CCola Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Så det er derfor Reina har fått 3 Golden gloves (?)? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Så det er derfor Reina har fått 3 Golden gloves (?)? Bestem deg nå da. Vi snakker om denne sesongen, ikke de tre forrige. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Neinei, mente det ikke slikt. Er helt enig i at det ikke er forsvaret til United som gjorde at VDS tok rekord, men uansett - de hadde mye å si. Over til saken, om det ikke er forsvaret som gjør så mye av jobben, må jo Reina være generelt en fantastisk keeper. ^^ Dette hadde egentlig ikke så mye å si for diskusjonen, siden det er vel snakk om laget NÅ, og ikke laget før, som jeg påpekte i mitt forrige innlegg. Men uansett, det vil kanskje si at Reina er bedre en mange av dere mener? Siden dere faktisk bruker antall cleen sheets som et argument når dere argumenterer for, og sier det er "ugyldig" når dere argumenterer imot. --- Uansett, jeg skrev jo at forsvaret til United var bedre, og jeg skrev også at keeper-diskusjonen var helt umulig å løse (siden vi aldri blir enig) så jeg skrev bare =. Jeg syntes Reina har vært knallgod iår da, siden han har blitt mye bedre i feltet og "tullestatistikken" omtrent 0. Det blir en uendelig diskusjon. Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Jepp. Jeg anbefaler også alle til å sette en 10'er (iallfall) på at resultatet blir 4-0, 4-1, 4-2, 5-0, 5-1. Det blir 50 kroner tilsammen, og om det blir ett av de resultatene vinner man 3500kr. Og helt usannsynlig er det ikke. Hvor er det du tipper? Internettside? Hvem? Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Jepp. Jeg anbefaler også alle til å sette en 10'er (iallfall) på at resultatet blir 4-0, 4-1, 4-2, 5-0, 5-1. Det blir 50 kroner tilsammen, og om det blir ett av de resultatene vinner man 3500kr. Og helt usannsynlig er det ikke. Hvor er det du tipper? Internettside? Hvem? går ut i fra unibet.. Der er det 11 i odds på at liverpool går videre fra runden.. Tippet på United, Barca og Liverpool seier jeg.. fikk rundt 15-16 i odds.. så blir spennende.. Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Jepp. Jeg anbefaler også alle til å sette en 10'er (iallfall) på at resultatet blir 4-0, 4-1, 4-2, 5-0, 5-1. Det blir 50 kroner tilsammen, og om det blir ett av de resultatene vinner man 3500kr. Og helt usannsynlig er det ikke. Hvor er det du tipper? Internettside? Hvem? går ut i fra unibet.. Der er det 11 i odds på at liverpool går videre fra runden.. Tippet på United, Barca og Liverpool seier jeg.. fikk rundt 15-16 i odds.. så blir spennende.. Typisk. Nok et pengesluk enters my bankkonto. "Takk" for tipset Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Tippet på United, Barca og Liverpool seier jeg.. fikk rundt 15-16 i odds.. så blir spennende.. Det var da lite, mtp. at både United og Liverpool har et elendig utgangspunkt... Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Tippet på United, Barca og Liverpool seier jeg.. fikk rundt 15-16 i odds.. så blir spennende.. Det var da lite, mtp. at både United og Liverpool har et elendig utgangspunkt... Tippet ikke at liverpool går videre, bare at de har vunnet over Chelsea etter 90 minutters spilltid.. Vil tro det blir 1-2 eller 0-2 til Liverpool.. men turte ikke tippe på at de går videre.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Tippet på United, Barca og Liverpool seier jeg.. fikk rundt 15-16 i odds.. så blir spennende.. Det var da lite, mtp. at både United og Liverpool har et elendig utgangspunkt... Tippet ikke at liverpool går videre, bare at de har vunnet over Chelsea etter 90 minutters spilltid.. Vil tro det blir 1-2 eller 0-2 til Liverpool.. men turte ikke tippe på at de går videre.. Daså. Er større muligheter for at det skjer, ja. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 (endret) På Bet365 er det 350.0 i odds på at resultatet mellom Chelsea - Liverpool blir 0-4 ELLER 1-4, 2-4, 0-5, 1-5 osv. 10kr på 0-4 = 3500 raske. Edit: Sorry, jeg tok visst feil. Eller har de skiftet det.. -.- 100 i odds på 0-4, 1-4, 2-4. 250 i odds på 3-4. 350 i odds på 0-5, 1-5, 2-5. Edit: Jeg satsa 10kr på Liverpool, med resultatene: 3-0, 3-1, 3-2, 4-0, 4-1, 4-2, 4-3, 5-0, 5-1. Endret 13. april 2009 av CCola Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Det er jo faktisk vert det Unibet, here i come! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Satser på 5-2 så blir det 10500 raske. Satte 300 til sammen på de resultatene CCola posta over her, i tillegg til 30 kroner på 5-2. Grei fortjeneste på de andre også da. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Points: at du ikke forstår logikken kan ikke jeg så mye for. Dog kan jeg prøve å mate deg det: At Liverpool har beste angriper, midtbanespiller og keeper er det lite tvil om. Når det gjelder resten av spillerene er det stort sett på det jevne ja, per dags dato. Og nå har jo også Liverpool vært flere hakk over United i det siste, og eneste grunnen til at manu ligger over på tabellen er en massiv porsjon flaks. Hehe. Tror du glemmer å ta med spillere som Ronaldo, Evra, Vidic, Ferdinand og Berbatov i vurderingen din. Men det skal visst ikke være lett! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 (endret) Edit; hahaha, Worst dress sence?: Carra, he tries hard, but he doesn't get it. Endret 13. april 2009 av Smågal Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Best dancer: Was Crouch (hørte jeg rett? LOL) Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Var nesten fristende og sette en tier på 4-0 til Pool Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Best dancer: Was Crouch (hørte jeg rett? LOL) Du har vel sett han danse? Er ikke noe å diskutere engang. Lurer på om han forsto det siste spørsmålet forresten ^^ Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Satset en tier på resultatet 3-0, 3-1, 4-0, 4-1 og 4-2 akkurat nå. Klarte ikke å la være Lenke til kommentar
CCola Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Blir det 5-2 så gråter jeg, samtidig som jeg feirer. Har ikke råd til en 10'er til! Argh.. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Kult at vi kan komme med senka skuldere i morra, det er Cheski som har hele presset. Jeg tror vi kan score 3, ballen er rund osv, ingenting er umulig. Tror mye står og faller på hvor tente Liverpool er og hvem som scorer først. Ryker vi så ryker vi, i teorien er vi nesten ute og en eventell skuffelse har jeg allerede tatt i først kamp. Don’t let your heads drop.All the players who go on The pitch after half-time have To keep their heads held high. We are Liverpool, you are Playing for Liverpool. Do not forget that. You have to hold your heads high for the supporters. You have to do it for them. You cannot call yourselves Liverpool players if you have Your heads down. If we create a few chances We have the possibility of getting back into this. Believe you can do it and we will. Give yourselves the chance to be heroes. COM'N U RED MEN!!!!!! YNWA! Win for the 96! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå