kuyt - Alonso - Masche - Riera Gerrard Torres Jeg har lyst til å presse inn Bønna også, men om han erstatter noen i det 60-70min skal jeg ikke klage heller. Stor fart mot slitne Chelsea stoppere blir bra. Han blir jo eventuelt å få spille dersom Gerrard er skadd. Da tar Kuyt plassen til Gerrard, og Bønna ut på høyrekanten. Laget jeg tror: Reina Arbeloa - Carra - Skrtel - Aurelio Bønna - Alonso - Masche - Riera Kuyt Torres Stygt redd for at ikke Gerrard blir klar altså. Da sliter vi, men da starter vi med en fantastisk formsterk jøde! GO REDS! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Klart vi kjører den vanlige 4-2-3-1 om Gerrard skal spille. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Er såpass sikker på at Gerrard starter at jeg tør "nesten" vedde på det Vi stiller i vanlig 4-2-3-1, med Masche og Alonso sentralt. Gutta skal være like tente som mot Real og Torres skal være like scoringskåt som han var mot Blackburn. Da har jeg trua! Lenke til kommentar
CCola Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Oh yes! Pils og kamp imorgen blir bra.. Må roe nervene vettu. Uansett. Om vi ryker så har jeg "sorget" for det allerede etter første kamp, så det blir heller en helvetes bonus om vi går videre. YNWA Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Nei jeg gjør ikke det Ccola. Bare plager meg litt at han ikke er bedre forover, håper han har dagen for å si det slik. Insua var god ja, Riera var ikke så god, motstanden var mildt sagt elendig, så det forteller ikke så himla mye. Eneste at Torres er i slaget. Venstresiden fikk gjennomgå i første kamp, så det er jævli synd at Insua ikke er registrert ja. Håper Bønna på sentral plass, da han kan være et godt bindeledd om Gerrard er ute. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Gerrard vil spille, og Gerrard skal spille. Reina Arby-Carra-Agger-Aurelio Masche-Alonso Babel/Benny-Gerrard-Riera Torres Faktisk på en måte vil jeg sette inn Hyypia, for å knuse alle i luften og pisse på drogbas pusemuskler. Men han blir da altfor lett avslørt på fart når vi må stå høyt med forsvaret og presse.. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Hyypia hadde vært veldig greit på offensive dødballer og tryggheten bakover, men som du sier blir det altfor stort sjansespill å bruke han da han eier null fart. Mot "små" lag er det jo greit, han tar det igjen på rutine og faller av tidlig, men mener det er altfor stor sjanse og ta mot Chelsea. Men, vi må jo bare druse på også, så vanskelig å si. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Like greit å spare spillere i morra. At vi scorer 3 på Brua er totalt usansynlig Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Like usansynlig som at vi skulle gjøre det mot Milan, olympiakos, RM, og united .. ? Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Like greit å spare spillere i morra. At vi scorer 3 på Brua er totalt usansynlig Med den holdningen vinner dere alt Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Like usansynlig som at vi skulle gjøre det mot Milan, olympiakos, RM, og united .. ? Ja Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Like usansynlig som at vi skulle gjøre det mot Milan, olympiakos, RM, og united .. ? Når og hvor har dere tatt igjen oss fra 1-3 på bortebane? Settingen er totalt annerledes når andrekampen spilles med slike forutsetninger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 (endret) Like usansynlig som at vi skulle gjøre det mot Milan, olympiakos, RM, og united .. ? Når og hvor har dere tatt igjen oss fra 1-3 på bortebane? Settingen er totalt annerledes når andrekampen spilles med slike forutsetninger. Om du leser(!) posten som startet denne diskusjonen,så finner du fort ut at Smågal mente at det var usannsylig å skore 3 mål på brua. Og så vidt jeg husker så har Liverpool skoret over 3 mål på Uniteds hjemmebane. Og Real's hjemmebane Endret 13. april 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Manx Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Og så vidt jeg husker så har Liverpool skoret over 3 mål på Uniteds hjemmebane. Og Real's hjemmebane Tapte vel 2-0 borte mot Middlesbrough også hvis jeg ikke husker feil... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå