Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Aggresjonen i innleggene hans er ikke å ta feil av. Jeg trodde han hadde blitt bedre da han postet noen innlegg med det som sikkert var kompisbrukere. Men nå som han har egen bruker, så kommer litt av den gamle tilbake. Uansett hvor bra han oppfører seg, så er det ikke lov ifølge regelverket.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Jeg for min del liker måten han skiver på,selv hvor banal og ''dekket'' som den til tider er.

Ser dog ikke vitsen med å ''reoppdage'' seg selv i ny bruker.

Men er mindre glad i juging.

 

ANYWAYS: http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_5178432,00.html

Rafa blir mer og mer glad i ''mind games''

Noe jeg misliker. La Ferguson være ifred,Rafa.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Det morsomme er at Rafa tror tydeligvis at han er et geni på det her med mindgames. Han høres jo direkte latterlig ut når han konstant kommer med "Vi tenker bare på oss selv" og så følger etter med "Ferguson er nervøs". Det er ingen manager i verden som slår Ferguson når det kommer til mindgames, og Rafa kommer aldri til å rekke Ferguson opp til knærne. For øvrig har United En bedre backfirer, bedre vinger og en bedre keeper. Jeg har tatt keeperdiskusjonen før så jeg lar den ligge.

 

Nå stikker jeg tystere </3

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Jose er bedre i mindgames imo.

 

Angående hvem som har bedre backfirer,vinger,keepere,saftblander og spisser av United-Liverpool blir vi ikke enige likevell.

Derfor unlater jeg å si min mening angående akkurat den saken.

 

edit: Liverpool har best saftblander btw ;)

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Points: at du ikke forstår logikken kan ikke jeg så mye for. Dog kan jeg prøve å mate deg det:

 

At Liverpool har beste angriper, midtbanespiller og keeper er det lite tvil om. Når det gjelder resten av spillerene er det stort sett på det jevne ja, per dags dato. Og nå har jo også Liverpool vært flere hakk over United i det siste, og eneste grunnen til at manu ligger over på tabellen er en massiv porsjon flaks.

Lenke til kommentar
Herregud. Så fordi dere ikke tåler litt aggresjon i innleggene hans skal dere snitche så jævelig? Svikere.

Vet, utrolig latterlig!

Vel, disse innleggene deres har definitivt fjernet en hver tvil hos de som evt måtte være usikre på hvem denne brukeren var. Har vel dessuten ingenting med at vi ikke tåler aggresjonen i innleggene hans å gjøre, var vel heller det at noen her gjenkjente brukeren pga hans aggresjon. Jeg for min del (og vet jeg snakker for flere) hadde ingen problem med han, og syntes han var en morsom fargeklatt. Noen gode poenger har han jo også hatt.

 

At han nå er avslørt tror jeg ikke han selv bryr seg så mye om, da han vel neppe signert med sitt gamle brukernavn i sin forrige bruker. Men det blir uansett urettferdig å diskutere dette nå, da han selv ikke har noen mulighet til å forsvare seg. Så tenker vi lar dette ligge, dessuten blir det veldig off topic.

 

On topic: I morgen tar Liverpool en historisk 4-2 seier på Stamford Bridge. :yes:

Endret av Superparanoid
Lenke til kommentar
Masche is a bad boy. Jævlig kult med det tredagers skjegget til Masch og Xabi da^^

Agreed! Alonso er PL's desidert snaxieste spiller. ;)

 

---

 

Angående sammenligningen mellom United og Liverpool-spillere skjønner jeg ikke at dere gidder.. Blir jo aldri enig uansett. :p Jeg skal uansett ta min ganske fort, og så objektiv som mulig! :)

 

Keeper: LFC = United (Blir nok aldri enig her, men kan vel si at det er ganske jevnt uansett)

 

Forsvar: United > LFC (eneste er vel kanskje Arbeloa som er bedre enn Neville)

 

Midtbane: United >= LFC (Likt her også. Sentralt mener jeg Liverpool bedre med Gerrard/Masche og Alonso. Gerrard og Alonso som jeg mener har vært Liverpools desidert beste spillere iår. Vingene derimot har United Ronaldo bla, som Liverpool ikke kan måle seg med, selvom Riera og Kuyt har vært stabilt god iår).

 

Angrep: United < LFC (Det er inget dårlig angrep United stiller med. Rooney, Berbatov og Tevez sier sitt, men når Liverpool spiller med Torres på topp, og Gerrard i fri rolle tror jeg vi stiller sterkere.)

 

 

Syntes det ble bra, jeg. Forsvaret kommer nok Liverpool sterkere tilbake neste år (:p), med Agger - Skrtel/Carra. Agger er virkelig en uslepen diamant, som jeg tror kan nå langt, og bli stor.

Lenke til kommentar
On topic: I morgen tar Liverpool en historisk 4-2 seier på Stamford Bridge. :yes:

Det er jo faktisk 350 i odds på disse 4-0, 4-1, 4-2, 5-0 restultatene, så jeg tenker jeg setter en 50's på alle dem. Blir en god gevinst iallfall. ;)

 

Jeg og en kompis skal vel sette 1000 på at Liverpool går videre også. :) Noen som vet hvor vi kan tippe hvem som går videre, og ikke bare hvem som vinner kampen?

Lenke til kommentar
Du må ikke sammenligne Arbeloa med Neville, men med Brown. Arbeloa er sikkert bedre enn Neville, men han er ikke nærheten av hvor god Brown er. ;)

 

Og hvorfor har du tatt Gerrard på både angrep og midtbane? Han er en midtbanespiller, og derfor er angrepet til United bedre.

Hvorfor spiller Neville så mange kamper da? Brown skadd? Uansett, Arby skal klare å hamle opp med Brown. :)

 

Ja, jeg skjønte den kom (med Gerrard) og derfor skrev jeg Masche/Gerrard. Masche og Alonso mener jeg også er bedre en sentrale midtbanen til United. Uansett, jeg skrev >=, usikkert/United. Gerrard spiller litt midtbane, og litt angrep.

 

Men jeg skjønner jo at du vil at United skal være bedre overalt, og jeg skjønner jo også at du prøver å være så objektiv og seriøs som mulig. :)

Lenke til kommentar
Hvorfor spiller Neville så mange kamper da? Brown skadd?

 

Ja, han har vært skadet lenge.

Og derfor har han vært bedre en Arbeloa iår, ja. Skjønner skjønner.. :) @ Latias.

 

What? 350 i odds. "Bare" 200 hos expekt, satt 500 på 5 mål til liverpool der :p

Du kan tippe hvem som går videre der. Oddsen er på 10.

 

Uansett, samme innsats som mot blackburn så kan det gå dette.

10? Ikke mer.. Jeg hadde trodd det var mer enn det. Håpet på 25-30. Hvor lenge siden er det Chelsea slapp inn 3+ mål på The Bridge?

Lenke til kommentar
Hvorfor spiller Neville så mange kamper da? Brown skadd?

 

Ja, han har vært skadet lenge.

Og derfor har han vært bedre en Arbeloa iår, ja. Skjønner skjønner.. :) @ Latias.

Du skrev ingen steder at sammenligningen kun gjaldt for i år. Hvis det var saken, så er jeg enig i at angrepet til Liverpool har vært bedre. Midtbanen deres har vel også vært bedre, men forsvaret og keeperen til United har vært bedre enn deres. Ikke kom med at VDS kun tok rekord etter rekord bare på grunn av det fantastiske forsvaret. Vi så mot Blackburn og Sunderland at United sliter når de bruker en annen keeper. Er ganske sikker på at Reina ikke hadde greid å ta over 20 clean sheets med Uniteds forsvar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...